Szukaj

Informacje o Chevrolet Spark II

Lata produkcji: 2009 – teraz
Segment: Auta najmniejsze
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (oznaczenie M300), która debiutowała na rynku w 2009 roku. Spark II bazuje na prototypie o nazwie Beat z 2007 roku. Model produkcyjny został fundamentalnie odmieniony pod względem stylistycznym i upodobnił się do innych samochodów w europejskiej gamie Chevroleta (np. Cruze). Zbudowano go na nowej płycie podłogowej GM Gamma II, którą dzieli m.in. z modelem Sonic. Na innych rynkach oferowany również jako Daewoo Matiz Creative (Korea Płn.), Chevrolet Beat (Indie) i Holden Barina Spark (Australia).
Powagosław
Chevrolet skończył z udawaniem, że Matiz z nazwą zmienioną na Spark to nowa jakość na rynku miejskich maluchów. Spark II to w pewnym sensie rzeczywiście nowa jakość, ale tylko na podwórku wytyczonym kiedyś przez Daewoo. Im dalej, tym mniej ma do powiedzenia. I zaoferowania. ~Powagosław
Luzacjusz
Nowy Spark przestał ocierać się o karykaturalność. On zbudowany jest z samych karykatur. Wystarczy spojrzeć na te światła. Ten strach ma wielkie oczy. Strach na wróble. ~Luzacjusz

Chevrolet Spark II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Chevrolet Spark II

Liczba ocen: 18
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(78%)

Zalety

+ Karoseria + Układ jezdny + Brak poważnych usterek

Wady

- Silnik - Koszty utrzymania - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,9
~Tomek
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
Jak narazie jestem bardzo zadowolony z samochodu pomimo duzej ilosci problemow. Auto ma swoj przebieg takze mozna wybaczyc niektore rzeczy krore mi sie przytrafilo. Mam 3 lata prawo jazdy i to jest moje 4 auto i nie mam zamiaru sie go pozbywac ze wzgledu na wygode i co te auto oferuje.
4,8
~maślak
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
Samochód na 5 ! 3 lata w eksploatacji z fabryczną instalacją lpg. Wymieniany był tylko czujnik ciśnienia oleju (wezwanie producenta) i 2 żarówki. 3 lata to tylko wymiana oleju i filtrów i tankowanie. Instalacja LPG bardzo dobra. Spalanie lpg z klimatyzacją w mieście to 7-8l. Auto małe, zwinne, świetnie się prowadzi, dobre audio. Silnik mały, na trasie wiadomo, ma problem ale pędził bez problemu po autostradzie 150km/h a w kabinie cisza :) POLECAM każdemu !
4,1
~Michał Lastocki
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
Auto oceniam w kontekście innych aut tego segmentu oraz porównując do mojej Meganki. Szczerze mówiąc pomimo kilku wad to bardzo fajne autko. Jeździ nim głównie żona, ale ja po prostu czasami lubię sobie wsiąść i pojechać np. na stację go zatankować. Moje oczekiwania były takie, aby można było nim pojechać do sklepu i nawet czasami na majówkę bez większego bagażu. Natomiast biorąc pod uwagę cenę i wyposażenie oraz jakość uważam, że lepszego w tej klasie nie ma.

Raporty spalania Chevrolet Spark II

Liczba raportów: 33
Średnie spalanie dla Chevrolet Spark II
0,0
l/100 km
0,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,2
Hatchback facelifting 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
Najczęściej jeżdżę w mieście czasem wyjeżdżając poza miasto na trasy do 50km w jedną stronę. Wtedy spala średnio 8,5l. Najwięcej wyszło mi jak 45km korka przejechałem w 3,5h, spalił wtedy 11,5l. Ostatnio miałem okazję jechać trasą 200km w jedną stronę. Jechałem na prawdę spokojnie, bez jakiejś zmiany biegów przy 5tys. obrotów, nie było korków ani niczego tego typu. Spalił mi 7,5l. Żeby zejść do 6l podawanych mi przez sprzedawcę przed zakupem trzeba by chyba jechać całą trasę 50km/h na piątym biegu. I to najlepiej jadąc cały czas z górki. Tak czy inaczej 100km jazdy kosztuje mnie około 20 złotych także jest to bardzo dobry wynik.
6,5
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
OBIEKTYWNIE, do firmy przyszły 4 chevy SPARKY, wszystkie ten sam model i silnik, auto jest BARDZO SŁABE, w cztery osoby ledwo się toczy, wiec patrząc obiektywnie samochód trzeba gnieść aby jechał, właściwie toczył się coraz szybciej. Samochód w mieście spala około 7,5-8,0 litów na 100km, przy czym 8 spalił jak spadły śniegi, najmniej spalił 7,4 litra na 100km jazdy tylko po mieście, nadmieniam iż wszystkie 4 są użytkowane w mieście i wszystkie spalają mniej więcej tyle samo czyli około 7,5 l na 100km.
6,6
Hatchback facelifting 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
Auto można traktować jako sposób dotarcia z punktu A do punktu B. Nie ma szans na dynamiczną szybką jazdę bez kosmicznego spalania, a poza tym szybka jazda tym autem nie dostarcza przyjemności. Tylko jazda między 2-3 tys obrotów pozwala na akceptowalny poziom spalania.
Chevrolet Spark II