Szukaj

Informacje o Chevrolet Spark II Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW 2009-2012

Lata produkcji: 2009 – 2012
Segment: Auta najmniejsze
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (oznaczenie M300), która debiutowała na rynku w 2009 roku. Spark II bazuje na prototypie o nazwie Beat z 2007 roku. Model produkcyjny został fundamentalnie odmieniony pod względem stylistycznym i upodobnił się do innych samochodów w europejskiej gamie Chevroleta (np. Cruze). Zbudowano go na nowej płycie podłogowej GM Gamma II, którą dzieli m.in. z modelem Sonic. Na innych rynkach oferowany również jako Daewoo Matiz Creative (Korea Płn.), Chevrolet Beat (Indie) i Holden Barina Spark (Australia).
Powagosław
Chevrolet skończył z udawaniem, że Matiz z nazwą zmienioną na Spark to nowa jakość na rynku miejskich maluchów. Spark II to w pewnym sensie rzeczywiście nowa jakość, ale tylko na podwórku wytyczonym kiedyś przez Daewoo. Im dalej, tym mniej ma do powiedzenia. I zaoferowania. ~Powagosław
Luzacjusz
Nowy Spark przestał ocierać się o karykaturalność. On zbudowany jest z samych karykatur. Wystarczy spojrzeć na te światła. Ten strach ma wielkie oczy. Strach na wróble. ~Luzacjusz

Dane techniczne Chevrolet Spark II Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW 2009-2012

Produkowany od 2009 do 2012 roku
Pojemność skokowa 995 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 68 KM (50 kW) przy 6400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 93 Nm przy 4800 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 68,5 x 67,5 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Oceny Chevrolet Spark II Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW 2009-2012

Liczba ocen: 11
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Karoseria + Stosunek jakość/cena + Układ jezdny

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie - Silnik

Wybrane oceny

3,9
~Tomek
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
Jak narazie jestem bardzo zadowolony z samochodu pomimo duzej ilosci problemow. Auto ma swoj przebieg takze mozna wybaczyc niektore rzeczy krore mi sie przytrafilo. Mam 3 lata prawo jazdy i to jest moje 4 auto i nie mam zamiaru sie go pozbywac ze wzgledu na wygode i co te auto oferuje.
4,8
~maślak
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
Samochód na 5 ! 3 lata w eksploatacji z fabryczną instalacją lpg. Wymieniany był tylko czujnik ciśnienia oleju (wezwanie producenta) i 2 żarówki. 3 lata to tylko wymiana oleju i filtrów i tankowanie. Instalacja LPG bardzo dobra. Spalanie lpg z klimatyzacją w mieście to 7-8l. Auto małe, zwinne, świetnie się prowadzi, dobre audio. Silnik mały, na trasie wiadomo, ma problem ale pędził bez problemu po autostradzie 150km/h a w kabinie cisza :) POLECAM każdemu !
4,1
~Michał Lastocki
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
Auto oceniam w kontekście innych aut tego segmentu oraz porównując do mojej Meganki. Szczerze mówiąc pomimo kilku wad to bardzo fajne autko. Jeździ nim głównie żona, ale ja po prostu czasami lubię sobie wsiąść i pojechać np. na stację go zatankować. Moje oczekiwania były takie, aby można było nim pojechać do sklepu i nawet czasami na majówkę bez większego bagażu. Natomiast biorąc pod uwagę cenę i wyposażenie oraz jakość uważam, że lepszego w tej klasie nie ma.

Raporty spalania Chevrolet Spark II Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW 2009-2012

Liczba raportów: 20
Średnie spalanie dla Chevrolet Spark II Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW 2009-2012
6,0
l/100 km
7,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,5
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
OBIEKTYWNIE, do firmy przyszły 4 chevy SPARKY, wszystkie ten sam model i silnik, auto jest BARDZO SŁABE, w cztery osoby ledwo się toczy, wiec patrząc obiektywnie samochód trzeba gnieść aby jechał, właściwie toczył się coraz szybciej. Samochód w mieście spala około 7,5-8,0 litów na 100km, przy czym 8 spalił jak spadły śniegi, najmniej spalił 7,4 litra na 100km jazdy tylko po mieście, nadmieniam iż wszystkie 4 są użytkowane w mieście i wszystkie spalają mniej więcej tyle samo czyli około 7,5 l na 100km.
8,0
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
Chevrolet spark z 2013 roku z fabryczną lpg. Nie ma znaczenia jaki sposób jazdy się wybierze w mieście i na autostradzie spalanie wynosi około 8 litrów. Przy długiej jeździe przy 70 km spadło wreszcie do 6,5. Po zamontowaniu poprzeczek pod box dachowy spalanie wzrosło do 9 litrów, a boxu do 10... masakra. Poza tym przyjemny samochód nawet na dalekie wyjazdy...
5,5
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
40tys i tylko żarówki wymieniam. Silniczek jak na małe auto przystało zużyciem nie zabija, ale widzę, że są bardziej ekonomiczne konstrukcje. Ubezpieczenie z AC i NW 900zł. Cool. Przegląd duży ostatnio płaciłem 600zł. Tragedii nie ma.
Chevrolet Spark II Hatchback