Szukaj

Informacje o Chrysler Sebring II Sedan

Lata produkcji: 2000 – 2006
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 1995 roku. Początkowo dostępny tylko w wersji coupe i kabrio, jako że pierwsza generacja Sebringa zastąpiła model LeBaron. Od debiutu Sebringa II w 2001 roku, auto oferowane jest też jako sedan, który w ofercie marki zastąpił Chryslera Cirrusa oraz Plymoutha Breeze. Do 2000 roku bliźniaczym modelem Sebringa był Dodge Stratus. Obecnie produkowana jest trzecia generacja auta, oparta na prototypie Airflite. Część elementów dzieli z Chryslerem Crossfire. W Rosji Sebring II powstaje na licencji jako Wołga Siber.
czytaj więcej
Powagosław
Dzięki Sebringowi Chrysler próbuje włączyć się do walki o klientów w klasie średniej (samochodów, nie klientów). Z jakim skutkiem? Sebring jest przede wszystkim za drogi. Za mniejsze pieniądze można mieć Passata lub Mondeo. Na dodatek, oba auta są od Sebringa ładniejsze. ~Powagosław
Luzacjusz
Moja babcia piekła zawsze takie ciasta, że dr. Oetker mógłby jej foremki czyścić. Aż kiedyś na święta wyszedł jej zakalec. Cóż, nikt nie jest doskonały. Chrysler też. ~Luzacjusz

Chrysler Sebring II Sedan – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Dane techniczne Chrysler Sebring II Sedan

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Długość 4845 mm
Szerokość 1790 mm
Wysokość 1395 mm
Rozstaw osi 2745 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 453 l

Oceny Chrysler Sebring II Sedan

Liczba ocen: 32
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(95%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena + Ergonomia

Wady

- Skrzynia biegów - Widoczność - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

4,9
~paticzak
Sedan 2.0 i 16V 141KM 104kW
Chrysler Sebring II
Nosząc się z zamiarem zmiany samochodu, zastanawiałam się głównie nad europejskimi markami, typu opel czy audi, ale w ostatecznym rozrachunku, przejechaniu kilkunastu kilometrów Chryslerem 300m już nie wyobrażałam sobie innego auta niż właśnie CHRYSLER. Tyle, że parkowanie w mieście \"emką\" byłoby zbyt uciążliwe, toteż wybrałam Sebringa. Szukałam ok pół roku, aż trafiłam na ten, który zobaczyłam i wiedziałam, że \"będziemy razem\". Poza tym lubię samochody, które nieco odróżniają się od reszty i nie ukrywam, ten bardzo zwraca na siebie uwagę zarówno przechodniów, jak i innych kierowców.
4,6
~XYZ
Sedan 2.4 i 16V 152KM 112kW
Chrysler Sebring II
Samochód przykuwajacy uwagę, ze względu na swoją oryginalnosc, typowy "amerykaniec". Silnik ma bardzo ładny dźwięk, skrzynia chodzi bardzo równo. Jeśli ktoś chce sedana, który pięknie wygląda w środku, jest świetnie wyciszony, to w tej cenie niech sobie kupi Lagune a nie Sebringa. Polecam dla każdego kto lubi amerykańskie samochody a nie chce wiele wydawać na koszty podróżowania i utrzymania
4,6
~XYZ
Sedan 2.4 i 16V 152KM 112kW
Chrysler Sebring II
Samochód przykuwajacy uwagę, ze względu na swoją oryginalnosc, typowy "amerykaniec". Silnik ma bardzo ładny dźwięk, skrzynia chodzi bardzo równo. Jeśli ktoś chce sedana, który pięknie wygląda w środku, jest świetnie wyciszony, to w tej cenie niech sobie kupi Lagune a nie Sebringa. Polecam dla każdego kto lubi amerykańskie samochody a nie chce wiele wydawać na koszty podróżowania i utrzymania

Raporty spalania Chrysler Sebring II Sedan

Liczba raportów: 31
Średnie spalanie dla Chrysler Sebring II Sedan
9,0 – 11,7
l/100 km
12,5 – 13,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,6
Sedan 2.4 i 16V 152KM 112kW
Chrysler Sebring II
Moje najniższe zużycie uzyskałem na trasie z Bydgoszczy do Katowic jadąc przez Konin, średnio 60-70 km/h w nocy. Jazda trwała wieki. Natomiast, auto przyzwoicie zachowuje się na autostradach. W Niemczech przy tempomacie ustawionym na 150-160 km/h spala ok. 10 l/100 km gwarantując szybkie i przyjemne przemieszczanie z punktu A do B, co jest dość dobrą wartością w porównaniu z np. Corollą 1.4 w benzynie, która przy takiej jeździe spije 12-13 l/100 km i gwarantuje odczucia dźwiękowe jak w samolocie myśliwskim. Jednak korzystanie z Sebringa 2,4 w mieście szczególnie zimą może koszmarnie zaskoczyć, bo jazda w korku przy ujemnej temperaturze może pochłonąć nawet 15-18 litrów na 100 km.
8,0
Sedan 2.0 i 16V 141KM 104kW
Chrysler Sebring II
Po zakupie tego auta i po przeczytaniu kilku opinii, zaczęłam się zastanawiać czy dobrze zrobiłam, jednak na trasie spalanie zamyka się w 7,5l (jazda do 130km/h), cykl mieszany to ok 8,5-9l, natomiast w mieście 9l z groszem trzeba liczyć, bo światła i korki jednak zawsze zwiększają spalanie. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona i każdy kto twierdzi, że mój sebring pali powyżej 10l jest w błędzie, ale przekonywać nie będę. Kto kupi, ten się przekona sam, że przy zrównoważonej jeździe jest to naprawdę ekonomiczne auto.
12,7
Sedan 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
Chrysler Sebring II
Nogę mam ciężką, a mimo to "Krejzol" spala w mieście do 16 litrów gazu. Przy spokojnej jeździe, pali do 12 litrów. Silnik 2.7 V6 świetnie sobie radzi z masą auta. Dla porównania dodam, że pali o 2L/100km więcej od mojego poprzedniego auta (Passat B5 98' 1.8 20v)!
Chrysler Sebring II Sedan