Szukaj

Informacje o BMW X1

Lata produkcji: 2009 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Kompaktowy crossover SUV (segment I; grupa premium) produkowany od 2009 roku. Najmłodszy i najmniejszy w rodzinie sportowo-użytkowych aut BMW oznaczonych symbolem X. Model był początkowo hybrydą małego (a przy tym niskiego) SUV-a i kombi. Druga generacja zaprezentowana w 2015 roku stanowi odejście od tej koncepcji, kosztem stworzenia bardziej tradycyjnego SUV-a. X1 jest spokrewniony z Serią 3, z którą dzieli płytę podłogową. Do tej pory sprzedano prawie 750 tysięcy egzemplarzy tego samochodu. Auto zbudowano głównie z myślą o rynku europejskim, premiera w USA miała miejsce dopiero w 2013 roku.
Powagosław
Bardzo udana metamorfoza: X1 dojrzał, spoważniał i nabrał słusznych kształtów. Duże prawdopodobieństwo, że sprzeda się jeszcze lepiej niż w pierwszej generacji. Nawet pomimo mało atrakcyjnego wnętrza. ~Powagosław
Luzacjusz
Obecna epoka w motoryzacji będzie zapamiętana jako epoka samochodów, które „same nie wiedzą, czym właściwie są”. X1 jest jednym z nich. Z każdą zmianą wygląda lepiej, ale mój stosunek do niego ujmę w ten sposób: gdybym chciał SUV-a, kupiłbym sobie SUV-a. ~Luzacjusz

BMW X1 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Oceny BMW X1

Liczba ocen: 38
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny + Skrzynia biegów

Wady

- Koszty utrzymania - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,2
~arthasPL
Crossover xDrive18d 143KM 105kW
BMW X1 I
Mieszane uczucia. Zakupiłem auto nowe z salonu spiesząc się przed zmianami VAT, więc wziąłem co było... Auto fajnie jeździ co jest chyba normą w BMW , ale rażące braki w detalach dających radość z posiadania takiego wozu. Silnik ekonomiczny i doskonała skrzynia biegów ale np. dywaniki welurowe za ponad 400 pln - chyba wytwarzane przez NASA... Napęd na 4 koła daje pewność prowadzenia a sztywne zawieszenie pozwala w mieście poszaleć między pierdołowatymi kierowcami. Z pewnością można kupić auta o lepszym wyposażeniu bądź mocniejszym silniku za te pieniądze - ale z pewnością nie BMW - i nie z takim automatem i to pozostaje na pocieszenie ;-)
4,8
~Globtroter
Crossover Facelifting xDrive 18d 143KM 105kW
BMW X1 I
Użytkuję wersję z xdrive, a to wszystko zmienia, bardzo pewne i przyjemne prowadzenie na wszystkich nawierzchniach (poza terenem tam to Uaz-y) zawieszenie jest sztywne ale nie twarde, Silnik bardzo ekonomiczny w miarę elastyczny, skrzynie b. 6-co biegowa sprawdza się super. Samochód za dużo mniejsze pieniądze a dorównuje droższym konkurentom. Sprawdza się w mieście i poza.
4,5
~Xev77
Crossover xDrive18d 143KM 105kW
BMW X1 I
Samochód mnie bardzo zaskoczył. Podchodziłem raczej sceptycznie do całej koncepcji "BMW SUV", tym bardziej, że wiele ludzi żali się w internecie na silnik. Autem jeździ mi się bardzo dobrze, przyśpiesza całkiem nienajgorzej i jest w miarę ekonomiczne jak na swoją masę. W 2010 roku został poprawiony rozrząd, na dzień dzisiejszy nie mam z nim żadnych problemów. Olej wymieniam prewencyjnie co 5-6 miesięcy i wszystko chodzi jak w zegarku.

Raporty spalania BMW X1

Liczba raportów: 68
Średnie spalanie dla BMW X1
8,0 – 10,9
l/100 km
5,4 – 10,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,1
Crossover Facelifting xDrive 20d 184KM 135kW
BMW X1 I
Witam! Auto nowe, dopiero 3 tygodnie. Pierwsza jazda z salonu to ok. 80 km, teren lekko pagórkowaty, bez wyprzedzania itp. - wyszło 5,7. Po 630 km następne tankowanie komp. pokazał 6,9 ale z wyliczenia wychodziło 7,2 (pierwsze 80 km jw. potem ok.290 km 50% miasto 50% trasa poza miastem, 200 km autostrada i potem znowu pół/pół miasto trasa). Po tankowaniu 75 km bardzo spokojnej jazdy po DK z włączonym ECO PRO - wyszło 5,5. Cała trasa po tankowaniu (lekie górki..) 240 km komp.pokazuje 6,1 l/100km. Cały czas jazda bez szaleństw itp.-silnik jeszcze niedotarty..
7,0
Crossover Facelifting sDrive 20d 184KM 135kW
BMW X1 I
Delikatna jazda do 100km/h, bez gwałtownych przyspieszeń zużycie 5,1 l, jazda do 140 km/h na autostradzie 6, 5 l. Ostra jazda autostrada. Prędkość między 180 a 220 km /h . Spalanie średnie z trasy Kraków - Gdynia 8, 8l. Diesel 2.0d moc 184 KM i 380 Nm. Obecnie po chiptuningu 216, 8 KM i 440 Nm. Auto po chiptuningu mniej pali w mieście.
7,9
Crossover xDrive18d 150KM 110kW
BMW X1 II
Przejechalam dopiero 3000km . Rozne drogi . I miasto i trasa . Normalne jezdzenie bez szalenstw. Komputer jak zaczarowany trzyma sie 8l/ 100km . Nawet jazda na trybie eco pro nic nie daje.... zobaczymy jak bedzie dalej
BMW X1