Szukaj

Informacje o BMW X1 F48 Crossover Facelifting

Lata produkcji: 2019 – 2022
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. Premierę samochodu poprzedziła prezentacja prototypu o nazwie X1 Concept K2 Power Ride, od którego wersja produkcyjna otrzymała większość rozwiązań stylistycznych nadwozia i wnętrza. W porównaniu z pierwszą generacją X1, nowy model ma bardziej tradycyjną sylwetkę SUV-a (wyższą o 53 mm). Pod względem konstrukcyjnym, samochód znów spokrewniony jest z analogiczną generacją Serii 3, z którą dzieli płytę podłogową.

czytaj więcej
Powagosław
Bardzo udana metamorfoza: X1 dojrzał, spoważniał i nabrał słusznych kształtów. Duże prawdopodobieństwo, że sprzeda się jeszcze lepiej niż w pierwszej generacji. Nawet pomimo mało atrakcyjnego wnętrza. ~Powagosław
Luzacjusz
Obecna epoka w motoryzacji będzie zapamiętana jako epoka samochodów, które „same nie wiedzą, czym właściwie są”. X1 jest jednym z nich. Z każdą zmianą wygląda lepiej, ale mój stosunek do niego ujmę w ten sposób: gdybym chciał SUV-a, kupiłbym sobie SUV-a. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,4 m
Promień skrętu 5,7 m
Długość 4447 mm
Szerokość 1821 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2060 mm
Wysokość 1598 mm
Rozstaw osi 2670 mm
Rozstaw kół - przód 1561 mm
Rozstaw kół - tył 1562 mm
Zwis przedni 848 mm
Zwis tylny 929 mm
Prześwit 183 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1550 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 505 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(94%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów + Wyciszenie

Wady

- Widoczność - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,9
~Croft
BMW X1 F48
Crossover Facelifting 2.0 25i 231KM 170kW
Bardzo dobry, bezawaryjny, przemyślnie skonstruowany samochód. Trochę SUV, bardziej SAV czy crossover. Wybitnie wszechstronny i uniwersalny. Wysoka jakość i technologia. Raczej dla pary niż dla rodziny (bo jednak gabaryty nie są wielkie). Wersja 2.5i - topowa, daje dużo radości, a dodatki i te standardowe i opcjonalne - jeszcze tą radość wzmacniają. Auto i do miasta i w trasę, na tyle kompaktowe, że wygodne w mieście i na tyle duże, przestronne ( …no i szybkie) że w trasie bez zmęczenia i kompleksów. Trochę dla gustujących w pozory bardziej „sportowych” emocji.
4,7
~SylKal
BMW X1 F48
Crossover Facelifting 2.0 20i 192KM 141kW
Spodziewałem się nieco gorszej oceny ponieważ samochód bardziej zakupiłem z rozsądku niż z emocji. Pozytywne zaskoczenie co do jakości w kompakcie. Zdecydowanie bije na głowę konkurencję. Niestety wnętrze trochę już trąci myszką ale praktyczność tego samochodu mi wszystko rekompensuje. Dla mnie przeogromnym plusem jest brak dotykowych pokręteł, przycisków. Wszystkie są analogowe i wykonane zajebiście. Silnik mega sprawny, układ jezdny świetny, no ale to jest BMW i trzeba wymagać, spalanie spore średnie ok 11 l/100km.
4,9
~Mavero
BMW X1 F48
Crossover Facelifting 1.5 18i 140KM 103kW
Po przejechaniu 25 tys. utwierdziłem się w przekonaniu, że to był świetny wybór. Zupełnie bezawaryjny, świetnie się prowadzi, praktyczny (duży bagażnik), wyciszony i dynamiczny - jak na swój silnik oczywiście. Dobrą robotę robi fajnie zgrany automat (lepiej niż DSG) i podwójna turbina, chyba wszystkie inne małe "sturbione" silniki mają tylko jedną. W trybie sport jeździ się naprawdę żwawo.
BMW X1 F48 Crossover Facelifting