Szukaj

Informacje o Audi A7 (S7, RS7)

Lata produkcji: 2010 – teraz
Segment: Auta luksusowe

Luksusowy model o nadwoziu pięciodrzwiowego coupe, klasyfikowany pomiędzy segmentem E (wyższa klasa średnia) i segmentem G (auta sportowe). Jego produkcja rozpoczęła się w 2010 roku. A7 uważany jest za kontynuatora tradycji legendarnych modeli 100 (w szczególności 100 C1 Coupe) i 200. Samochód bazuje na prototypie Audi Sportback concept, zaprezentowanym w 2009 roku. Zbudowano go na płycie podłogowej Volkswagen Group o nazwie MLB. Dzieli ją między innymi z Audi A8 i Q5.

czytaj więcej
Powagosław

Z profilu odrobinę przypomina Porsche Panamera, tył ma w sobie coś z ducha Lamborghini. Nie, to nie zarzuty, raczej spostrzeżenia potwierdzające aspiracje Audi związane z tym samochodem. Całkiem uzasadnione, skądinąd.

~Powagosław
Luzacjusz

Są dwa typy słynnych gitarowych solówek. Jedne mają cię oszołomić i rzucić na kolana, żebyś prosił o litość (np. Steve Vai). Ale ja wolę Briana Maya i jego harmonie, które wydobywa z instrumentu. Taka harmonia jest też w sylwetce A7. Nie oszałamia, nie rzuca na kolana, ale przyjemnie rozbrzmiewa w duszy humanisty.

~Luzacjusz

Audi A7 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(87%)

Zalety

+ Układ jezdny + Wyciszenie + Karoseria

Wady

- Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

3,9
~LS777
Audi A7 II
Sportback 3.0 55 TFSI 340KM 250kW
Kupiłem to auto jak miało 40000km jeszcze na gwarancji. Ogólnie lubię nim jeździć podoba mi się jest wygodne, fajnie przyspiesza spalanie 12,5l/100km wiec jest Ok. Ale w tych 80000km które przejechałem miałem 3 awarie. 1. Termostat 2. Alternator 3. Dziś się zepsuła więc jeszcze nie wiem co. Denerwuje mnie trzeszcząca deska rozdzielcza, ale to wada tych aut. Gwarancja ich nie uznaje. W serwisie mówią że to wady wieku dziecięcego i lepiej omijać modele z pierwszych lat produkcji. Poza tym serwisy też chyba nie są najlepsze. Mimo że ASO to np. zdarzają się takie błędy jak niedokręcone osłony filtrów, źle zapięte przewody itp. Auta niemieckie to już nie te auta co kiedyś. Ogólnie gdy skończyła mi się gwarancja i czekałem na polisę „ubezpieczenie kosztów naprawy” bałem się jeździć tym autem
2,4
~tomko
Audi A7 II
Sportback 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Auto ładne wizualnie i to koniec . Nie jestem rajdowcen tylko kierowcą , ale przez ostatnie 20 lat miałem pare ciekawych aut i mam porównanie . Szcególmie ostatnie Audi A7 2012 ,313KM - super. Dlatrgo kupiłem nowy model A7 i to najgorsze auto jakie miałem w życiu. Oczywiście porównójąc czasy i cenę auta. Najgorsze jest to źe dodając gazu auto mocno spowalnia na ok 2-3 selundy po czym gwałtownie szarpnie . Jest to niebezpieczne przy wyprzedzaniu lub jeździe po zakrętach . A jeszcze alektryczne klamki , już do wymiany i dioda prosto w oczy.
4,9
~Rafał
Audi A7 I
A7 Sportback 3.0 TDI 313KM 230kW
Samochod nie sprawia problemow wykorzystywany rodzinnie glownie krotkie odcinki czasami trasa. Komfort podczas duzych predkosci autostradowych jest przeogromny. Wszystkie funkcje z wyposazenia w pelni sprawne 200tys przebiegu a na przyciskach tapicerce brak sladow zuzycia auto z polskiego salonu jestem drugim wlascicielem. Eksploatacja biorac pod uwage osiagi i klase auta bardzo tania. Do tego jeszcze realne zuzycie paliwa 8L sprawia ze auto jest tansze w utrzymaniu niz C klasa przynajmniej w moim przypadku.
Średnie spalanie dla Audi A7
8,8 – 16,7
l/100 km
7,3 – 9,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,5
Audi A7 II
Sportback 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Podaję dane bazując na litrach przy tankowaniach, nie na danych komputera. I wygląda to następująco: Jeździłem przez rok A7 II (polift) 50tdi czyli 3.0 diesel z 2018r. Przesiadłem się na rocznik 2022 ze sportowym zawieszeniem. Robię dużo miast i dużo tras. Średnio 5-6tys. km w miesiąc. Mimo takiego samego stylu jazdy, tzn. „normalnie” po mieście i dość dynamicznie w trasach (180-200), średnie spalanie wersji z 2018 w trasie nigdy nie przekroczyło 8,5-9L (! poważnie), a obecnie wersja 2022 potrafi ukulać 10,5L. Rozmiar opon ten sam. To nadal bardzo przyzwoicie, jak na te gabaryty.
10,2
Audi A7 I
A7 Sportback Facelifting 2.0 TFSI 252KM 185kW
Przejechałem nim 20 tys km. Spalanie jest bardzo podobne nieależnie od warunków. Miasto/trasa 40/60 to 9,5L. Trasa przy 120- 8L, przy 140 to 10L. 160-11,5L. Pamiętajmy że to 5 metrowe auto zapakowane 4 osobami i bagaże to ponad 2 tony. Skrzynia automat, napęd quattro i opony 19 cali 255szerokie. Tyle palą kompakty z 2 litrowymi silnikami ważące o 300- 400 kg mniej. Przy jeździe eco to w trasie 90-100kmh około 8L i mniej nie zejdzie przy 4 osobach i bagażu. Ciekawią mnie informacje o spalaniu wersji 3 i 4 litowych S7 na poziomie 7L :)
8,8
Audi A7 I
A7 Sportback 3.0 TDI 313KM 230kW
Auto rewelacja. Jestem bardzo zadowolony serwis jak a6 jesli mowimy o olejach filtrach czy hamulcach a komfort wyzszy przy 265km/h nic nie szumi slychac praktycznie opony. Dodam ze auto bezwypadkowe a przebieg 205000km. Jedynie w czym ustepuje A6 z tym silnikiem to naglosnienie bose niby tak samo glosniki graja a jest ciszej szczegolnie na tylnej kanapie. Jak do tad zadnych napraw nie bylo robionych z wyjatkiem aktywnego wydechu do ktorego dostawala sie woda i zardzewial. Ale nie jest to potrzebne kazdemu. Mozna by wiele pisac o pozytywach tego auta szczegolnie o sylwetce i bardzo bogatym wyposazeniu. Zdziwil mnie tez fakt ze w takim aucie sa zaslepki w klamkach ktore odpowiadaja za komfortowy dostep, a tej funkcji auto ktore nie kosztowalo prawie pol miliona nie posiada to samo tyczy sie audi a6 sa male prostokacik w klamkachi jednak one moga okazac sie zaslepkami. Szkoda ze samemu nie mozna aktualizacji robic map a takze systemu MMI jest to mozliwe ale skomplikowane. Reszta to czysta przyjemnosc moc jest odczuwalna szczegolnie podczas ostrego ruszania z miejsca. Roznica na sporcie jest dosc mocno zauwazalna szczegolnie przy zmianie biegow obrotomierz dochodzi do 5tys obrotow. U mnie nie ma ogranicznika predkosci nie rozpoznaje braku zapiecia pasow i kierowcy i pasazera za to gasnie po otwarciu drzwi kierowcy zawsze. Takie zabezpieczenie podobno dociagi drzwi ciche nie jak w bmw kamery przod i tyl tez lepszej jakosci niz w bmw. Warto dolozyc i zdecydowac sie na zakup wersji wlasnie 313KM.
Audi A7