Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Audi 80 B4 Cabrio 1.6 E 101KM 74kW 1993-2000

Audi 80 B4 Cabrio 1.6 E 101KM 74kW 1993-2000
Lata produkcji: 1993 - 2000
Segment: Klasa średnia
Czwarta i ostatnia zarazem generacja Audi 80 (symbol 8C, auto potocznie nazywano B4) została zaprezentowana w 1992 roku. Wraz z jej debiutem, zaprzestano stosowania nazwy Audi 90 dla lepiej wyposażonych wersji 80-tki. B4 był pierwszym modelem w historii Audi 80 dostępnym w odmianie kombi (Avant) oraz Cabriolet. W 1993 roku na rynku pojawiły się topowe wersje modelu 80 – S2 sedan i S2 Avant. Choć rok później gotowy był już jego następca - model A4, produkcja 80-tki trwała w sumie do 1996 roku (wersje Avant i Coupe), zaś Cabriolet wycofano ze sprzedaży dopiero w roku 2000.

Dane techniczne Audi 80 B4 Cabrio 1.6 E 101KM 74kW 1993-2000

Podstawowe parametry Audi 80 B4 Cabrio 1.6 E 101KM 74kW
Produkowany od 1993 do 2000 roku
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 101 KM (74 kW)
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1

Autorentgen Audi 80 B4

Liczba wpisów: 26

Pękająca kostka elektryczna w stacyjce i łamiące się pióro wkładu zamka stacyjki.

dodał: ~SLAWKO, 9 lat temu
Podczas siłowania się z blokadą kierownicy i kluczem można złamać pióro wkładu stacyjki. Zdarza się też pęknięcia kostki elektrycznej za wkładem stacyjki. Objawy: niedziałające różne rzeczy, które powinny działać po przekręceniu stacyjki na zapłon typu kierunkowskazy, dmuchawa. Zdarza się też, że klucz nie cofa na pozycję zapłon po odpaleniu. słabszaluźniejsza sprężynka w pękniętej kostce elektrycznej za stacyjką

Lewy błotnik rdzewieje

dodał: super_bizon, 2 lata temu
Nie wiem od czego to zależy ale w mało którym egzemplarzu lewy błotnik jest cały :) praktycznie wiekszość 80tek ma dziure w błotniku ilość na rynku wtórnym sugeruje iż jest to jakaś dziwna przypadłość

Uszkodzenie elektromagnesu rozrusznika.

dodał: ACbot, 9 lat temu
Sam elektromagnes to prosta budowa jak cep. Tam nie ma co się zepsuć - walcowaty pojemnik z owiniętym w środku drutem miedzianym, przez który płynie prąd ,a jeszcze w środku jest miejsce na trzpień walec, który jest wypychany polem elektromagnetycznym i popycha ramię, a ramię małą zębatkę co zaczepia koło zamachowe..itd... zazwyczaj są problemy z niewystarczającym napięciem dochodzącym do elektromagnesu przez zaśniedziałe zabrudzone połączenia lub też słaby akumulator (albo sam rozrusznik-wirnik co nie chce się obracać ale to troszkę inna bajka -tuleje- ale wtedy nie "pyka" ...)

Publikacje o Audi 80