Szukaj

Informacje o Audi Q4 e-tron 50 299KM 220kW od 2021

Lata produkcji: 2021 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od 2021 roku
Typ silnika elektryczny
Moc silnika 299 KM (220 kW)
Maksymalny moment obrotowy 460 Nm
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 1
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 0% / przeciw: 100%

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Ergonomia

Wady

- Całokształt - Widoczność - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,3
~Darek
Audi Q4
e-tron 50 299KM 220kW
Mamy w domu Tesle Y jeszcze, która dla mnie starszego Pana 55lat jest za nowoczesna. Szukałem auta premium elektrycznego które wygląda w środku jak zwykłe auto lub je bardzo przypomina. Zalety audi: - Ładnie wygląda - Wszystko super spasowane, materiały pierwsza klasa, w Tesli Y dla mnie drama, to plastik fantastik auto. - ładnie jeździ, nic nie trzeszczy w przeciwieństwie do rocznej tesli gdzie mam wrażenie wszystko się rozłazi. - ładnie działa tempomat adaptacyjny - bardzo dobre światła Wady: - System zarządzania samochodem przez internet, zwany MyAuto to jakis dramat. To przy tesli nawet nie stało. Po za włączeniem ogrzewania i ewentualnym planowaniem ładowania plus włączenie ładowania nic nie można zrobić. Parkujemy w garażu i pod wiatą, auto nie ma możliwości jak tesla podłączenia do sieci wifi w domu, a w garażu zasięg GSM 1 kreska. Bardzo często nie da się ustalić nawet stopnia naładowania baterii i co się audi dzieje. Lokalizacja audi z aplikacji nie działa. Nawet drzwi się nie da otworzyć czy zamknąć nie mówią o bagażniku. - System prowadzenia automatycznego audi pływa od lini do lini, co chwila nadwrażliwe czujniki krzyczą abym miał ręce na kierownicy mimo iz mam ręce na kierownicy, wymusić musze ruch kierownica lekki aby przestał tarabanić - System ładowania graniczony do 135Kw, nie ma co jechać na ładowarki 150KW czy wyższe, od 20% do 80% ładuje się auto w 40 minut nie całe gdzie tesla robi to dużo szybciej (około 25 min max) - Podgrzewana szyba tylna na której było trochę śniegu nie daje rady go roztopić, to jakaś porażka. To samo tyczy lusterek, owszem jak jest lekka mgła na lusterku z pary to działa, ale już lekko lodzik to zapomnijcie. - Nawigacja nie pozwala określić jakie ładowarki chcemy uzywac lub planować na trasie. Jedziesz na aplikacji i przyjdzie sms czy wiadomość tekstowa na whatsup nawijać przełącza się tryb applecar i mapa znika z ekranu. Strasznie upierdliwe. - Nie można wysłać z aplikacji na telefonie żadnych celów podróży. - Nie da się nic przeczytać, zmienić, skonfigurować czy wprowadzić z klawiatury jak auto się porusza, nawet 5km na godzinę. Trzeba się zatrzymać aby pojawia się klawiatura do wpisania np., adresu podróży. Zamiast tego pojawia się ekranik do pisma odręcznego. To jakiś poroniony pomysł, weź podczas jazdy napisz na tableciku odręcznie nazwę miejscowości?? Mnie się nie udaje. -system rozpoznawania poleceń głosowych to kolejny przykład porażki zanim cos rozpozna to przejdziesz 15km - brak asystenta parkowania, sam nie zaparkuje nie znajdzie wolnego miejsca. Generalnie od marki premium jak Audi wymagam dużo więcej niż ta zabawka zwana q4 etron Jeśli ktoś lubi ładnie wyglądające auto, dobrze jeżdżące, wyciszone i zamierza jeździć nim 90% w mieście a brak systemów wspomagania jakie ma tesla nie przeszkadza to może i jest to auto dla niego.
Audi Q4 e-tron