Szukaj

Informacje o Chrysler Sebring II Sedan 2.4 i 16V 152KM 112kW 2001-2006

Lata produkcji: 2001 – 2006
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 1995 roku. Początkowo dostępny tylko w wersji coupe i kabrio, jako że pierwsza generacja Sebringa zastąpiła model LeBaron. Od debiutu Sebringa II w 2001 roku, auto oferowane jest też jako sedan, który w ofercie marki zastąpił Chryslera Cirrusa oraz Plymoutha Breeze. Do 2000 roku bliźniaczym modelem Sebringa był Dodge Stratus. Obecnie produkowana jest trzecia generacja auta, oparta na prototypie Airflite. Część elementów dzieli z Chryslerem Crossfire. W Rosji Sebring II powstaje na licencji jako Wołga Siber.
czytaj więcej
Powagosław
Dzięki Sebringowi Chrysler próbuje włączyć się do walki o klientów w klasie średniej (samochodów, nie klientów). Z jakim skutkiem? Sebring jest przede wszystkim za drogi. Za mniejsze pieniądze można mieć Passata lub Mondeo. Na dodatek, oba auta są od Sebringa ładniejsze. ~Powagosław
Luzacjusz
Moja babcia piekła zawsze takie ciasta, że dr. Oetker mógłby jej foremki czyścić. Aż kiedyś na święta wyszedł jej zakalec. Cóż, nikt nie jest doskonały. Chrysler też. ~Luzacjusz
Produkowany od 2001 do 2006 roku
Pojemność skokowa 2429 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 152 KM (112 kW) przy 5200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 226 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
Średnie spalanie dla Chrysler Sebring II Sedan 2.4 i 16V 152KM 112kW 2001-2006
11,7
l/100 km
12,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,6
Sedan 2.4 i 16V 152KM 112kW
Chrysler Sebring II
Moje najniższe zużycie uzyskałem na trasie z Bydgoszczy do Katowic jadąc przez Konin, średnio 60-70 km/h w nocy. Jazda trwała wieki. Natomiast, auto przyzwoicie zachowuje się na autostradach. W Niemczech przy tempomacie ustawionym na 150-160 km/h spala ok. 10 l/100 km gwarantując szybkie i przyjemne przemieszczanie z punktu A do B, co jest dość dobrą wartością w porównaniu z np. Corollą 1.4 w benzynie, która przy takiej jeździe spije 12-13 l/100 km i gwarantuje odczucia dźwiękowe jak w samolocie myśliwskim. Jednak korzystanie z Sebringa 2,4 w mieście szczególnie zimą może koszmarnie zaskoczyć, bo jazda w korku przy ujemnej temperaturze może pochłonąć nawet 15-18 litrów na 100 km.
15,0
Sedan 2.4 i 16V 152KM 112kW
Chrysler Sebring II
Super auto, pięknie się prowadzi, stworzone do jazdy w trasie. Spalanie max 18L w zimie w warszawskich korkach, w trasie potrafi zejść do 10L przy spokojnej jeździe. Dodam, że to automat z sekwencją, wersja LX. Autem jeżdżę od roku, części ogólnodostępne, jeśli umie się szukać można wszystko tanio znaleźć. Polecam.
12,0
Sedan 2.4 i 16V 152KM 112kW
Chrysler Sebring II
różnie jak mam ciężką nogę to po mieście potrafi i 18 połknąć średnio w cyklu mieszanym około 11,5 najmniej na trasie i jadąc na tempomacie spalił mi 8 literków! praktycznie nie mam na sekwencji różnicy w spalaniu benzyny czy gazu!
Chrysler Sebring II Sedan