Szukaj

Informacje o Audi 100 C4 S4 4.2 V8 280KM 206kW 1992-1994

Lata produkcji: 1992 – 1994
Segment: Wyższa klasa średnia
Czwarta, ostatnia generacja Audi 100 oznaczona symbolem C4 została zaprezentowana w 1990 roku. Samochód został gruntownie odmieniony pod względem stylistycznym i otrzymał zupełnie nowe, dynamiczne nadwozie. Model C4 różnił się również od swojego poprzednikami większymi rozmiarami. W 1994 roku Audi 100 zostało wycofane z produkcji. Rok później niemiecka marka przemianowała je na Audi A6, które początkowo było zmodernizowaną wersją „100-tki”.

Dane techniczne Audi 100 C4 S4 4.2 V8 280KM 206kW 1992-1994

Produkowany od 1992 do 1994 roku
Pojemność skokowa 4172 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 280 KM (206 kW) przy 5800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny

Oceny Audi 100 C4 S4 4.2 V8 280KM 206kW 1992-1994

Liczba ocen: 4
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Brak poważnych usterek + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Całokształt

Wady

- Skrzynia biegów - Układ jezdny - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

4,6
~marcin
S4 4.2 V8 280KM 206kW
Audi 100 C4
moje drugie audi...i chyba najlepsze...w zyciu jezdzilem roznymi samochodami ale to jest wyjatkowe...naprawde potrafi cieszyc...;]polecam kazdemu maniakowi audi i napedu na 4 kola...
4,5
[email protected]
S4 4.2 V8 280KM 206kW
Audi 100 C4
Panowie i panie jak ktos miał silnik w swoim samochodzie o poj4.2 v8 i ponad 320KM to wie czemu zaznaczam doskonale!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Silnik)
4,8
~Marcin
S4 4.2 V8 280KM 206kW
Audi 100 C4
dżwiek V8 dodaje dreszczy.,...JEST WSPANIAŁY!!!i ta moc....Swietny silnik... (Silnik)

Usterki Audi 100 C4

Liczba wpisów: 29
hałas z przedniego koła
  • Audi 100 C4
  • zawieszenie
W czasie mjazdy słychać wyrażnie hałas dobiegający z przedniego koła uszkodzone łożysko Podnosimy samochód na podnośniku luzując przed tym śruby koła i półosi,następnie zdejmujemy koło,odkręcamy zacisk hamulcowy,zdejmujemy go podwieszając w taki sposób by przewód doprowadzający płyn pozostał lużny. Zdejmujemy tarczę hamulcową i odkręcamy całkowicie śróbę półosi.Następnie odkręcamy drążek kierowniczy ,śrubę zaciskającą sworzeń wachacza i trzy śruby łączące kolumnę z andwoziem.W kolejnym etapie rozłączamy kolumnę resorującą od wachacza,wyciągamy ją na zewnątrz.Łożysko wymieniamy na prasie i montujemy wszystko w odwrotnej kolejności.
Oczekuje na rozwiązanie
Pompa wspomagania.
  • Audi 100 C4
  • układ kierowniczy
Występowanie usterki:
Wiele aut modelu 100, z silnikiem 2,8 V6 w quattro, maja problem ze slabymi pompami silnikowymi. Producent zaleca teoretycznie trzymac sie oryginalnego plynu do wspomagania od AUDI, i szczerze? - warto w niego zainwestowac co nie jest i tak zbyt drogie. Z wlasnego doswiadczenia po uzyciu innego plynu, siadla mi pompa, i jako ze jestem w kanadzie to koszt przekroczyl 600 $. ( 4000 $ wartosc auta ). Dlugotrwale maksymalne skrecanie kierownicy ( az odbije ) nadmiernie przeciaza pompe prowadzac do nieszczelnosci, do naprawy ktorych trzeba troche cierpliwosci i wiedzy.
Samoczynnie włącza się klima i nawiew.
  • Audi 100 C4 S4
  • inne
Włącza się oświetlenie i wentylacja, a wyświetlacz od klimy i nawiewu w ogóle nie świeci - jak wyłącze silnik to wszystko gaśnie, po ponownym włączeniu powtarza się to samo. Nie wiem o co tu chodzi. Kiedyś jadąc do Zakopanego jak zwykle włączyła się sama klima i nawiew. Zatrzymałem samochód i wyciągnąłem bezpiecznik od klimy i nawiewu - przestało dmuchać. W powrotnej drodze włożyłem bezpiecznik i o dziwo wskażnik klimy się zaświecił, ale klima się sama nie włączyła. Działało to chyba tydzień, po tym okresie znowu się sama włącza.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Audi 100 C4 S4