Szukaj

Informacje o Chevrolet Caprice Classic

Lata produkcji: 1965 – 1996
Segment: Wyższa klasa średnia

Chevrolet Caprice Classic – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Całokształt + Skrzynia biegów

Wady

- Układ jezdny - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Chevrolet Caprice Classic
13,3 – 18,7
l/100 km
17,5 – 17,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

18,7
Kombi 5.0 142KM 104kW
Chevrolet Caprice Classic III
5.0L, 172hp, 4-biegowy automat, masa własna 2100 KG, zbiornik Pb 100L Spalanie nieprzerwalnie na poziomie 20l/100km, ten 5.0 to taki odpowiednik 'legendarnego' 1.9 TDI - tłuką po milion mil bez większych awarii Auto bardzo wygodne z tym że prawdopodobnie mój egzemplarz coś wcześniej przeszedł bo z każdej strony w środku wieje a w deszczu zewsząd się leje woda do szoferki, jakościowo odpowiada Polskim wozom wypuszczanym z FSO, czyli w mym mniemaniu to nie za dobrze znoszą próbę czasu. Łajba mocna i świetnie się prowadzi, wspomaganie pobiło wszelakie rekordy w lekkości obsługi (jednym paluszkiem w postoju da się kręcić). Polecam przygodę z takim autem dla kogoś kto nie będzie musiał wjeżdżać nim w jakieś ciasne miasta. (Układ jezdny)
16,9
Sedan 5.0 i V8 172KM 127kW
Chevrolet Caprice Classic IV
Mój kapriszon równiez posiada instalacje gazowa. Tutaj spalanie nie odbiega ilościami od spalania benzyny. W trasie zadowoli go 12L czyli na zbiorniku ok.400km. W mieście nieco więcej wychodzi ale srednio utrzymuje sie na tym samym poziomie. Instalacja gazowa pierwszej generacji . podstawa do duzy parownik, duzy przekrój przewodów miedzianych aby nie było strat i odpowiednio skonstruowany mieszalnik. Jeśli proporcje sa zachowane to jeżdzenie amerykanem, bez poważniejszego uszczerbku w budżecie domowym to sama przyjemność:) Polecam (Układ jezdny)
15,5
Sedan 5.0 i V8 172KM 127kW
Chevrolet Caprice Classic IV
Silnik V8 wcale nie musi byc drogi w spalaniu. Na długiej trasie średnie spalanie w okolicy 10L przy prędkościach 90-110 Im szybciej tym wiecej. na miescie w warszawskich korkach spalanie w okolicy 18-20l to norma. oczywiście Caprice może spalić więcej i nie jest to problem ale tu musi wsiąść kierowca z trybem zero jedynkowym:) (Układ jezdny)
Chevrolet Caprice Classic