Szukaj

Informacje o BMW Seria 6 E63-64

Lata produkcji: 2003 – 2010
Segment: Auta sportowe
Druga generacja modelu produkowana w latach 2003-2010. W ofercie BMW samochód zajął miejsce oferowanej do 1999 roku Serii 8 (E31), ale jego właściwym pierwowzorem była oryginalna Seria 6 z lat 1976-1989. Za projekt nowej Serii 6 odpowiedzialny był Chris Bangle, ówczesny szef stylistów niemieckiej marki. Auto zbudowano na płycie podłogowej Serii 5. Oprócz odmiany coupe (oznaczenie E63), od 2004 roku dostępne było również w wersji kabrio oznaczonej symbolem E64. W 2005 roku debiutowała mocniejsza wersja modelu, M6.
czytaj więcej
Powagosław
Razem z Chrisem Banglem, który odpowiadał za poprzednią, mocno kontrowersyjną „szóstkę”, z projektów BMW ulotniła się właśnie ta kontrowersyjność (różnie ją nazywano: przyciężkawość, koślawość…). Nowa Seria 6 jest ładniejsza, ma bardziej harmonijne kształty i nie każe pytać: „Dlaczego akurat tak?”. ~Powagosław
Luzacjusz
Ładniejsza „szóstka” to żadna sztuka, gdyż poprzednia miała fizjonomię słonia. Ale zamiast pochwał będzie osobisty żal. Bo można było inaczej. Seria 6 ma fantastyczny rodowód – pierwszy model tej linii do dziś zachwyca. Gdyby tak ktoś w BMW wpadł na pomysł zrobienia nowej „szóstki” w stylu retro, wzorem Mustanga choćby, modliłbym się o taki samochód do wszystkich świętych. ~Luzacjusz

BMW Seria 6 E63-64 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla BMW Seria 6 E63-64
11,7 – 18,2
l/100 km
9,5
l/100 km
11,7 – 16,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

16,1
Coupe 645 Ci 333KM 245kW
BMW Seria 6 E63-64
Na tradycyjnym zasilaniu paliwem, no, nie da się ukryć, jest drogo. Na LPG z butlą 56 litrów idzie pojeździć taniej bez utraty przyjemności z jazdy. Jak na swoje lata, świetnie się trzyma. Drobne rzeczy jak periodyczne błędy to w moim egzemplarzu norma tj. od czasu do czasu błąd tempomatu (raz na kwartał), nie działające czujniki parkowania (same nie psują i naprawiają - nie diagnozowane). Sportowe tłumiki z tyłu robią robotę. Przyjemne auto do jazdy. Z tyłu brak miejsca - BRAK! Nie to że jest go mało... Nie, nie, tego miejsca nie ma. Może dzieci siedzą jako tako, ale dorosła osoba od 175cm w wzwyż, tłucze głową w sufit. Bagażnik, nawet z dużą butlą LPG, spokojnie pomieści co nie co, ale na wakacje to się tym człowiek nie zabierze z rodziną - bez butli, można próbować. Wiele części dzieli z modelem E60 także dostępność jest, jednak jakieś typowe tylko dla tego modelu części to głownie szukanie rozbitka na części lub ASO (np. plastiki w zderzaku, jakieś elementy wnętrza, błotniki etc.). Jestem szczęśliwy z posiadania i z możliwości jazdy tym samochodem, urealnienie moich marzeń. Polecam z pełną odpowiedzialnością ;)
11,9
Coupe 645 Ci 333KM 245kW
BMW Seria 6 E63-64
Bardzo oszczędny silnik, spalanie średnio 12,3 przy jeździe mieszanej, miasto/trasa po 50%. Samo miasto spalanie od 13 do 15 litrów, raczej nie więcej niż 15-17 litrów nawet przy bardzo ciężkiej nodze i bardzo dużych korkach. Spalanie na trasie średnio ok. 11-12 litrów bardzo zależne od prędkości, przy prędkości 150-160 ok. 12 l. powyżej 160 km/h zaczyna znacznie wzrastać. Jazda na trasie ze zmienną prędkością, wyprzedzaniem ciężarówek itp. 10-11,5 l., przy prędkościach do 120 km/h można spokojnie zejść poniżej 10 l.
22,6
M6 Coupe 5.0 V10 507KM 373kW
BMW Seria 6 E63-64
Pierwszy wlasciciel, 56tys. km, to juz potrafi dosc sporo. Napewno moge z reka na ogorku powiedziec ze wrazenia z jazdy sa o pietrowe lozko lepsze niz sex z podwojnym orgazmem... Po czasie niestety czlowiek zaczyna sie przyzwyczajac... i to jest niestety problem. Ale do technicznych - to jesli ktos pisze ze auto ma spalanie 38-40l to chyba nie wie ze kupil manualna przekladnie i nie wie jak sie wrzuca 2 bieg. Ludzie - to nie bolid zeby go na pierwszym biegu do 120km/h przeciagac...! Moje spalania sa takie nieinne. Przejawiam agresywny tryb jazdy, rozpedzic hamowac rozpedzic hamowac.... po to sa te wielkie tarcze hamulcowe, ktore ku mojemu zdziwieniu bardzo szybko sie nagrzewają, a jak juz sie nagrzeja to na postoju jak stygna to strzelaja jak tluczona porcelana! srednie minimalne spalanie uzyskala moja kobieta jak jechalismy w dol polski jakies 600km. Jest kochana - zaoszczedzila na noc w hotelu. jezdze po polsce i robie ok 10-15tys miesiecznie. czasami wiecej ale nie tylko B(będziesz)M(miał)W(wydatki). Ale to juz w innym raporcie spalania dot. mercedesa...
BMW Seria 6 E63-64