Szukaj

Informacje o Chevrolet Lacetti Sedan

Lata produkcji: 2004 – 2008
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do niższej klasy średniej (segment C) produkowany od 2004 roku. Na wielu rynkach debiutował jako Daewoo Lacetti (hatchback) i Nubira (sedan i kombi). Po bankructwie Daewoo, w Europie model przeszedł pod skrzydła Chevroleta. W innych krajach znany jest też jako m.in. Buick Excelle (Chiny), Holden Viva (Australia) czy Suzuki Reno i Lorenza (USA). Wersję hatchback (następca Daewoo Lanos) zaprojektował Georgio Giugiaro, a sedana i kombi (następca Nubiry) – Pininfarina. Lacetti nie zniknął z oferty Chevroleta, choć na rynku jest już jego następca, model Cruze.
czytaj więcej
Powagosław
Samochód dla zdecydowanie mniej wymagających. To też jakiś sposób na podbicie rynku, choć biorąc pod uwagę zabójczą konkurencję w klasie kompaktów, Lacetti stoi na straconej pozycji. Tym bardziej, że wygląda gorzej od większości rywali. ~Powagosław
Luzacjusz
Gdy już Chevrolet przekona się, że nikt nie chce kupować tego cuda, Lacetti powinien przydać się w terapii leczenia bezsenności. Jedno spojrzenie na tę nudę zaklętą w blaszane pudełko na kółkach i śpisz jak zabity. ~Luzacjusz

Chevrolet Lacetti Sedan – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Dane techniczne Chevrolet Lacetti Sedan

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Długość 4515 mm
Szerokość 1725 mm
Wysokość 1445 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Rozstaw kół - przód 1480 mm
Rozstaw kół - tył 1480 mm
Zwis przedni 900 mm
Zwis tylny 1015 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1225 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 405 l

Oceny Chevrolet Lacetti Sedan

Liczba ocen: 113
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena + Brak poważnych usterek

Wady

- Wyciszenie - Skrzynia biegów - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

4,1
~Duńczyk
Sedan 1.6 i 16V 109KM 80kW
Chevrolet Lacetti
Dobre auto, za rewelacyją cenę. Najlepiej kupować na początku roku z wyprzedaży zeszłorocznych roczników - ostatni upust wynosił bagatela - 10.000 zł! Osobiście posiadam wersję duńską (sprowadziłem auto jako nowe w ramach indywidualnego importu), jest bogatsza od polskich wersji - m.in. o boczne airbagi, czy np. taki przydatny obecnie bajer jak automatycznie załączające się światła mijania. Instalację gazową (sekwencję marki Lovato) zamontowałem zaraz po zakupie w Polsce (na początku 2007 r. kosztowała 2500 zł - z butlem w miejscu koła zapasowego, więc dużo taniej niż w oficjalnej sieci dealerskiej) - spisuje się bez najmniejszych problemów. Już dawno temu się zwróciła. Zakupu absolutnie nie żałuję. Auto szybkie, wygodne i przy zasilaniu LPG, jakby nie patrzeć - ekonomiczne.
3,5
~Piotr S
Sedan 1.4 i 16V 95KM 70kW
Chevrolet Lacetti
Kupiłem auto z LPG, najtańszą wersję za 38tys. Mam przejechane 85 tys. Bez problemów. Cichy, wygodny, duży bagażnik, prędkościomierz na środku deski - co lubię. Prowadzę firmę - kontrahentów nie bije po oczach. Moc 93KM zupełnie wystarczająca. Obecnie jest taki ruch że się nie poszaleje. Tak zaufałem producentowi że zrezygnowałem z przeglądów w autoryzowanych stacjach. Po pięciu jestem do przodu 3200.
4,4
[email protected]
Sedan 1.6 i 16V 109KM 80kW
Chevrolet Lacetti
Na pewno bym go kupił jeszcze raz. 5 lat jazdy i nigdy mnie nie zawiódł. Nadszedł czas sprzedaży i wymiany na coś nowszego, jednak związałem się z nim i szkoda sprzedawać. Spełnił pokładane w momencie zakupu nadzieje z nawiązką. Auto pojemne solidne i przyjemne w prowadzeniu. Spokojnie mogę go polecić komuś szukającemu przestrzeni i przyzwoitej jakości za rozsądną cenę. Jeśli ktoś chcę więcej informacji zachęcam do pisania na mojego maila.

Raporty spalania Chevrolet Lacetti Sedan

Liczba raportów: 107
Średnie spalanie dla Chevrolet Lacetti Sedan
7,9 – 8,3
l/100 km
7,0
l/100 km
8,8 – 10,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,3
Sedan 1.6 i 16V 109KM 80kW
Chevrolet Lacetti
w zależności od stylu jazdy i ciężkiej nogi. w trasie do 110km/h z 5 oosbami na pokladzie i z umiarkowanym bagażem uzyskałem 6,5L/100km z gazem to różnie ale tak około 8,5L/100km. jazda w trasie z większymi prędkościami autostrada Niemiecka 180km/h z 4 osobami i sporym bagażem 7,5-8L/100km benzyny a gazu jakieś 10L. w mieście gazu pali jakieś 11-12L na krótkich dystansach i czasami spore korki jak w Krakowie a benzyny miedzy 10-11,5 w takich samych warunkach jak na gazie. Gaz pełny sekwens bez utraty mocy, więc się nie odczuwa jazdy na gazie czy na benzynie, jedzie się tak samo.
8,5
Sedan 1.8 i 16V 122KM 90kW
Chevrolet Lacetti
Samochód z Germanii kupiony jako roczniak z 21 tys. km przebiegu, kosztował 60% ceny katalogowej. Przeglądy robię w ASO - tanio nie jest, ale da się wytrzymać. Za to auto szczególnie awaryjne nie jest - o tym poniżej. Jeśli chodzi o spalanie, to max dotyczy zimy w mieście (zaraz na początku miałem raz nawet 13 l., ale to się nie liczy ;-)) Przy średnich musiałem wpisać tak, jak chciała maszyna (nie puszczało opinii). W rzeczywistości: średnie minimalne 6,5 litra na sto na trasie Kraków-Katowice-Kraków z maksymalną dozwoloną prędkością. Minimalne "w trasie" to 6,9 litra na sto - powrót znad polskiego morza bez jakichś szaleństw. Ciekawostką jest, że na spalaniu widać najlepiej różnice jakościowe paliwa u nas i za granicą (na niemieckiej benzynie spalił 0,5 l na setkę mniej).
8,7
Sedan 1.6 i 16V 109KM 80kW
Chevrolet Lacetti
Po zakupie przeprowadziłem test spalania w róznych warunkach. Efekty troszkęmnie zaskoczyły. W trasie przy spokojnej jeździe czyli 100-110 wystarczy 6l/100 km. W mieście jazda na emeryta to 8,3l/100km a "zawsze pierwszy" to ponad 12l/100km.

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 6
5,0
Sedan 1.8 i 16V 122KM 90kW
Chevrolet Lacetti
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: ELPIGAZ STELLA POLARE
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Instalację montowałem w firmie INGAZ ul. Hutnicza Gdynia. Bardzo profesionalne podejście do zagadnienia i niedrogo. Wstawiono mi do mojego Lacettiego 1.8 16V instalację Elpigazu opartą na sterowniku Stella POLARE. Mimo ostrzeżeń monterów, ze w okresie adaptacji (pierwszych 1500 km)mogą pojawić się jakieś problemy ani razu się one nie pojawiły. Od początku jazda głównie po...
5,0
Sedan 1.6 i 16V 109KM 80kW
Chevrolet Lacetti
homologacja: EKO ALMA SP.J
instalacja: ESGI 2
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Bardzo płynna jazda na gazie,w ciągu roku zrobiłem 20.000 km.bez żadnej awarii,tylko standardowe wymiany filtrów.Żadnego spadku mocy,mogę nawet zaryzykować stwierdzenie,że na gazie chodzi lepiej jak na paliwie,ale może to tylko moje subiektywne odczucie?W każdy razie drugi samochód też będę robił w tym warsztacie.Mechanik doradził mi reduktor NLP oraz listwę NLP.I trafił w...
2,0
Sedan 1.6 i 16V 109KM 80kW
Chevrolet Lacetti
instalacja: AG ZENIT 4VITO
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Są daremni, jak mało kto. Nie potrafią ustawić właściwej mieszanki ciagle go zalewa gazem, nic tylko tekst, że "sonda lambda jest zła". Gówno pojecha łem do gazownika w Bielsku i uporał się z problemem wymieniając jeden element w instalacji bo nie pasował do reszty. Serdecznie nie polecam tych "FACHOWCÓW OD SIEDMIU BOLEŚCI"