Szukaj

Informacje o Chrysler Voyager II Minivan

Lata produkcji: 1990 – 1995
Segment: VANy
Model należący do klasy vanów (segment K) produkowany od 1984 roku, choć w tym roku debiutował jako Plymouth Voyager. Dopiero od 1988 roku samochód był oferowany również pod szyldem Chryslera. Voyager, razem z bliźniaczym Dodge’m Caravanem był pierwszym minivanem w historii motoryzacji, wprowadzonym do sprzedaży. Chrysler wyprzedził o kilka miesięcy model Renault Espace. Od 2008 roku w Europie auto dostępne jest tylko w większej wersji Grand Voyager. W USA oferowany jest jako Chrysler Town and Country. Jego bliźniaczym modelem jest też Volkswagen Routan.
czytaj więcej
Powagosław
Voyager wrócił do swoich korzeni – po opływowych poprzednikach znów jest kanciasty jak kiedyś, a do tego muskularny jak nigdy. Ten samochód to drogowskaz dla wszystkich innych pojazdów typu MPV na rynku. ~Powagosław
Luzacjusz
Gdyby nie niż demograficzny i ludzie mnożyli się na potęgę, Chrysler wymyśliłby pewnie wersję Grander Voyager z tuzinem siedzeń. Na szczęście, jest antykoncepcja, a Grand już jest bardzo duży. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 7
Długość 4524 mm
Szerokość 1768 mm
Wysokość 1673 mm
Rozstaw osi 2852 mm
Rozstaw kół - przód 1522 mm
Rozstaw kół - tył 1578 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 3250 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 671 l
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Widoczność

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

2,5
~gerth
Minivan 3.3 V6 150KM 110kW
Chrysler Voyager II
Mimo wszystko najgorsze auto jakie miałem: nawet stary cieknący olejem T2 nie napsuł mi tyle krwi co Chrysler Voyager bo tamtemu mogłem kupić na CPN 5l bańkę oleju i do domu zawsze dojechałem. Voyager kilka razy zawiódł. Raz laweta, kilka razy holowanie, bodaj 2 albo 3 razy przyjazd elektryka \"w pole\". Auto było 12-letnie więc niemłode ale miałem Omegę która przy zakupie miała prawie 15 a pozniej nawet jak skończyła \"18\"-stkę była lepsza od tego GRATA. Kumpel ma Voyagera w gazie z 1996 i narzeka mniej. Teraz drugi kumpel kupił Voyagera 2008r - życzę mu jak najlepiej ale... Ludzie kupują te auta bo to jedno z najtańszych duzych aut (tzn vanów) ale ja już nigdy Chryslera nie kupie - nawet nowego. Cena nowego to kosmos 150 tys a po 3 latach wart 40. Dlaczego? Odpowiedzcie sobie sami - albo czytając mój wpis. Aha - uwaga nowy Fiat Freemont to podobno Voyager tylko z logo Fiata, dziękuję postoję. Ceny części to grube tysiące zł, kilka razy droższe niż do VW czy Opla. Jak policzyłem lepiej i taniej było wynająć busa (i to z kierowcą)
3,6
~DamDam
Minivan 2.5 TD 118KM 87kW
Chrysler Voyager II
Według mnie to bardzo dobre, wygodne auto z dużą przestrzenią na bagaż lub dodatkowe dwie osoby (przy siedmiu bagaznik już nie jest taki duży). Kupiłbym to auto ponownie ale tylko z silnikiem 3.3 V6. Znajomy ma do dzisiaj i chwali. Ja kupiłem diesla 2.5TD (ten sam co w Alfie i Jeepach - VM425) i to był karygodny błąd.
4,0
~maciej
Minivan 2.5 TD 118KM 87kW
Chrysler Voyager II
Musiałem miec vana.Ten misie spodobal .Pomyslalem ma przewiezc co mu dane i zaplace za paliwo sporo-trudno..... Nalalem za 100 zl i cieszylem sie troche jak juz mialem 400 km ,przy 480 pomyslelm ze sie licznik zepsul....ale zrobilem 600 i dopiero zatankowalem.) Nie wiem co powiedziec.Sprawdzalem trase pare razy .....Jakis obłed. ) Ponadto proste zawieszenie ,zadnego krztuszenia sie przy wysilku. I wyglada jakma auto wygldac.Niezłe jajca.GOD BLESS Voyager (2).!
Średnie spalanie dla Chrysler Voyager II Minivan
10,6 – 13,9
l/100 km
7,9
l/100 km
11,5 – 15,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

14,3
Minivan 3.0 141KM 104kW
Chrysler Voyager II
Dużo jeżdżę swoim Voyagerem. Ten pojazd służy nam w codziennej jeździe po mieście jak i w trasach. Nie jest to samochód dla wszystkich lecz jedynie dla fanów marki a tak na prawdę dla fanów modelu (bo tacy są). W trasie jestem w stanie zbliżyć się do granicy 10l/100km LPG natomiast w zimę notuje niemal 20l/100km (nadal mam na myśli gaz). Dodam, że mój pojazd wyposażony jest w skrzynie automatyczną co jest nie bez znaczenia przy tych gabarytach. Auta takie jak Sharan Alhambra oraz Galaxy dzielnie pretendują do miana konkurenta tego modelu ale nie są w stanie przeskoczyć swoich własnych ograniczeń w postaci awaryjności, gabarytów oraz przeciętności.
8,0
Minivan 2.5 TD 118KM 87kW
Chrysler Voyager II
Posiadam mojego Voyagera 3 lata, zaraz po jego zakupie robiłem silnik- górę. W mieście palił mi nawet 10 litrów , a w trasie 7,5 litra jadąc średnio 120 km/h. Wymieniłem jeszcze laski popychaczy na nowe i o dziwo samochód stał się dynamiczniejszy i dużo mniej pali.W tasie na odległości 400 km przy prędkości średnio 100 km/h nie wychodzi więcej niż 6,5 litra ON a w mieście przy delikatnej jeździe wyrabiam się w 8 litrach.Czego szukać więcej auto na 7 osób wypasione we wszystko: klima , elektryka ,wspomaganie, fotele z podłokietnikami itd, i tylko 6,5 litra w drodze Oczywiście można wylecieć poza normę 10 l , jak się będzie dobrze cisnęło.
16,3
Minivan 3.3 V6 150KM 110kW
Chrysler Voyager II
To jakaś masakra była. Spalanie LPG w zasadzie nie schodziło poniżej 15l/100, za to miał inny "plusik" (ironia) obciążony też brał niewiele więcej (to bydle nie zauważało że ma jakąś przyczepę albo ludzi na pokładzie) - spalanie rosło o 2-3l/100km Naprawy? Lepiej podarowac wrogowi niż naprawiać. W krótkim czasie wsadziłem w niego ładnych kilka tys. Niestety odpłacał najgorszym - np stanieciem w lesie, w trasie (raz laweta, kilka razy holowanie, ech...) Automat, jak poszła elektryka to mogleś ubrac dobre buty i w droge (zamykać nie trzeba - ach, szkoda że tego mi nie ukradli), z drugiej strony "plusik" :-)) minicasco czy AC nie było potrzebne. Koszty napraw opiszę poniżej
Chrysler Voyager II Minivan