Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Chrysler Voyager II

Chrysler Voyager II
Lata produkcji: 1990 - 1995
Segment: VANy
Model należący do klasy vanów (segment K) produkowany od 1984 roku, choć w tym roku debiutował jako Plymouth Voyager. Dopiero od 1988 roku samochód był oferowany również pod szyldem Chryslera. Voyager, razem z bliźniaczym Dodge’m Caravanem był pierwszym minivanem w historii motoryzacji, wprowadzonym do sprzedaży. Chrysler wyprzedził o kilka miesięcy model Renault Espace. Od 2008 roku w Europie auto dostępne jest tylko w większej wersji Grand Voyager. W USA oferowany jest jako Chrysler Town and Country. Jego bliźniaczym modelem jest też Volkswagen Routan.
Powagosław
Voyager wrócił do swoich korzeni – po opływowych poprzednikach znów jest kanciasty jak kiedyś, a do tego muskularny jak nigdy. Ten samochód to drogowskaz dla wszystkich innych pojazdów typu MPV na rynku. ~Powagosław
Luzacjusz
Gdyby nie niż demograficzny i ludzie mnożyli się na potęgę, Chrysler wymyśliłby pewnie wersję Grander Voyager z tuzinem siedzeń. Na szczęście, jest antykoncepcja, a Grand już jest bardzo duży. ~Luzacjusz

Chrysler Voyager II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Autodiagnoza Chrysler Voyager II

Liczba wpisów: 52
zanikanie biegów
dodał: ~gumiś, 7 lat temu
Auto rusza z1-biegu do momentu blokady zamków w moencie zamknięcia sie zamków auto traci biegi oprócz wstecznego. Po ponownym uruchomieniu auta sytuacja sie powtarza.
gasnący silnik
dodał: Adam, 7 lat temu
Silnik w Chraysler Voyager 2,5CRD po pełnym rozgrzaniu gaśnie bez przyczyny, daje się uruchomić ponownie po kilku krotnym kręceniu lub odrazu, po zdjęciu minusowej klemy na kilka sekund. Silnik pracuje równo dynamika jest ok tylko nigdy nie wiadomo kiedy zgaśnie. Wymieniłem przekaźniki, filtr paliwa i powietrza i dalej to samo, po kluczykowaniu wyświetla cod błędu 1685
Auto nie chce odpalić
dodał: fhalicja, 7 lat temu
tępartura wody poszła na H wymieniłem termostat i auto nie chce odpalić dwóch elektryków już poległo a auto dalej nie sprawne.
Dymi na biało
dodał: ~tadeiro32, 7 lat temu
Witam.Auto po zatrzymaniu zaczyna dymić na biało.Na początku lekko a następnie jak świeca dymna.Podczas jazdy żadnego dymka z rury.Auto śmiga jakby nic nie dolegało.Ma swoja moc i mało spala paliwa,ok 7-8 l/100km. Diagnosta zmierzył ciśnienie w cylindrach,wszędzie 30 atm. Sprawdził wtryski metodą przelewową,wszystkie pylą doskonale. Zwróciłem uwagę że w misce olejowej podnosi się stan oleju.Płynu chłodzącego nie ubywa.Wyeliminowałem więc uszkodzenie uszczelki.Mechanik który podjął się naprawy stwierdził że do turbiny przedostaje się paliwo,które podczas zatrzymania auta zaczyna się...
programowanie fotela i lustrek
dodał: ~stan2300, 5 lat temu
prosilbym o informacje jak i czym wpisac w pamiec ustawienie fotela kierowcy i lusterka prawego gdyz po kazdym ustawieniu recznym i zakonczonej jezdzie ,jak ponownie otworze auto fotel przesowa sie maksymalnie do przodu a lusterko zmienia ustawienie ,jak ustawienie wpisac w pamiec

Autorentgen Chrysler Voyager II

Liczba wpisów: 12

Pęknięcia pomiędzy gniazdami zaworów w głowicy.

dodał: ~Fredzik, 8 lat temu
To jest typowe dla diesla VM montowanego do Voyagera, tragiczny silnik, a poza tym trzeba pamietać, że diesle mają z reguły dużo, a nawet kilkakrotnie większe przebiegi niż benzyny z tego samego rocznika. Wiem coś na ten temat bo sprzedaje części do Voyagerów i 90% zapytań o części, jest o części do diesla.

Zawieszenie.

dodał: ~olek, 8 lat temu
Bo kupiłeś pewnie diesla z niebotycznym przebiegiem (oczywiście na liczniku 150 tys.). Voyagery do 300 tys. km nie mają żadnych problemów z zawieszeniami - są to trwałe zawieszenia. Sprzedaję dużo Voyagerów i samochody z przebiegiem 200 tys. km są jak nowe.

Skrzynia biegów.

dodał: ~stefciu, 8 lat temu
Dołączam się do użytkowników, którzy narzekają na skrzynie biegów. To poważnie przeszkadza w użytkowaniu tego fajnego auta.

Eksploatacja.

dodał: ~Rafał Jeruzal, 8 lat temu
Rafał, kupiłeś pewnie ruine w "idealnym stanie".Ja za 19976 rok bez gazu dałem 11000, ale auto z pewnych rąk i bezwypadkowe, pełny serwis. 4 miesiące szukania. lepiej zapłacić więcej , aby mieć potem mniej zmartwień. Unikać "okazji" 1999 rok za jedyne 12000 z gazem.

Pękają pierscienie - zabkowane ABS przód.

dodał: ~ricardo8, 7 lat temu
nie wiem , czy to z korozji, gdyz sa one wciskane na piaste. Wyglada to tak jak by je rozsadzilo.Lampa ABS zapala sie powyzej 50 km, h. i to jest wada, gdyz to nie jest odlew razem z piasta

Dane techniczne Chrysler Voyager II

Moc silników 99–167 KM
Pojemność silników 2,4–3,8 l
Prędkość maksymalna 158–200 km/h
Przyspieszenie 0-100 12,3–16,0 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Chrysler Voyager II
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 593
Koszt ogólny 62,04 PLN
LPG40.59 PLN
PB28 PLN
Wydatki serwisowe 19,79 PLN Pozostałe wydatki 12,20 PLN

Publikacje o Chrysler Voyager

Newsy o Chrysler Voyager