Szukaj

Informacje o BMW Seria 6 E63-64 Coupe 645 Ci 333KM 245kW 2003-2007

Lata produkcji: 2003 – 2007
Segment: Auta sportowe
Duże, szpanerskie auto z dużymi i szpanerskimi silnikami. Na szczycie benzynowy V10 o pojemności 5.0l i mocy ponad 500KM. Do jakiej wersji można go wsadzić? Oczywiście tylko M6 – kosmiczna elastyczność, 4.6s do 100km/h i nieprzespane noce wliczone w cenę. To oferta dla nadczłowieka, ale jeśli macie dużą gotówkę, która was pali i nie chcecie przesadzić, to warto skusić się na jedną z widlastych ósemek. Nie chodzi tylko o osiągi. Wystarczy przekręcić kluczyk i wcisnąć gaz – głęboki, basowy pomruk spada z nieba i poraża. Takich doznań jest w stanie dostarczyć motor 4.4l 333KM i 4.8l 367KM. Ten pierwszy można dostać w wersji przygotowanej przez Alpinę. Dla niewtajemniczonych – to coś w stylu AMG u Mercedesa. Po zmianach moc 4.4-litrowej jednostki rośnie do ponad 500 koni. Spalanie? To pytanie jest nie na miejscu, dlatego silnik Diesla jest tylko jeden. Ma 3 litry, 6 cylindrów i 286KM. Z autem radzi sobie naprawdę nieźle, ale po prostu nie wypada go kupować.
Powagosław
Razem z Chrisem Banglem, który odpowiadał za poprzednią, mocno kontrowersyjną „szóstkę”, z projektów BMW ulotniła się właśnie ta kontrowersyjność (różnie ją nazywano: przyciężkawość, koślawość…). Nowa Seria 6 jest ładniejsza, ma bardziej harmonijne kształty i nie każe pytać: „Dlaczego akurat tak?”. ~Powagosław
Luzacjusz
Ładniejsza „szóstka” to żadna sztuka, gdyż poprzednia miała fizjonomię słonia. Ale zamiast pochwał będzie osobisty żal. Bo można było inaczej. Seria 6 ma fantastyczny rodowód – pierwszy model tej linii do dziś zachwyca. Gdyby tak ktoś w BMW wpadł na pomysł zrobienia nowej „szóstki” w stylu retro, wzorem Mustanga choćby, modliłbym się o taki samochód do wszystkich świętych. ~Luzacjusz

Dane techniczne BMW Seria 6 E63-64 Coupe 645 Ci 333KM 245kW 2003-2007

Produkowany od 2003 do 2007 roku
Pojemność skokowa 4398 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 333 KM (245 kW) przy 6100 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 450 Nm przy 3700 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 6

Raporty spalania BMW Seria 6 E63-64 Coupe 645 Ci 333KM 245kW 2003-2007

Liczba raportów: 9
Średnie spalanie dla BMW Seria 6 E63-64 Coupe 645 Ci 333KM 245kW 2003-2007
14,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,9
Coupe 645 Ci 333KM 245kW
BMW Seria 6 E63-64
Bardzo oszczędny silnik, spalanie średnio 12,3 przy jeździe mieszanej, miasto/trasa po 50%. Samo miasto spalanie od 13 do 15 litrów, raczej nie więcej niż 15-17 litrów nawet przy bardzo ciężkiej nodze i bardzo dużych korkach. Spalanie na trasie średnio ok. 11-12 litrów bardzo zależne od prędkości, przy prędkości 150-160 ok. 12 l. powyżej 160 km/h zaczyna znacznie wzrastać. Jazda na trasie ze zmienną prędkością, wyprzedzaniem ciężarówek itp. 10-11,5 l., przy prędkościach do 120 km/h można spokojnie zejść poniżej 10 l.
18,3
Coupe 645 Ci 333KM 245kW
BMW Seria 6 E63-64
Auto w użytkowaniu bajka niestety swoje pali wiadomo nie jest to auto do miasta bo tu ciężko zejść poniżej 17l ale na trasie około 14 l myślę że to dobry wynik przy średnio dynamicznej jeździe. Pozdrawiam wszystkich użytkowników bmw e63.
13,0
Coupe 645 Ci 333KM 245kW
BMW Seria 6 E63-64
Samochód ma swoje typowe przywary. Na razie tylko o nich czytałem. Podobno ferelna rurka z płynem chłodniczym w komorze silnika lubi "popuszczać". Podobnie uszczelniacze zaworów wymagają okresowej wymiany. Ogólnie są to koszty podobne do klasy średni/wyższej. W niektórych przypadkach nawet niższe. Np. sprzęgło to koszt ok. 1tys. zbiorniczek płynu ok. 200 zł.
BMW Seria 6 E63-64 Coupe