Szukaj

Informacje o Chrysler Saratoga 3.0 143KM 105kW 1989-1995

Lata produkcji: 1989 – 1995
Segment: Klasa średnia

Dane techniczne Chrysler Saratoga 3.0 143KM 105kW 1989-1995

Produkowany od 1989 do 1995 roku
Pojemność skokowa 2972 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 143 KM (105 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 232 Nm przy 2800 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 8,8 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 91,1 x 76 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni

Oceny Chrysler Saratoga 3.0 143KM 105kW 1989-1995

Liczba ocen: 7
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Skrzynia biegów

Wady

- Układ jezdny - Wentylacja i ogrzewanie - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

4,7
~Paweł S.
Sedan 3.0 143KM 105kW
Chrysler Saratoga
za tą cenę nic lepszego Europejskiego się nie kupi Poprostu polecam ludzie w BMW poprostu zazdoszczą jak ich wyprzedam bez żadnego problemu, no i ten komfort, ale trzeba uważać na blachę bo leci no i wydech
4,4
~Kamil
Sedan 3.0 143KM 105kW
Chrysler Saratoga
Ten samochód naprawde rzuca się w oczy,klasyczny,elegancki kształt,bardzo podoba mi się wnętrze(u mnie w jasno i ciemnoszarych welurach)-jest bardzo przytulny,szczególnie wieczorem przy podświetlonej desce.Jak każde auto posiada mankamenty,lecz oboje z żoną nie chcemy zmieniać na inny,choćby i bardziej ekonomiczny. Saratoga ma duszę.
3,4
[email protected]
Sedan 3.0 143KM 105kW
Chrysler Saratoga
Myślałem, że amerykanie z japończykami będą produkować lepsze wyroby. A już maksymalnie zawiodłem się na zawieszeniu, które powinno byc komfortowe, a telepie jak w rajdowym aucie. Plastiki na wcisk, w środku skrzypią jak we francuzach. Dobra jest elektryka i elektronika, nie psuje się, nie zalewa wodą. Zbyt duży promień skrętu. Niezły start, ale od 160 km/h już się buja a nie przyspiesza.