Szukaj

Informacje o Alfa Romeo GTV II

Lata produkcji: 1994 – 2006
Segment: Auta sportowe

Alfa Romeo GTV II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Całokształt

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Koszty utrzymania - Widoczność

Wybrane oceny

4,0
~mateusu86
Coupe 2.0 JTS 165KM 121kW
Alfa Romeo GTV II
Auto genialne w prowadzeniu, moc wystarczająca jak na nasze drogi tzn. jak potrzebujesz mocy to masz ją od zaraz, samochodzik zrywny i jak na benzyniaka elastyczny. Mogę wypisywać same super achy ale postanowię napisać jak jest: Gtv wymaga podstawowej wiedzy o mechanice, trzeba regularnie sprawdzać stan oleju, jakieś wycieki np. miska olejowa, trzeba mieć program do diagnostyki"częste check engine głównie od złego paliwa". O alfę trzeba dbać bardziej niż np. o passerati. Auta nie polecam dla młodych osób z małych miejscowości... uzasadnienie proste, mało który mechanik ogarnie cokolwiek w tym aucie;] Ogólna ocena na plus biorąc pod uwagę silnik i zawieszenie oraz precyzyjny układ kierowniczy. Mimo sympatii do tego auta nie kupiłbym go jeszcze raz z powodu bezradności mechaników, a jak już się znajdą tacy to trzeba słono bulić;/
4,3
~BOBAS KR
Coupe 2.0 i V6 TB 202KM 149kW
Alfa Romeo GTV II
Auto dla wybranych - nie dla każdego, niema w sobie prostoty Golfa, wulgaryzmu BMW, ani silnika TDI tak wielbionego w naszym pięknym kraju. Osobiście uważam że do tego auta trzeba dorosnąć - trzeba umieć docenić zawieszenie bo mimo iż jest mniej żywotne niż u konkurentów daje uczucie niesamowitej precyzji kierowania i takie też jest, trzeba umieć docenić silnik który po ostrzejszej jeździe weźmie trochę więcej (drogiego ;) ) oleju bo bo osiągi jakie ma i dźwięk jaki przy tym wydobywa nie jest porównywalny z żadnym innym silnikiem, trzeba umieć docenić również linię nadwozia która jest conajmniej zjawiskowa - wszystkie krągłości ; załamania ; przetłoczenia - ech co tu mówić uwielbiam to auto !!!
4,5
~YBSOne
Coupe 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
Alfa Romeo GTV II
Zakochałem się w tym aucie i całej serii, piękne linie zaprojektowane w studiu Pininfarina, u mnie czerwona deska i czerwone skórzane fotele; pięknie brzmiący silnik. Samochód dla fanów piękna, motoryzacji i generalnie rozumianej radości z życia. Coupe dla 2 lub 3 osób. Wspaniale się prowadzi, ale twarde jak na nasze drogi. Eksploatacja nie jest kłopotliwa, należy szukać egzemplarzy zadbanych, do reszty będzie trzeba doinwestować. Bagażniczek mały ale 2 osoby na wakacje weźmie. Parkowanie niezbyt łatwe, duży promień skrętu, słaba widoczność; a po zaparkowaniu długie drzwi, szerokie progi i trzeba się przeciskać. Większość napraw robiłem po poprzedniej właścicielce, głównie drobiazgi, swoich tylko simering wału. Wszystkie opinie że "codziennie do warsztatu" albo "co 5 minut coś" so niewiele warte, chyba że ktoś kupił totalny złom, to niech sobie pluje w brode. Cudów za darmo nie ma! Jak dbasz tak masz. W dłuższych trasach nie męczy, jest komfortowy a wszystkie drobne przystanki spędza się na podziwianiu samochodu... Następna będzie V6 :) La dolce vita!
Średnie spalanie dla Alfa Romeo GTV II
8,5 – 13,8
l/100 km
10,4 – 13,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,9
Coupe 2.0 JTS 165KM 121kW
Alfa Romeo GTV II
koszty paliwa to ok 50zł na 100km, ceny części przyzwoite, choć mało zamienników, zresztą ja tam zamiennik kupuje tylko wtedy gdy oryginału nie ma. Co do kosztów usług serwisowych, aso przeraża a i fachowe nie jest... Zwykły mechanik z małego miasta który na widok tego samochodu nagle znika z warsztatu... Do tej pory wymienione: kompresor klimy 1250zł, osuszacz klimy 80zł, tuleja wahacza 50zł plus 100zł robocizna, uszczelnianie skrzyni biegów 300zł, cewka bosch 350zł, wymiana uszczelki kolektora wydechowego 450zł, większość robione w aso fiata bo tylko oni w miarę normalnie się z tym autem obchodzą i za ewentualne uchybienia odpowiadają bez zbędnego ścierania się.
10,4
Coupe 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
Alfa Romeo GTV II
Warszawa do pracy latem 15 km. Jade jak droga pozwala. Zawsze 13-13.5. Warszawa zakopane i z powrotem srednio 120 wyszlo 7. Warszawa Trogir srednio 160 wyszlo 9.5. Duzy zbiornik jadac landuwkami da sie zrobic 900 na baku.
8,7
Coupe 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
Alfa Romeo GTV II
W cyklu mieszanym (60% trasa, 40% miasto najniższe spalanie wyniosło 7-8 l. Przy ciężej stopie spalanie wzrasta do tych 12, czasem 13 l. Rekord to na trasie z Gniezna do Bydgoszczy 6,5l/100km. Niżej tym autem już chyba się nie da. Zimą, wiadomo, spalanie troche wyższe. Najwięcej spaliła mi 14 l!
Alfa Romeo GTV II