Szukaj

Informacje o Chevrolet Spark II Hatchback facelifting

Lata produkcji: 2012 – teraz
Segment: Auta najmniejsze
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (oznaczenie M300), która debiutowała na rynku w 2009 roku. Spark II bazuje na prototypie o nazwie Beat z 2007 roku. Model produkcyjny został fundamentalnie odmieniony pod względem stylistycznym i upodobnił się do innych samochodów w europejskiej gamie Chevroleta (np. Cruze). Zbudowano go na nowej płycie podłogowej GM Gamma II, którą dzieli m.in. z modelem Sonic. Na innych rynkach oferowany również jako Daewoo Matiz Creative (Korea Płn.), Chevrolet Beat (Indie) i Holden Barina Spark (Australia).
czytaj więcej
Powagosław
Chevrolet skończył z udawaniem, że Matiz z nazwą zmienioną na Spark to nowa jakość na rynku miejskich maluchów. Spark II to w pewnym sensie rzeczywiście nowa jakość, ale tylko na podwórku wytyczonym kiedyś przez Daewoo. Im dalej, tym mniej ma do powiedzenia. I zaoferowania. ~Powagosław
Luzacjusz
Nowy Spark przestał ocierać się o karykaturalność. On zbudowany jest z samych karykatur. Wystarczy spojrzeć na te światła. Ten strach ma wielkie oczy. Strach na wróble. ~Luzacjusz

Chevrolet Spark II Hatchback facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 9,9 m
Długość 3595 mm
Szerokość 1597 mm
Wysokość 1522 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1551 mm
Rozstaw osi 2375 mm
Rozstaw kół - przód 1410 mm
Rozstaw kół - tył 1417 mm
Prześwit 170 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 568 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 170 l
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Całokształt + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Ergonomia - Wyciszenie - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

4,9
~Pikale
Hatchback facelifting 1.2L DOHC 81KM 60kW
Chevrolet Spark II
Bardzo fajne, miejskie auto. Mimo małych gabarytów posiada całkiem sporo miejsca. Z LPG bardzo ekonomiczne. Praktycznie bezawaryjne.
4,1
~RogowskiPiotr
Hatchback facelifting 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
Średnie spalanie dla Chevrolet Spark II Hatchback facelifting
6,3 – 7,0
l/100 km
7,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,2
Hatchback facelifting 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
Najczęściej jeżdżę w mieście czasem wyjeżdżając poza miasto na trasy do 50km w jedną stronę. Wtedy spala średnio 8,5l. Najwięcej wyszło mi jak 45km korka przejechałem w 3,5h, spalił wtedy 11,5l. Ostatnio miałem okazję jechać trasą 200km w jedną stronę. Jechałem na prawdę spokojnie, bez jakiejś zmiany biegów przy 5tys. obrotów, nie było korków ani niczego tego typu. Spalił mi 7,5l. Żeby zejść do 6l podawanych mi przez sprzedawcę przed zakupem trzeba by chyba jechać całą trasę 50km/h na piątym biegu. I to najlepiej jadąc cały czas z górki. Tak czy inaczej 100km jazdy kosztuje mnie około 20 złotych także jest to bardzo dobry wynik.
6,6
Hatchback facelifting 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
Auto można traktować jako sposób dotarcia z punktu A do punktu B. Nie ma szans na dynamiczną szybką jazdę bez kosmicznego spalania, a poza tym szybka jazda tym autem nie dostarcza przyjemności. Tylko jazda między 2-3 tys obrotów pozwala na akceptowalny poziom spalania.
6,8
Hatchback facelifting 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
Auto mam od nowości, przebieg ok. 30tys. Docierałem zimą, spalanie ok. 7.5l, po zimie spadło do 6,7. Auto garażowane jeździ na trasie 2x40 i 2x60 km dziennie w trasie, nie znalazłem sposobu na zmniejszenie spalania (ecodriving)
Chevrolet Spark II Hatchback facelifting