Szukaj

Informacje o BMW X1 F48

Lata produkcji: 2015 – 2022
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. Premierę samochodu poprzedziła prezentacja prototypu o nazwie X1 Concept K2 Power Ride, od którego wersja produkcyjna otrzymała większość rozwiązań stylistycznych nadwozia i wnętrza. W porównaniu z pierwszą generacją X1, nowy model ma bardziej tradycyjną sylwetkę SUV-a (wyższą o 53 mm). Pod względem konstrukcyjnym, samochód znów spokrewniony jest z analogiczną generacją Serii 3, z którą dzieli płytę podłogową.

czytaj więcej
Powagosław
Bardzo udana metamorfoza: X1 dojrzał, spoważniał i nabrał słusznych kształtów. Duże prawdopodobieństwo, że sprzeda się jeszcze lepiej niż w pierwszej generacji. Nawet pomimo mało atrakcyjnego wnętrza. ~Powagosław
Luzacjusz
Obecna epoka w motoryzacji będzie zapamiętana jako epoka samochodów, które „same nie wiedzą, czym właściwie są”. X1 jest jednym z nich. Z każdą zmianą wygląda lepiej, ale mój stosunek do niego ujmę w ten sposób: gdybym chciał SUV-a, kupiłbym sobie SUV-a. ~Luzacjusz

BMW X1 F48 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny BMW X1 F48

Liczba ocen: 36
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Widoczność + Karoseria

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,7
~T100vir
BMW X1 F48
Crossover xDrive20d 190KM 140kW
Xdrive 20d kupione z przebiegiem 70tys z salonu BMW - przejechalem dotychczas 30tys tym modelem. W rodzinie to już druga taka X1 o tych samych parametrach więc mogę się wypowiedzieć o dwóch modelach (jeden z roku 2015 drugi 2016). Szukałem przez ponad 0.5 roku samochodu dla mnie - koniecznie xdrive przebieg do 120 tys km, większy i komfortowy w trasy do 150-160 tys zł. Brałem pod uwagę: 3GT,5GT i testowałem F10, X4,X6. Na moje gabaryty (100kg i 195 cm) brakowało mi miejsca w X4 i nie było praktyczne - mały bagażnik, niski skos nad głową,mało miejsca z tyłu a F10 nie mogłem znaleźć w moich rejonach więc kupiłem X6 z przebiegiem 80 tys km, w którym po paru dniach wykryto usterkę skrzyni rozdzielczej - samochód zwróciłem w ramach gwarancji. Znając już w miarę dobrze BMW X1 zdecydowałem się na ten model. Chyba najlepszy kompromis między komfortem i oszczędnością.
4,9
~Croft
BMW X1 F48
Crossover Facelifting 2.0 25i 231KM 170kW
Bardzo dobry, bezawaryjny, przemyślnie skonstruowany samochód. Trochę SUV, bardziej SAV czy crossover. Wybitnie wszechstronny i uniwersalny. Wysoka jakość i technologia. Raczej dla pary niż dla rodziny (bo jednak gabaryty nie są wielkie). Wersja 2.5i - topowa, daje dużo radości, a dodatki i te standardowe i opcjonalne - jeszcze tą radość wzmacniają. Auto i do miasta i w trasę, na tyle kompaktowe, że wygodne w mieście i na tyle duże, przestronne ( …no i szybkie) że w trasie bez zmęczenia i kompleksów. Trochę dla gustujących w pozory bardziej „sportowych” emocji.
4,7
~SylKal
BMW X1 F48
Crossover Facelifting 2.0 20i 192KM 141kW
Spodziewałem się nieco gorszej oceny ponieważ samochód bardziej zakupiłem z rozsądku niż z emocji. Pozytywne zaskoczenie co do jakości w kompakcie. Zdecydowanie bije na głowę konkurencję. Niestety wnętrze trochę już trąci myszką ale praktyczność tego samochodu mi wszystko rekompensuje. Dla mnie przeogromnym plusem jest brak dotykowych pokręteł, przycisków. Wszystkie są analogowe i wykonane zajebiście. Silnik mega sprawny, układ jezdny świetny, no ale to jest BMW i trzeba wymagać, spalanie spore średnie ok 11 l/100km.
BMW X1 F48