Szukaj

Informacje o Chevrolet Spark II Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW 2009-2012

Lata produkcji: 2009 – 2012
Segment: Auta najmniejsze
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (oznaczenie M300), która debiutowała na rynku w 2009 roku. Spark II bazuje na prototypie o nazwie Beat z 2007 roku. Model produkcyjny został fundamentalnie odmieniony pod względem stylistycznym i upodobnił się do innych samochodów w europejskiej gamie Chevroleta (np. Cruze). Zbudowano go na nowej płycie podłogowej GM Gamma II, którą dzieli m.in. z modelem Sonic. Na innych rynkach oferowany również jako Daewoo Matiz Creative (Korea Płn.), Chevrolet Beat (Indie) i Holden Barina Spark (Australia).
czytaj więcej
Powagosław
Chevrolet skończył z udawaniem, że Matiz z nazwą zmienioną na Spark to nowa jakość na rynku miejskich maluchów. Spark II to w pewnym sensie rzeczywiście nowa jakość, ale tylko na podwórku wytyczonym kiedyś przez Daewoo. Im dalej, tym mniej ma do powiedzenia. I zaoferowania. ~Powagosław
Luzacjusz
Nowy Spark przestał ocierać się o karykaturalność. On zbudowany jest z samych karykatur. Wystarczy spojrzeć na te światła. Ten strach ma wielkie oczy. Strach na wróble. ~Luzacjusz
Produkowany od 2009 do 2012 roku
Pojemność skokowa 995 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 68 KM (50 kW) przy 6400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 93 Nm przy 4800 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 68,5 x 67,5 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Karoseria + Stosunek jakość/cena + Układ jezdny

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie - Silnik
Średnie spalanie dla Chevrolet Spark II Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW 2009-2012
6,0
l/100 km
7,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,5
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
OBIEKTYWNIE, do firmy przyszły 4 chevy SPARKY, wszystkie ten sam model i silnik, auto jest BARDZO SŁABE, w cztery osoby ledwo się toczy, wiec patrząc obiektywnie samochód trzeba gnieść aby jechał, właściwie toczył się coraz szybciej. Samochód w mieście spala około 7,5-8,0 litów na 100km, przy czym 8 spalił jak spadły śniegi, najmniej spalił 7,4 litra na 100km jazdy tylko po mieście, nadmieniam iż wszystkie 4 są użytkowane w mieście i wszystkie spalają mniej więcej tyle samo czyli około 7,5 l na 100km.
8,0
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
Chevrolet spark z 2013 roku z fabryczną lpg. Nie ma znaczenia jaki sposób jazdy się wybierze w mieście i na autostradzie spalanie wynosi około 8 litrów. Przy długiej jeździe przy 70 km spadło wreszcie do 6,5. Po zamontowaniu poprzeczek pod box dachowy spalanie wzrosło do 9 litrów, a boxu do 10... masakra. Poza tym przyjemny samochód nawet na dalekie wyjazdy...
5,5
Hatchback 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
40tys i tylko żarówki wymieniam. Silniczek jak na małe auto przystało zużyciem nie zabija, ale widzę, że są bardziej ekonomiczne konstrukcje. Ubezpieczenie z AC i NW 900zł. Cool. Przegląd duży ostatnio płaciłem 600zł. Tragedii nie ma.
Chevrolet Spark II Hatchback