Szukaj

Informacje o BMW Seria 6 E63-64 M6 Coupe

Lata produkcji: 2005 – 2010
Segment: Auta sportowe
Druga generacja modelu produkowana w latach 2003-2010. W ofercie BMW samochód zajął miejsce oferowanej do 1999 roku Serii 8 (E31), ale jego właściwym pierwowzorem była oryginalna Seria 6 z lat 1976-1989. Za projekt nowej Serii 6 odpowiedzialny był Chris Bangle, ówczesny szef stylistów niemieckiej marki. Auto zbudowano na płycie podłogowej Serii 5. Oprócz odmiany coupe (oznaczenie E63), od 2004 roku dostępne było również w wersji kabrio oznaczonej symbolem E64. W 2005 roku debiutowała mocniejsza wersja modelu, M6.
Powagosław
Razem z Chrisem Banglem, który odpowiadał za poprzednią, mocno kontrowersyjną „szóstkę”, z projektów BMW ulotniła się właśnie ta kontrowersyjność (różnie ją nazywano: przyciężkawość, koślawość…). Nowa Seria 6 jest ładniejsza, ma bardziej harmonijne kształty i nie każe pytać: „Dlaczego akurat tak?”. ~Powagosław
Luzacjusz
Ładniejsza „szóstka” to żadna sztuka, gdyż poprzednia miała fizjonomię słonia. Ale zamiast pochwał będzie osobisty żal. Bo można było inaczej. Seria 6 ma fantastyczny rodowód – pierwszy model tej linii do dziś zachwyca. Gdyby tak ktoś w BMW wpadł na pomysł zrobienia nowej „szóstki” w stylu retro, wzorem Mustanga choćby, modliłbym się o taki samochód do wszystkich świętych. ~Luzacjusz

BMW Seria 6 E63-64 M6 Coupe – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Dane techniczne BMW Seria 6 E63-64 M6 Coupe

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,4 m
Długość 4871 mm
Szerokość 1855 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2043 mm
Wysokość 1372 mm
Rozstaw osi 2781 mm
Rozstaw kół - przód 1567 mm
Rozstaw kół - tył 1584 mm
Zwis przedni 960 mm
Zwis tylny 1130 mm
Prześwit 115 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 956 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 905 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1493 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1334 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 450 l
BMW Seria 6 E63-64 M6 Coupe