Szukaj

Informacje o Chrysler Sebring III

Lata produkcji: 2006 – 2010
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 1995 roku. Początkowo dostępny tylko w wersji coupe i kabrio, jako że pierwsza generacja Sebringa zastąpiła model LeBaron. Od debiutu Sebringa II w 2001 roku, auto oferowane jest też jako sedan, który w ofercie marki zastąpił Chryslera Cirrusa oraz Plymoutha Breeze. Do 2000 roku bliźniaczym modelem Sebringa był Dodge Stratus. Obecnie produkowana jest trzecia generacja auta, oparta na prototypie Airflite. Część elementów dzieli z Chryslerem Crossfire. W Rosji Sebring II powstaje na licencji jako Wołga Siber.
czytaj więcej
Powagosław
Dzięki Sebringowi Chrysler próbuje włączyć się do walki o klientów w klasie średniej (samochodów, nie klientów). Z jakim skutkiem? Sebring jest przede wszystkim za drogi. Za mniejsze pieniądze można mieć Passata lub Mondeo. Na dodatek, oba auta są od Sebringa ładniejsze. ~Powagosław
Luzacjusz
Moja babcia piekła zawsze takie ciasta, że dr. Oetker mógłby jej foremki czyścić. Aż kiedyś na święta wyszedł jej zakalec. Cóż, nikt nie jest doskonały. Chrysler też. ~Luzacjusz

Chrysler Sebring III – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Chrysler Sebring III

Liczba ocen: 13
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Całokształt

Wady

- Widoczność - Wyciszenie - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

4,6
~Piotr
Sedan 2.0i 16V 156KM 115kW
Chrysler Sebring III
Posiadam Chrysler'a Sebring III Sedan w wersji Limited. Muszę przyznać, że na początku sceptycznie podchodziłem do tego samochodu zważywszy na podejrzanie dobrą cenę aut na rynku wtórnym. Jest to mój pierwszy Chrysler i od razu się w nim zakochałem. Auto zdecydowanie zbudowane jest w celu tzw. 'cruisingu' a nie szaleńczej jazdy po ostrych zakrętach. Miałem okazję testować inne podobne auta (Ford Mondeo MK4, Skoda Superb III) i muszę powiedzieć, że Sebring wypada na ich tle znakomicie. Spalanie na bardzo przyzwoitym poziomie średnio 9L/100KM przy normalnej jeździe (silnik 2.0 156KM benzyna), klimatyzacja automatyczna bez zarzutu no i świetny aczkolwiek nie doceniony na europejskim rynku zestaw audio BOSTON PREMIUM, który w moim odczuciu jest o klasę lepszy od słynnego BOSE. Do wad zalicza się na pewno dość duża grubość słupków przedniej szyby oraz to że znalezienie europejskiej wersji tego auta z czujnikami cofania jest bardzo trudne (istnieje możliwość instalacji takich czujników na własną rękę lub w wyspecjalizowanym serwisie), a z racji tego, że auto jest dosyć duże warto zaopatrzyć się w takie rozwiązanie lub nawet kamerkę cofania by uniknąć 'przycierek' parkingowych. Podsumowując: Dla osób szukających auta na co-dzień jak i w dłuższą trasę - SZCZERZE POLECAM!
4,7
~wiltos157
Sedan 2.4 175KM 129kW
Chrysler Sebring III
Ze wszystkich samochodow jakie mialem do chwili obecnej napisze tylko jedno najlepszy jaki do tej pory mialem i jestem bardzo zadowolony.To inny samochod ,wyrozniajacy sie, masz wrazenie ze jedziesz czolgiem (czujesz sie bezpieczny) wielki na zewnatrz wielki w srodku nastepny tez bedzie amerykanski te samochody mi sie podobaja maja styl i dusze to nie niemieckie wszystkie takie same czy japonskie papierowe
4,1
~Januszek
Sedan 2.7 192KM 141kW
Chrysler Sebring III
Mam wersję na Europę, nieco po przejściach blacharskich ale poprawnie zrobione.Przebieg oryginalny, nie kręcony sprawdzony w ASO.Na razie przejechałem ok 1000km po zakupie i jest OK. Opony mam nieco za szerokie bo 235 zamiast 225 i możliwe ze przez to jest jakiś twardszy niż myślałem.

Raporty spalania Chrysler Sebring III

Liczba raportów: 20
Średnie spalanie dla Chrysler Sebring III
10,2 – 11,7
l/100 km
6,6
l/100 km
10,3 – 13,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,0
Liczba komentarzy: 1
Sedan 2.4 175KM 129kW
Chrysler Sebring III
Brakuje przekładni w tym automacie. 4 stopniowa to zamało na polskie autostrady. Szkoda ze dopiero 2010 rocznik tego modelu można kupic z 6 stopniową automatyczną skrzynią biegów. Napewno splanie sie poprawi. Auto kupilem w Nashville Tennesse i pojechałem nim 900 mil (1440km)do domu. Jazda między 110km/h a 135km/h bez pasażerów, bagaży,korków.Zajeło mi to jakieś 12godzin z małymi przerwami.Stąd spalanie minimalne 6,7 L/100km. W polsce z pełną kabiną i bagażnikiem przy podobnych prędkościach to ok 7,5 L/100km.
9,6
Sedan 2.4 175KM 129kW
Chrysler Sebring III
takie same jak innych tej klasy samochodow.Najmniejsze spalanie jakie osiagnalem to 6.9 litra przy predkosciach 75-90 na drogach gminnych na dystansie ook 400km , najwyzsze spalanie to jazda w miescie w godzinach szczytu zuzycie ok 14.5 litra wszystkie zuzycia z komputera
11,7
Cabrio 3.5 238KM 175kW
Chrysler Sebring III
Autko jak na ten piecyk spalanie nie jest tragiczne fakt potrafi w mieście spalić 16,5 L ale w większości mam 14,5 L w trasie potrafi zejść nawet do 7,7 przy prędkościach 120-140. wiecej potrafi spalić jak chodzi na wolnych obrotach niz jak go się ciśnie. mam też Town & Country 3,8 jest duzo cięższy i większy a w nim po mieści nie schodzi poniżej 18L natomiast w trasie udało się osiągnąć 11L
Chrysler Sebring III