Szukaj

Informacje o BMW X3 F25 SUV

Lata produkcji: 2010 – 2016
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Druga generacja modelu produkowana w latach 2010-2017. X3 II zwiększył swoje rozmiary i pod względem gabarytów zbliżył się do X5, dużego SUV-a w ofercie BMW. Zbudowano go na nowej platformie podłogowej o symbolu F25, którą będzie dzielił z najnowszą generacją Serii 3. Zmiany stylistyczne zastosowane w X3 II są raczej kosmetyczne i nawiązują do wyglądu modeli X1 i X5. Od 2014 roku oferowany w wersji po faceliftingu. W przeciwieństwie do swojego poprzednika, X3 II nie był już produkowany w zakładach Magna Steyr w Austrii, lecz w fabryce BMW w amerykańskim Spartanburgu.

czytaj więcej
Powagosław

Nie wiem czemu X3 jest już prawie tak duże jak X5. Nie wiem, czemu jest tak wyjątkowo stonowane, jak na BMW. Przyjmuję jednak ten brak ekstrawagancji z dobrodziejstwem bardzo harmonijnego inwentarza.

~Powagosław
Luzacjusz

X3 ciągle ma w sobie pierwiastek wątpliwego wdzięku Waltera Sobchaka, weterana z Wietnamu z filmu „Big Lebowski”. Może to chwila mojej słabości, może litości, ale, Bóg mi świadkiem, ten przeraźliwie nudny SUV wyładniał. Nie może być.

~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów

Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 12 m
Promień skrętu 6 m
Długość 4648 mm
Szerokość 1881 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2098 mm
Wysokość 1675 mm
Rozstaw osi 2810 mm
Rozstaw kół - przód 1616 mm
Rozstaw kół - tył 1632 mm
Zwis przedni 861 mm
Zwis tylny 977 mm
Prześwit 210 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1033 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 994 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1483 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1458 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1600 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 550 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1085 mm
Wysokość bagażnika 750 mm
Szerokość bagażnika 1100 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 945 mm

Oceny BMW X3 F25 SUV

Liczba ocen: 36
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(81%)

Zalety

+ Układ jezdny + Skrzynia biegów + Ergonomia

Wady

- Wyciszenie - Koszty utrzymania - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,9
~Camel
SUV 2.0 20d 184KM 135kW
BMW X3 F25
Ciężko mieć poważne zarzuty. Wydaje się że skóry ciut gorsze niż u konkurencji i niemiłosiernie trzęsie z tyłu na dołkach. Plastiki na drzwiach i generalnie w dolnej części kabiny jakby z gorszego samochodu. Jeździ super, dynamika jak na ten silnik i masę wystarczająca, może lekko za mała na autostradzie ale jeśli wcześniej się jeździło Tico to też odpowiednia ;) Xdrive przydatny na śliskim. Nie wiem czemu nie było w opcji bixenonów skrętnych tylko zwykłe.. Navi jak to w samochodach - może być ale wolę włączyć z telefonu.
4,9
~NiemoG
SUV 3.0 35i 306KM 225kW
BMW X3 F25
Bardzo fajny wozek, chociaz ze wszystkich premium SUVow wyglada juz najstarzej. Jeszcze go ratuje ta wersja po lifcie z ledowymi swiatlami. Takze napewno nie dla estety raczej dla milosnika marki. (esteci musza poczekac na kolejna edycje) Bardzo fajne rodzinne auto szyte na miare mimo ze jestem sredniego wzrostu tak w srodku tak wlasnie sie czujesz jak w dobrze skrojonym garniaku szytym pod kierowce. Stary dobry standard BMW - mimo ze mam teraz okazje pojezdzic najnowsza seria 3 po przesiadce odnioslem wrazenie ze moje starsze X3 to jednak mniej plastiku i wyzszej jakosci materialy...
4,5
~Krzysztof2137
SUV 2.0 20d 184KM 135kW
BMW X3 F25
Świetny samochód, polecam. Bardzo dynamiczny i ekonomiczny zarazem silnik, świetna skrzynia biegów. X3 prowadzi się zaskakująco dobrze, podobnie jak zwykły sedan. Czy kupiłbym drugi raz? Na pewno, choć może z większym silnikiem.
Średnie spalanie dla BMW X3 F25 SUV
9,5 – 12,8
l/100 km
7,6 – 9,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,5
SUV 3.0 28i 258KM 190kW
BMW X3 F25
Ogólnie przy takim silniku i masie samochodu bardzo ciężko jest zejść poniżej 15 litrów. Najekonomiczniejsza jazda na trasie jest widoczna przy włączonym tempomacie. Różnica jest widoczna średnio 3l /100km Trasa: Przy prędkości 80-100 km/h spalanie jest bardzo niskie 5-7 l/100 km Przy prędkości 140 -160 km/h spalanie jest na poziomie 13-15 l/100 km Powyżej 160 km/h spalanie zaczyna się od 20 l/100 km Miasto: Bardzo ekonomiczne i delikatne jeżdżenie można dać spalanie na poziomie 13,5 l/100 km ale jest to bardzo trudne i mało adekwatne do takiego silnika. Przy dynamicznej jeździe 20 l/100 jest standardem.
11,2
SUV 3.0 35i 306KM 225kW
BMW X3 F25
Silnik ponad 306 KM, biturbo - przy głaskaniu pedału gazu uzyskamy fabryczne wartości spalania. Ale w samochodzie z tym silnikiem - nie oszukujmy się - nikt nie będzie głaskał pedału.. W tym samochodzie chce się przyspieszać, słyszeć dźwięk silnika - rzędowej szóstki wspomaganej przez kompresor i turbinkę. A to kosztuje... Tym bardziej, że silnik lubi pić benzynę 98 oktanową, w dodatku lubi się kręcić. Kręci się aż do 7000 obr./ min. Górnej granicy w spalaniu ten silnik nie ma. Póki co, to najwyższe spalanie uzyskałem podczas jazdy w korku. Najniższe - podczas przejazdu trasą, bardzo płynnie. A normalne spalanie oscyluje wokół 10-11 l/100 km
6,5
SUV 2.0 20d 184KM 135kW
BMW X3 F25
Kilka uwag nt. spalania: 1. Na początku spodziewałem się znacznie większego spalania średniego (rzędu 8-10 l/100 km), a tu przyjemnie zaskoczenie. Silnik docierałem z dużą uważnością, spalanie sukcesywnie spadało (od ok. 7,2 l/100 km na początku do nawet średnio 6,5 l/100 km obecnie - w cyklu mieszanym. Notabene ja z natury swej nie mam ciężkiej stopy, za to dość dobrze wyćwiczone nawyki oszczędnej jazdy. Inna sprawa, że auto wyposażone jest w kilka fajnych rozwiązań służących oszczędzaniu paliwa, choć z systemem start/stop musiałem dość długo się oswajać, zanim przestał mnie irytować w niektórych sytuacjach. 2. Istotnym czynnikiem (poza prędkością, dynamiką i rodzajem nawierzchni) jest tu opór powietrza - X3 jest stosunkowo duży i przy porządniejszym wietrze od czoła spalanie wzrasta nawet o 2-3 l/100 km. 3. Spalanie wzrasta istotnie także w terenie górzystym, a na autostradzie w pewnym momencie pojawia się mniej więcej 10-minutowy cykl wahania spalania - najpierw np. 5-6 l/100 km, potem przeskok do 8-10 l/100 km. W efekcie przy jeździe po autostradzie przy pełnym obciążeniu (zwłaszcza po terenie pofałdowanym, jak np. w Chorwacji) trzeba się liczyć ze średnim spalaniem ok. 7-7,5 l/100 km. Serwis: Przeglądy do 5 lat lub 100 000 km - gratis (można tu wykupić dodatkowe opcje, np. na hamulce). Komputer sam sygnalizuje, po ilu kilometrach wystąpi najbliższa "potrzeba serwisowa". Serwis (ASO) postrzegam na razie jako kompetentny, ale też bardzo uważny i tym samym antycypujący moje ewentualne potrzeby (chwilami nieco na wyrost). Jednakowoż jest to serwis odpowiednio kosztowny.

Usterki BMW X3 F25

Liczba wpisów: 6
LAMPA PRAWA PRZEDNIA POCI SIĘ
  • BMW X3 F25 SUV 2.0 20d 184KM 135kW 2010-2014
  • inne
LAMPA PRAWA PRZEDNIA ZAPAROWANA BWM STWERDZIŁO ŻE NIE WYMIENIĄ LAMPY BO TAKIE SĄ PRAWA FIZYKI I LAMPA MOZE SIĘ POCIĆ :) DOBRE SOBIE BMW DOKONAŁA OSUSZANIA LAMPY USZCZEKNIANIA ,PO MIESIĄCU USTERKA WYSTĄPIŁA PONOWNIE ,NA TĄ CHWILĘ ZGŁOSILI PROBLEM DO GERMANY CZEKAMY NA DECYZJE CZY WYMIENIĄ NA NOWA ,CZY DO KONCA ISTNIA CAR BEDĄ ,BEDĘ JĄ UCZELNIAŁ BMW DOKONAŁA OSUSZANIA LAMPY USZCZEKNIANIA ,PO MIESIĄCU USTERKA WYSTĄPIŁA PONOWNIE ,NA TĄ CHWILĘ ZGŁOSILI PROBLEM DO GERMANY CZEKAMY NA DECYZJE CZY WYMIENIĄ NA NOWA ,CZY DO KONCA ISTNIA CAR BEDĄ ,BEDĘ JĄ UCZELNIAŁ
Oczekuje na rozwiązanie
LUZ
  • BMW X3 F25 SUV 2.0 20d 184KM 135kW 2010-2014
  • zawieszenie
PO PRZEJECHANIU 1500KM PRZY WIEZDZIE NA NP KRAWĘZNIKI WYDOBYWAŁ SIE SPODA ZAWIESZENIA STUKOT,MOMENTAMI BUJAŁO NA PROSTEJ . PO SPRAWDZENIU W SERWISIE BMW OKAZŁO SIE ZE POLUZOWAŁO SIE ZAWIESZENIE, CHYBA NA DRAŻKACH ,PANOWIE SKRĘCILI MASZYNĘ I JEST OK.SWOJA DROGĄ W/G MNIE NIE DOPUSZCZALNE ZJAWISKO PO SPRAWDZENIU W SERWISIE BMW OKAZŁO SIE ZE POLUZOWAŁO SIE ZAWIESZENIE, CHYBA NA DRAŻKACH ,PANOWIE SKRĘCILI MASZYNĘ I JEST OK.SWOJA DROGĄ W/G MNIE NIE DOPUSZCZALNE ZJAWISKO DOKRĘCONO POLUZOWANE CZĘSCI ZAIWESZENIA DOKAŁDNI NIE WIEM CO
Oczekuje na rozwiązanie
sterownik x drive
  • BMW X3 F25 SUV 2.0 20d 184KM 135kW 2010-2014
  • zawieszenie
PADŁ MI STEROWNIK X DRIVE PO PRZEJECHANIU 1400KM WYMIENILI NA NOWY JEDNAK AUTO ZACHOWUJE SIĘ JAK WÓZ DRABINIASTY PO INFORMACJI O BŁEDZIE NAPĘD 4*4 . SERWIS ZAPEWNIŁ MNIE ZE WSZYSTKO OK LECZ W/G MOJEJ OCENY SAMOCHÓD JEDO ZAWIESZENIE NIE AMORTYZUJE NIERÓWNOSCI TRZESIE STARSZNIE WSPOMGANIE CIEZKO CHODZI POPROSTU JAKBY KTOS ZACIĄGNĄ RECZNY,JAKBY DALEJ NIE DZIAŁAŁ X DRIVE MOZE TO NIE WINA ELETORNIKI TYLKO JAKIES USZKODZENIE MECHANICZNE PODOWZIA NAPEU ,POPROSTU JEZDZENIE BMW NA TA CHIWLĘ NAM ZBRZYDŁO. MOZĘ KTOŚ WIE O CO CHODZI .? PADŁ MI STEROWNIK X DRIVE PO PRZEJECHANIU 1400KM WYMIENILI NA NOWY JEDNAK AUTO ZACHOWUJE SIĘ JAK WÓZ DRABINIASTY PO INFORMACJI O BŁEDZIE NAPĘD 4*4 . SERWIS ZAPEWNIŁ MNIE ZE WSZYSTKO OK LECZ W/G MOJEJ OCENY SAMOCHÓD JEDO ZAWIESZENIE NIE AMORTYZUJE NIERÓWNOSCI TRZESIE STARSZNIE WSPOMGANIE CIEZKO CHODZI POPROSTU JAKBY KTOS ZACIĄGNĄ RECZNY,JAKBY DALEJ NIE DZIAŁAŁ X DRIVE MOZE TO NIE WINA ELETORNIKI TYLKO JAKIES USZKODZENIE MECHANICZNE PODOWZIA NAPEU ,POPROSTU JEZDZENIE BMW NA TA CHIWLĘ NAM ZBRZYDŁO. MOZĘ KTOŚ WIE O CO CHODZI .? PADŁ MI STEROWNIK X DRIVE PO PRZEJECHANIU 1400KM WYMIENILI NA NOWY JEDNAK AUTO ZACHOWUJE SIĘ JAK WÓZ DRABINIASTY PO INFORMACJI O BŁEDZIE NAPĘD 4*4 . SERWIS ZAPEWNIŁ MNIE ZE WSZYSTKO OK LECZ W/G MOJEJ OCENY SAMOCHÓD JEDO ZAWIESZENIE NIE AMORTYZUJE NIERÓWNOSCI TRZESIE STARSZNIE WSPOMGANIE CIEZKO CHODZI POPROSTU JAKBY KTOS ZACIĄGNĄ RECZNY,JAKBY DALEJ NIE DZIAŁAŁ X DRIVE MOZE TO NIE WINA ELETORNIKI TYLKO JAKIES USZKODZENIE MECHANICZNE PODOWZIA NAPEU ,POPROSTU JEZDZENIE BMW NA TA CHIWLĘ NAM ZBRZYDŁO. MOZĘ KTOŚ WIE O CO CHODZI .?
Problem rozwiązany
4 komentarze
BMW X3 F25 SUV