Szukaj

BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna 2.0 318d 150KM 110kW od 2019

Informacje o BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna 2.0 318d 150KM 110kW od 2019

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy Å›redniej (segment D) produkowany od 1975 roku. W ofercie BMW Seria 3 zastÄ…piÅ‚a model 2002. To najpopularniejszy samochód BMW w historii i najlepiej sprzedajÄ…ce siÄ™ auto wÅ›ród luksusowych marek w Europie. Przez ponad 30 lat znalazÅ‚ on ponad 12 milionów nabywców, a także zdobyÅ‚ szereg nagród i wyróżnieÅ„ (w tym tytuÅ‚ Åšwiatowego Samochodu Roku 2006 i 20 razy z rzÄ™du miejsce w czoÅ‚owej 10 najlepszych aut roku wg „Car and Driver”). Obecnie na rynku dostÄ™pna jest szósta generacja modelu (od 2012 roku).
czytaj więcej
Powagosław
NajÅ‚adniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by staÅ‚o siÄ™ tak wiele. Wszak niektórzy powiedzÄ…, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika. ~PowagosÅ‚aw
Luzacjusz
„UdaÅ‚o siÄ™” – rzekÅ‚ czÅ‚owiek do maszyny, którÄ… stworzyÅ‚. Maszyna pokiwaÅ‚aby gÅ‚owÄ…, gdyby jÄ… miaÅ‚a. Za odpowiedź wystarczyÅ‚o potakiwanie tÅ‚umu, który niczym echo, powtórzyÅ‚: „UdaÅ‚o siÄ™”. „W koÅ„cu” – dodaÅ‚ ktoÅ›, kto sÄ…dziÅ‚, że to, co dobre w Serii 3 to już byÅ‚o. ~Luzacjusz
Produkowany od 2019 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 3750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 1500-3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,5 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 84 x 90 mm
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
3,9 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 33% / przeciw: 67%

Zalety

+ Silnik + Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Całokształt - Układ jezdny

Wybrane oceny

3,9
~Paweł
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 318d 150KM 110kW
Auto całkiem przyjemne, ale widać że zostało zaprojektowane w totalnie inny sposób niż poprzednie trójki, brakuje w niej precyzji prowadzenia i zwartości, wydaje sie ociężałe. Całościowo odbiór jest pozytywny, ma jednak kilka mankamentów, które nie przystoją marce premium. Dźwięk kierunkowskazów niewiadomo dlaczego słychać ze schowka przed pasażerem, jest to dziwne... Przy prędkościach od 100km/h do 140km/h słychać w przednich lewych drzwiach delikatne chrobotanie, strasznie irytujące. Jakość podstawowej kierownicy skórzanej można porównać do opla Astry h, bardzo łatwo się rysuje.
Dodane 11 miesięcy temu
4,1
~Tom
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 318d 150KM 110kW
Twarde zawieszenie, wąskie fotele, plastiki jak w skodzie, dobre wyciszenie, niskie spalanie, godzej się prowadzi niż mercedes C-klasa, gdyż z przodu są mcphersony a nie wielowachacz, mcpherson jest dobwy ale w aucie miejskim za 90 tys zł!
Dodane 2 lata temu
4,0
~Tomi
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 318d 150KM 110kW
Nie jest to samochód premium, materiały jak w skodzie, zawieszenie bezsensownie twarde, wiec w dalsza trasę nie da się jechać. Spasowanie materiałów pierwsza klasa, silnik niby klekot ale mega cichy. Skrzynia ZF ma lagi
Dodane 3 lata temu

Usterki BMW Seria 3 G20-G21

Liczba wpisów: 10
uszkodzony sterownik
  • BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna 2.0 330e 292KM 215kW od 2019
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
W pojeździe doszło do uszkodzenia sterownika odpowiedzialnego za otwieranie i zamykanie pojazdu. Pojazdu nie można było otworzyć z kluczyka, nie działał także system bezkluczykowy. Wymieniono sterownik oraz antenę. Usterka przy przebiegu 550 kilometrów (zaraz po odbiorze pojazdu od sprzedawcy).
Dodane 3 lata temu
Problem z domykaniem przednich drzwi
  • BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW od 2019
  • wnÄ™trze
  • 14 tys. km
Przednie drzwi kierowcy nie domykają się przy normalnym zamykaniu. Tzn. raz na 4-5 zamknięć, trzeba ponownie otworzyć drzwi i zamknąć je z dołożeniem siły podczas ich przyciągania. Problem jest o tyle irytujący, że dopiero w chwili ruszania jest problem, ponieważ pojazd widzi otwarte drzwi. Zgłosiłem już to do BMW za tydzień mam serwis. Pozdrawiam MR
Dodane 4 lata temu
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
głośny gwizd powietrza przy przednich słupkach
  • BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna 2.0 320d 190KM 140kW od 2018
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 12
Nie 7
Od nowości w aucie powyżej 140 km/h występuje głośny i nasilający się gwizd powietrza. Nie mylić z naturalnym szumem przy wyższych prędkościach. Dżwięk o wysokiej częstotliwości praktycznie uniemożliwia normalne podróżowanie. Serwis na razie bezradny a wiem, że mój przypadek nie jest jedyny. Poza tym auto super
Dodane 5 lat temu
6 komentarzy
BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów