Szukaj

Informacje o BMW Seria 6 E63-64 Cabrio

Lata produkcji: 2003 – 2010
Segment: Auta sportowe
Druga generacja modelu produkowana w latach 2003-2010. W ofercie BMW samochód zajął miejsce oferowanej do 1999 roku Serii 8 (E31), ale jego właściwym pierwowzorem była oryginalna Seria 6 z lat 1976-1989. Za projekt nowej Serii 6 odpowiedzialny był Chris Bangle, ówczesny szef stylistów niemieckiej marki. Auto zbudowano na płycie podłogowej Serii 5. Oprócz odmiany coupe (oznaczenie E63), od 2004 roku dostępne było również w wersji kabrio oznaczonej symbolem E64. W 2005 roku debiutowała mocniejsza wersja modelu, M6.
Powagosław
Razem z Chrisem Banglem, który odpowiadał za poprzednią, mocno kontrowersyjną „szóstkę”, z projektów BMW ulotniła się właśnie ta kontrowersyjność (różnie ją nazywano: przyciężkawość, koślawość…). Nowa Seria 6 jest ładniejsza, ma bardziej harmonijne kształty i nie każe pytać: „Dlaczego akurat tak?”. ~Powagosław
Luzacjusz
Ładniejsza „szóstka” to żadna sztuka, gdyż poprzednia miała fizjonomię słonia. Ale zamiast pochwał będzie osobisty żal. Bo można było inaczej. Seria 6 ma fantastyczny rodowód – pierwszy model tej linii do dziś zachwyca. Gdyby tak ktoś w BMW wpadł na pomysł zrobienia nowej „szóstki” w stylu retro, wzorem Mustanga choćby, modliłbym się o taki samochód do wszystkich świętych. ~Luzacjusz

BMW Seria 6 E63-64 Cabrio – wybierz silnik

Dane techniczne BMW Seria 6 E63-64 Cabrio

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Długość 4820 mm
Szerokość 1855 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2036 mm
Wysokość 1373 mm
Rozstaw osi 2780 mm
Rozstaw kół - przód 1558 mm
Rozstaw kół - tył 1596 mm
Zwis przedni 942 mm
Zwis tylny 1098 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 959 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 926 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1493 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1334 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 300 l
BMW Seria 6 E63-64 Cabrio