Szukaj

Informacje o BMW X3 F25 SUV

Lata produkcji: 2010 – 2016
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Druga generacja modelu produkowana w latach 2010-2017. X3 II zwiększył swoje rozmiary i pod względem gabarytów zbliżył się do X5, dużego SUV-a w ofercie BMW. Zbudowano go na nowej platformie podłogowej o symbolu F25, którą będzie dzielił z najnowszą generacją Serii 3. Zmiany stylistyczne zastosowane w X3 II są raczej kosmetyczne i nawiązują do wyglądu modeli X1 i X5. Od 2014 roku oferowany w wersji po faceliftingu. W przeciwieństwie do swojego poprzednika, X3 II nie był już produkowany w zakładach Magna Steyr w Austrii, lecz w fabryce BMW w amerykańskim Spartanburgu.

czytaj więcej
Powagosław

Nie wiem czemu X3 jest już prawie tak duże jak X5. Nie wiem, czemu jest tak wyjątkowo stonowane, jak na BMW. Przyjmuję jednak ten brak ekstrawagancji z dobrodziejstwem bardzo harmonijnego inwentarza.

~Powagosław
Luzacjusz

X3 ciągle ma w sobie pierwiastek wątpliwego wdzięku Waltera Sobchaka, weterana z Wietnamu z filmu „Big Lebowski”. Może to chwila mojej słabości, może litości, ale, Bóg mi świadkiem, ten przeraźliwie nudny SUV wyładniał. Nie może być.

~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 12 m
Promień skrętu 6 m
Długość 4648 mm
Szerokość 1881 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2098 mm
Wysokość 1675 mm
Rozstaw osi 2810 mm
Rozstaw kół - przód 1616 mm
Rozstaw kół - tył 1632 mm
Zwis przedni 861 mm
Zwis tylny 977 mm
Prześwit 210 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1033 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 994 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1483 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1458 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1600 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 550 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1085 mm
Wysokość bagażnika 750 mm
Szerokość bagażnika 1100 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 945 mm

Oceny BMW X3 F25 SUV

Liczba ocen: 47
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(81%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,0
~Rogalik
BMW X3 F25
SUV 2.0 20d 184KM 135kW
Kupiłem z poważną usterką napędu xDrive - Brak przedniego wału. Ostatecznie okazało się, że uszkodzona jest skrzynia rozdzielcza i przedni dyfer. Koszt naprawy wyszedł 11 tyś zł, co było akceptowalne względem kosztów zakupu. Auto bardzo fajnie się prowadzi. Wygodnie. Robię trasy Polska-Anglia na jeden przejazd i naprawdę pozycja dla pleców bardzo wygodna. Troszkę mało mocy. Nie czuć tak na autostradzie, ale jednak przyzwyczaiłem się do bardziej dynamicznych sedanów. Nie jest to najcichsze auto jakim jeździłem. Po dłuższej jeździe z prędkością autostradową i bocznym wiatrem, zaczyna to przeszkadzać. Bardzo pojemne. Przyjemne w prowadzeniu. Przez rok, bardzo polubiłem to auto.
4,9
~Camel
BMW X3 F25
SUV 2.0 20d 184KM 135kW
Ciężko mieć poważne zarzuty. Wydaje się że skóry ciut gorsze niż u konkurencji i niemiłosiernie trzęsie z tyłu na dołkach. Plastiki na drzwiach i generalnie w dolnej części kabiny jakby z gorszego samochodu. Jeździ super, dynamika jak na ten silnik i masę wystarczająca, może lekko za mała na autostradzie ale jeśli wcześniej się jeździło Tico to też odpowiednia ;) Xdrive przydatny na śliskim. Nie wiem czemu nie było w opcji bixenonów skrętnych tylko zwykłe.. Navi jak to w samochodach - może być ale wolę włączyć z telefonu.
4,9
~NiemoG
BMW X3 F25
SUV 3.0 35i 306KM 225kW
Bardzo fajny wozek, chociaz ze wszystkich premium SUVow wyglada juz najstarzej. Jeszcze go ratuje ta wersja po lifcie z ledowymi swiatlami. Takze napewno nie dla estety raczej dla milosnika marki. (esteci musza poczekac na kolejna edycje) Bardzo fajne rodzinne auto szyte na miare mimo ze jestem sredniego wzrostu tak w srodku tak wlasnie sie czujesz jak w dobrze skrojonym garniaku szytym pod kierowce. Stary dobry standard BMW - mimo ze mam teraz okazje pojezdzic najnowsza seria 3 po przesiadce odnioslem wrazenie ze moje starsze X3 to jednak mniej plastiku i wyzszej jakosci materialy...
Średnie spalanie dla BMW X3 F25 SUV
9,5 – 12,6
l/100 km
6,2 – 9,0
l/100 km
12,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,0
Liczba komentarzy: 1
BMW X3 F25
SUV 3.0 28i 258KM 190kW
Auto ze Stanów 2011. W stanach jeszcze do 2015 był w f25 silnik 3.0 i 250 km na pośrednim wtrysku. Lpg Lovato ogólnie rewelacja. Przesiadłem się z insigni ctdi i pod każdym względem insignia to był woz so wożenia ziemniaków. Kultura pracy, prowadzenie, spalanie po prostu klasa premium. Polecam takie auto ze stanów. Już nowa buda a pod maską kultowa 6 idealna pod lpg. Spalanie przy spokojnej jezdzie wręcz nie do wiary, a jeśli trzeba zapas mocy sprawia, że auta katapultuje do przodu i ciągnie w pełnym zakresie obrotów do odcięcia.
13,5
BMW X3 F25
SUV 3.0 28i 258KM 190kW
Ogólnie przy takim silniku i masie samochodu bardzo ciężko jest zejść poniżej 15 litrów. Najekonomiczniejsza jazda na trasie jest widoczna przy włączonym tempomacie. Różnica jest widoczna średnio 3l /100km Trasa: Przy prędkości 80-100 km/h spalanie jest bardzo niskie 5-7 l/100 km Przy prędkości 140 -160 km/h spalanie jest na poziomie 13-15 l/100 km Powyżej 160 km/h spalanie zaczyna się od 20 l/100 km Miasto: Bardzo ekonomiczne i delikatne jeżdżenie można dać spalanie na poziomie 13,5 l/100 km ale jest to bardzo trudne i mało adekwatne do takiego silnika. Przy dynamicznej jeździe 20 l/100 jest standardem.
5,2
BMW X3 F25
SUV 2.0 18d 143KM 105kW
silnik oszczedny, samochod zatankowany do pełna czyli 65 litrow , pelny bak, przejechalem 1350 km , realne spalanie jest ok ,5,1 litra 100km trasa jest polowa miasto i polowa trasa (minimalne spalanie pokazane pzez komputer na setke bylo 4.9 a maksymalne 5,4 na setke ) realne to 5,1 na setke i 5,4 na setke

Usterki BMW X3 F25

Liczba wpisów: 12
LAMPA PRAWA PRZEDNIA POCI SIĘ
  • BMW X3 F25 SUV 2.0 20d 184KM 135kW 2010-2014
  • inne
LAMPA PRAWA PRZEDNIA ZAPAROWANA BWM STWERDZIŁO ŻE NIE WYMIENIĄ LAMPY BO TAKIE SĄ PRAWA FIZYKI I LAMPA MOZE SIĘ POCIĆ :) DOBRE SOBIE BMW DOKONAŁA OSUSZANIA LAMPY USZCZEKNIANIA ,PO MIESIĄCU USTERKA WYSTĄPIŁA PONOWNIE ,NA TĄ CHWILĘ ZGŁOSILI PROBLEM DO GERMANY CZEKAMY NA DECYZJE CZY WYMIENIĄ NA NOWA ,CZY DO KONCA ISTNIA CAR BEDĄ ,BEDĘ JĄ UCZELNIAŁ BMW DOKONAŁA OSUSZANIA LAMPY USZCZEKNIANIA ,PO MIESIĄCU USTERKA WYSTĄPIŁA PONOWNIE ,NA TĄ CHWILĘ ZGŁOSILI PROBLEM DO GERMANY CZEKAMY NA DECYZJE CZY WYMIENIĄ NA NOWA ,CZY DO KONCA ISTNIA CAR BEDĄ ,BEDĘ JĄ UCZELNIAŁ
Oczekuje na rozwiązanie
LUZ
  • BMW X3 F25 SUV 2.0 20d 184KM 135kW 2010-2014
  • zawieszenie
PO PRZEJECHANIU 1500KM PRZY WIEZDZIE NA NP KRAWĘZNIKI WYDOBYWAŁ SIE SPODA ZAWIESZENIA STUKOT,MOMENTAMI BUJAŁO NA PROSTEJ . PO SPRAWDZENIU W SERWISIE BMW OKAZŁO SIE ZE POLUZOWAŁO SIE ZAWIESZENIE, CHYBA NA DRAŻKACH ,PANOWIE SKRĘCILI MASZYNĘ I JEST OK.SWOJA DROGĄ W/G MNIE NIE DOPUSZCZALNE ZJAWISKO PO SPRAWDZENIU W SERWISIE BMW OKAZŁO SIE ZE POLUZOWAŁO SIE ZAWIESZENIE, CHYBA NA DRAŻKACH ,PANOWIE SKRĘCILI MASZYNĘ I JEST OK.SWOJA DROGĄ W/G MNIE NIE DOPUSZCZALNE ZJAWISKO DOKRĘCONO POLUZOWANE CZĘSCI ZAIWESZENIA DOKAŁDNI NIE WIEM CO
Problem rozwiązany
1 komentarz
sterownik x drive
  • BMW X3 F25 SUV 2.0 20d 184KM 135kW 2010-2014
  • zawieszenie
PADŁ MI STEROWNIK X DRIVE PO PRZEJECHANIU 1400KM WYMIENILI NA NOWY JEDNAK AUTO ZACHOWUJE SIĘ JAK WÓZ DRABINIASTY PO INFORMACJI O BŁEDZIE NAPĘD 4*4 . SERWIS ZAPEWNIŁ MNIE ZE WSZYSTKO OK LECZ W/G MOJEJ OCENY SAMOCHÓD JEDO ZAWIESZENIE NIE AMORTYZUJE NIERÓWNOSCI TRZESIE STARSZNIE WSPOMGANIE CIEZKO CHODZI POPROSTU JAKBY KTOS ZACIĄGNĄ RECZNY,JAKBY DALEJ NIE DZIAŁAŁ X DRIVE MOZE TO NIE WINA ELETORNIKI TYLKO JAKIES USZKODZENIE MECHANICZNE PODOWZIA NAPEU ,POPROSTU JEZDZENIE BMW NA TA CHIWLĘ NAM ZBRZYDŁO. MOZĘ KTOŚ WIE O CO CHODZI .? PADŁ MI STEROWNIK X DRIVE PO PRZEJECHANIU 1400KM WYMIENILI NA NOWY JEDNAK AUTO ZACHOWUJE SIĘ JAK WÓZ DRABINIASTY PO INFORMACJI O BŁEDZIE NAPĘD 4*4 . SERWIS ZAPEWNIŁ MNIE ZE WSZYSTKO OK LECZ W/G MOJEJ OCENY SAMOCHÓD JEDO ZAWIESZENIE NIE AMORTYZUJE NIERÓWNOSCI TRZESIE STARSZNIE WSPOMGANIE CIEZKO CHODZI POPROSTU JAKBY KTOS ZACIĄGNĄ RECZNY,JAKBY DALEJ NIE DZIAŁAŁ X DRIVE MOZE TO NIE WINA ELETORNIKI TYLKO JAKIES USZKODZENIE MECHANICZNE PODOWZIA NAPEU ,POPROSTU JEZDZENIE BMW NA TA CHIWLĘ NAM ZBRZYDŁO. MOZĘ KTOŚ WIE O CO CHODZI .? PADŁ MI STEROWNIK X DRIVE PO PRZEJECHANIU 1400KM WYMIENILI NA NOWY JEDNAK AUTO ZACHOWUJE SIĘ JAK WÓZ DRABINIASTY PO INFORMACJI O BŁEDZIE NAPĘD 4*4 . SERWIS ZAPEWNIŁ MNIE ZE WSZYSTKO OK LECZ W/G MOJEJ OCENY SAMOCHÓD JEDO ZAWIESZENIE NIE AMORTYZUJE NIERÓWNOSCI TRZESIE STARSZNIE WSPOMGANIE CIEZKO CHODZI POPROSTU JAKBY KTOS ZACIĄGNĄ RECZNY,JAKBY DALEJ NIE DZIAŁAŁ X DRIVE MOZE TO NIE WINA ELETORNIKI TYLKO JAKIES USZKODZENIE MECHANICZNE PODOWZIA NAPEU ,POPROSTU JEZDZENIE BMW NA TA CHIWLĘ NAM ZBRZYDŁO. MOZĘ KTOŚ WIE O CO CHODZI .?
Problem rozwiązany
4 komentarze
BMW X3 F25 SUV