Szukaj

Informacje o Chrysler Voyager V Grand Voyager 2.8 CRD 150KM 110kW 2005-2010

Lata produkcji: 2005 – 2010
Segment: VANy
W busie niezłym wyborem są diesle. W tym aucie wszystkie mają raczej spokojny charakter. Zamiast 2.5 CRD lepiej skusić się na 2.8 CRD 150/163KM. Nie jest najcichszy, ale do około 100-120km/h zachowuje wystarczającą dynamikę, choć mocy momentami brakuje. Sama w sobie jest za to równomiernie rozwijana. Coś mocniejszego? W takim przypadku zostają już tylko warianty benzynowe. 2.4 147KM jest leniwy i ma słaby dół. Najlepiej zainteresować się 3.8l V6, którego moc dochodzi do 224KM, ale i tak nie jest specjalnie wyczuwalna.
czytaj więcej
Powagosław
Voyager wrócił do swoich korzeni – po opływowych poprzednikach znów jest kanciasty jak kiedyś, a do tego muskularny jak nigdy. Ten samochód to drogowskaz dla wszystkich innych pojazdów typu MPV na rynku. ~Powagosław
Luzacjusz
Gdyby nie niż demograficzny i ludzie mnożyli się na potęgę, Chrysler wymyśliłby pewnie wersję Grander Voyager z tuzinem siedzeń. Na szczęście, jest antykoncepcja, a Grand już jest bardzo duży. ~Luzacjusz

Dane techniczne Chrysler Voyager V Grand Voyager 2.8 CRD 150KM 110kW 2005-2010

Produkowany od 2005 do 2010 roku
Pojemność skokowa 2776 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 3800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 360 Nm przy 1800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny

Oceny Chrysler Voyager V Grand Voyager 2.8 CRD 150KM 110kW 2005-2010

Liczba ocen: 8
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Drobne usterki - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,5
~~Realista
Grand Voyager 2.8 CRD 150KM 110kW
Chrysler Voyager V
jak za cenę używanego posiadam kawał fury, teraz niema problemu co zabrać, początkowo myślałem o Turanie, ale to szmelc nad szmelce, potem o Sharan-nopodobnym, ale kupić dobrego to tylko VR6, a ja niechcę gazu, tam gdzie jeżdzę i parkuję jest zakaz wjazdu z instalacją LPG! (ale te fotele w Trojaczkach kto ma siłę je targać, a gdzie je trzymać jak je już wytargasz, a wg. tabeli ADAC to jeden huk bo jeden i drugi zajmują ostatnie miejsca w statystyce bezawaryjności - ale wszystkie VAN\'y tam są, może taki ich ciężki los, iż jeżdżą wszyscy aż się coś urwie, nie dbają itd. Uwaga, masa pojazdów z US to topielce i po dzwonach z ubezpieczalni, chcecie kupić nie oszczędzajcie na wizycie w ASO, sprawdzą Wam je dogłębnie, ponad 75% ofert to trupy. Części są tańsze niż do inych kompaktów, ale też są droższe np. termostat kosztuje ca. 200 pln. Aha co by niebło CRD to mariaż MB, VM i amerykańskiej myśli.. wiecie co pada w CRD... osprzęt Boscha (czujniki, przekaźniki itp), ach ta niemiecka precyzja. Całe szczęście części również pasują od Opla, Reno i innych typowo europejskich taczek. To samo z pompami, wtryskami czy świecami żarowymi.
2,5
~zawiedziony
Grand Voyager 2.8 CRD 150KM 110kW
Chrysler Voyager V
nikomu nie polecam i nigdy bym juz takiego samochodu nie kupil
4,2
[email protected]
Grand Voyager 2.8 CRD 150KM 110kW
Chrysler Voyager V
Jest naprawde dobrze!!Nie mozna oczekiwac ze jest nowy bo jest uzywany i ma prawo cos sie juz w nim dziac.Dobrze ze jest gwarancja!!

Raporty spalania Chrysler Voyager V Grand Voyager 2.8 CRD 150KM 110kW 2005-2010

Liczba raportów: 11
Średnie spalanie dla Chrysler Voyager V Grand Voyager 2.8 CRD 150KM 110kW 2005-2010
9,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,8
Grand Voyager 2.8 CRD 150KM 110kW
Chrysler Voyager V
W mieście smok, w korkach warszwskich potrafi wypić 10,5l ON. Na trasie przy przelotach jakie robię po autostradzie (bak non-stop) wychodzi 6,9-7l, staram się nie przekraczać 130 km/h po trasie, średnio ustawiam tempomat na 120 km/h wg. GPS'a. Jeżdząc po Polsce i naszych pięknych krętych drogach (nie używam polskich autostrad bo są drogie i niewarte swej ceny) średnie zużycie paliwa oscyluje między 6,7l, a 8l jadąc dość zdecydowanie. Nie wierzcie że Grand spali mniej, sam waży na sucho ponad 2,1 tony to nie ufo i hiper napęd musi swoje wypić, nie dość, że masa to jeszcze automat weźmie swoje.
9,7
Grand Voyager 2.8 CRD 150KM 110kW
Chrysler Voyager V
Przy bardzo ekonomicznej jeździe po mieście silnik spala okolo 10 do 11 litrów ropy. Przy jeździe na trasie jest w stanie spalić jedyne 6,5 litra (do 90km/h), zaś 7 litrów spali przy prędkości do 110km/h. Zalecam tankowanie ropy dobrej jakości. Silnik pracuje stailniej, ciszej i przy przyspieszaniu nie sprawia wrażenia jak by był żyłowany.
10,8
Grand Voyager 2.8 CRD 150KM 110kW
Chrysler Voyager V
Nie jestem zadowolony, a jeżdzę juz kilka miesięcy tym vanem. Pali za dużo, brakuje wyrażnie 5(6) biegu w automacie, zrywny też nie jest. A mam porównanie, bo poprzednio jeżdziłem Dodgem Caravanem 3,0 1998. Pod wzgledem kosztów jazdy (przerobiony na gaz)był lepszy i kropka.
Chrysler Voyager V Grand Voyager