Szukaj

Informacje o BMW X6 E71

Lata produkcji: 2008 – 2014
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2008-2014. Premierowy samochód stworzonego przez BMW subsegmentu nazywanego SAC (Sports Activity Coupe), w którym sportowe auto o nadwoziu coupe jest zbudowane i posiada atrybuty pojazdu typu SUV. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu E71 był prototyp o nazwie Concept X6 z 2007 roku. Jego projektantem, podobnie jak wersji produkcyjnej, stylistycznie związanej też z innymi autami z serii X, był Pierre Leclercq. Od 2009 roku dostępny też w mocniejszej wersji X6 M. Od 2012 roku oferowany po faceliftingu.

czytaj więcej
Powagosław
BMW słusznie nie naprawia tego, co nie jest zepsute, stąd druga generacja X6 z zewnątrz prezentuje się co najwyżej jak po delikatnym liftingu. Korekty na lepsze, ale samo powtórzenie wyników sprzedaży poprzednika będzie sukcesem. ~Powagosław
Luzacjusz
250 tysięcy istnień ludzkich zakochanych w tym słoniu nie może się mylić. Ja też lubię tę fanaberię BMW, ale świadom tego, że to dziwny samochód. Po prostu dziwny. Każdy byłby dziwny, gdyby przypominał słonia. ~Luzacjusz

BMW X6 E71 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny BMW X6 E71

Liczba ocen: 29
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(69%)

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Widoczność - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

4,7
~gool
Crossover xDrive35d 286KM 210kW
BMW X6 E71
Swietny samochod , laczy w sobie wiele cech ktore przynajmniej dla mnie sa niezwykle wazne -np doskonaly silnik, przeniesnienie napedu -wzorcowe/wczesniej jezdzilem audi/,wysoko zawieszony, naped 4X4 Wbrew opinii niektorych dziennikarzy sporo miejsca z tylu/chyba ze masz w rodzinie wielkoludow/, mnostwo miejsca z przodu. Zawieszenie - sprezyste ale komfortowe, przechyly - nieodczuwalne.Mam to auto na "normalnych oponach" tj 255/55-19'Podobno przy nizszych profilach na kiepskich drogach jest twardy.Silnik 35D-legenda, od 1500 obr. ma potezny ciag .Skrzynia biegow -coz dziala jak bezstopniowa.Cena - jest wysoka,wachalem sie czy aby nie za wysoka ale po pierwszych tygodniach uzytkowania odrzucilem wszelkie mysli typu - za drogi etc.Jest wart swojej ceny.Polecam.
4,7
~Pas
Crossover xDrive30d 235KM 173kW
BMW X6 E71
Jeżdzę tym autem piec lat i mimo pewnych zastrzeżeń nadal go lubię.NIe jest mocno eksploatowany i mimo upływu czasu oraz przebiegu zachowuje dobrze swieżość.Irytujace drobneniedomagania trzaski w kabinie(gaśnica) awarie kabla do kamery cofania dwukrotnie,wlewanie sie wody do bagażnika przy jego otwieraniu.bez poważniejszych napraw.
5,0
~Bartek
Crossover xDrive30d 235KM 173kW
BMW X6 E71
Oczywiście auto warte swojej ceny , w środku materiały z najwyższej półki , bardzo dobre prowadzenie , zawieszenie świetne na polskie drogi , ma wiele bajerów w środku co daje frajde z ich używania , z zewnątrz auto świetnie wygląda i przykuwa uwage , nawet jak jade nim na myjnie to ciesze się jak dziecko:) wprawdzie to auto mojego ojca ale często go używam i jest rewelacyjne.

Raporty spalania BMW X6 E71

Liczba raportów: 45
Średnie spalanie dla BMW X6 E71
12,1 – 17,8
l/100 km
9,2 – 12,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

17,2
Crossover xDrive35d 286KM 210kW
BMW X6 E71
Auto nie oszczędzane, był nawet chip który obniżył przyśpieszenie z 6,9 do 6,1 sekund do 100km/h. Zaczęło się sypać po przejechaniu około 350 tysięcy kilometrów. Najpierw silnik, potem skrzynia a nawet mechanizm wycieraczek. Auto głównie na dojazd do pracy jakieś 1200 kilometrów. Były czasy, że tygodniowo robiło 4-5 tysięcy. W śniegu przyprawiało dużo frajdy, napęd pozwalał na wiele do tego dobre opony i zabawa gwarantowana. Auto od nowości na zamówienie od wiosny 2009 aż do sprzedaży czyli początku wiosny 2015 towarzyszyło nam w nie jednej wyprawie czy to śnieg, zaspy, teren, błoto czy po prostu polskie drogi aż do europejskich autostrad. Świetne auto na każdą okazję.
13,0
Crossover xDrive35i 306KM 225kW
BMW X6 E71
Mój rekord przy jeździe przez puste Katowice niedzielnym porankiem to 9.9 na trasie ( i52.tinypic.com/20h24o1.jpg ). Niestety aby taki wynik osiągnąć trzeba jechać jakby się miało Skodę Fabię, choć przy większym samozaparciu można by go jeszcze poprawić, tylko po co? Przy normalniej jeździe mieszanej pali ok 14, przy dynamicznej 16-17. Problemem w ocenie spalania tego auta oczywiście jest sens oszczędnej jazdy posiadając 306 koni pod maską. Myślę że bardziej sensowne będzie stwierdzenie, że 1 bak starcza na zrobienie ok 400-550km. Czy wybrał bym ten silnik po raz drugi? W 100% tak, bo z jednej strony pali niedużo więcej niż diesel, a z drugiej strony zasięg na 1 baku jest lepszy niż w 50i. Poza tym ładnie brzmi i zjada na drodze wszystkie pseudo sportowe Abarthy i takie tam podobne. Jedyne co trochę rozczarowuje to twardość zawieszenia, nawet po zdjęciu runflatów nie ma mowy o miękkości, co jednak przekłada się na dobre prowadzenie.
12,8
Crossover xDrive35d 286KM 210kW
BMW X6 E71
Jedne z najepszych aut ktorymi mialem zaszczyt jezdzic. Nie odnosil bym sie do recenzji ala specjalistow ze to zle auto duzo pali i ze to nie terenowka ani sportowe itp.. Jak dla mnie auto bomba jezdzi swietnie, pieknie wyglada przez ostatnie 3 lata nic sie nie psuło. Drogie auto to fakt ale warte swojej kasy :)