Szukaj

Informacje o BMW X1 I Crossover Facelifting sDrive 20i 184KM 135kW 2012-2015

Lata produkcji: 2012 – 2015
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2009-2015. X1 uzupełnił gamę sportowo-użytkowych aut BMW, jako najmniejszy w ofercie marki w tym segmencie. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu był prototyp o tej samej nazwie z 2008 roku. Jego projektantem, podobnie jak wersji produkcyjnej był Richard Kim. Stylistycznie X1 nawiązywał do większego X3, natomiast pod względem konstrukcyjnym był spokrewniony z Serią 3 piątej generacji (ta sama płyta podłogowa). W 2012 i 2014 roku X1 przechodził dwie modernizacje.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo udana metamorfoza: X1 dojrzał, spoważniał i nabrał słusznych kształtów. Duże prawdopodobieństwo, że sprzeda się jeszcze lepiej niż w pierwszej generacji. Nawet pomimo mało atrakcyjnego wnętrza. ~Powagosław
Luzacjusz
Obecna epoka w motoryzacji będzie zapamiętana jako epoka samochodów, które „same nie wiedzą, czym właściwie są”. X1 jest jednym z nich. Z każdą zmianą wygląda lepiej, ale mój stosunek do niego ujmę w ten sposób: gdybym chciał SUV-a, kupiłbym sobie SUV-a. ~Luzacjusz

Dane techniczne BMW X1 I Crossover Facelifting sDrive 20i 184KM 135kW 2012-2015

Produkowany od 2012 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 184 KM (135 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 270 Nm przy 1250-4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90,1 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Dodatkowe informacje Moc max w zakresie obrotów 5000-6250
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny

Oceny BMW X1 I Crossover Facelifting sDrive 20i 184KM 135kW 2012-2015

Liczba ocen: 1
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Drobne usterki - Poważne usterki

Wybrane oceny

4,3
~w
Crossover Facelifting sDrive 20i 184KM 135kW
BMW X1 I
Samochod dobry. Ma swoje mocne i slabe punkty. Na plus: silnik, zawieszenie, uklad kierowniczy, prowadzenie, na minus ilosc schowkow oraz obsluga urzadzen, ktora wymaga obycia i jest odmienna. Nie zapwenia tyle komfortu parkowania co np Hyundai Santa Fe. Dla X1 wyzsze krawezniki oznaczaja porysowany spod zderzaka. No ale czego chciec - to nie terenowka, a nawet nie prawdziwy SUV jak jego wieksi bracia X3 czy X5. X1 to taka hybryda typu kombi-SUV