Szukaj

Informacje o Chrysler Voyager V Grand Voyager

Lata produkcji: 2005 – 2010
Segment: VANy
Model należący do klasy vanów (segment K) produkowany od 1984 roku, choć w tym roku debiutował jako Plymouth Voyager. Dopiero od 1988 roku samochód był oferowany również pod szyldem Chryslera. Voyager, razem z bliźniaczym Dodge’m Caravanem był pierwszym minivanem w historii motoryzacji, wprowadzonym do sprzedaży. Chrysler wyprzedził o kilka miesięcy model Renault Espace. Od 2008 roku w Europie auto dostępne jest tylko w większej wersji Grand Voyager. W USA oferowany jest jako Chrysler Town and Country. Jego bliźniaczym modelem jest też Volkswagen Routan.
czytaj więcej
Powagosław
Voyager wrócił do swoich korzeni – po opływowych poprzednikach znów jest kanciasty jak kiedyś, a do tego muskularny jak nigdy. Ten samochód to drogowskaz dla wszystkich innych pojazdów typu MPV na rynku. ~Powagosław
Luzacjusz
Gdyby nie niż demograficzny i ludzie mnożyli się na potęgę, Chrysler wymyśliłby pewnie wersję Grander Voyager z tuzinem siedzeń. Na szczęście, jest antykoncepcja, a Grand już jest bardzo duży. ~Luzacjusz

Dane techniczne Chrysler Voyager V Grand Voyager

Liczba drzwi 5
Średnica zawracania 11,9 m
Długość 5143 mm
Szerokość 1954 mm
Wysokość 1750 mm
Rozstaw osi 3078 mm
Rozstaw kół - przód 1651 mm
Rozstaw kół - tył 1645 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1016 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 1008 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1599 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1643 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 915 l

Oceny Chrysler Voyager V Grand Voyager

Liczba ocen: 9
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

3,9
~Tomasz
Grand Voyager 2.8 CRD 163KM 120kW
Chrysler Voyager V
Piękny, zwłaszcza w Limited, z super wyposażeniem, ale poza silnikiem wykonany z marnej jakości materiałów + wada konstrukcyjna skrzyni; nie należy jeździć powyżej 130 km/h. Bierze go z czasem korozja, ale starsze modele też na to cierpiały. Remont skrzyni min. 7000 tys. + przekładnia (wada fabryczna) i z czasem komplet poduszek podbijają koszty. Tylnie amory niezłe, ale jak polecą wtedy min. 3500 zł itd. Cena zakupu, tzn. rynkowa nijak się ma do jakości tego super wygodnego, komfortowego auta. Plastiki marnej jakości, pękające itd. Jednak samo wnętrze; skóry nawet przy 230 tys wyglądają jak z salonu, także nie jest najgorzej. Spalanie bardzo niskie, średnio z 10,5 litra w mieście. Przed kupnem do sprawdzenia w wyspecjalizowanym serwisie; skrzynia i przekładnia, bo może wam zaraz po zakupie pęknąć 8,5 koła, nie licząc rozrządu i innych rzeczy, które się robi po kupnie. Zresztą jak sprzedawca zaleje wam świeży olej na jazdę testową, to i nawet specjaliści się nie połapią, że skrzynia się kończy. Jeśli kupować, to polecam tylko z pewnego źródła, nawet 10 tys więcej niż inne perełki z allledrogo ;). Poza wymienionymi przeze mnie wadami konstrukcyjnymi w sumie jest całkiem niezawodny. Silniki te robią lekko 500 tys w manualu, a z automatem to chyba pod 800 tys się podejdzie. Super trwały osprzęt silnika. Jeśli będzie dla ciebie problemem wsadzenie nagle raz 7 tysięcy, raz 2, a raz 3 to lepiej szukaj Hondy Oddysey, która jest średnio 7 tysięcy droższa na roczniku i na 95% walona z USA; problemy z elektryką, korozją itd a i tak o całe niebo trwalsza i bardziej niezawodna. Nie ma co Voyagera porównywać do Japońca, bo dostaje nokaut Amerykaniec w pierwszej rundzie !
4,5
~~Realista
Grand Voyager 2.8 CRD 150KM 110kW
Chrysler Voyager V
jak za cenę używanego posiadam kawał fury, teraz niema problemu co zabrać, początkowo myślałem o Turanie, ale to szmelc nad szmelce, potem o Sharan-nopodobnym, ale kupić dobrego to tylko VR6, a ja niechcę gazu, tam gdzie jeżdzę i parkuję jest zakaz wjazdu z instalacją LPG! (ale te fotele w Trojaczkach kto ma siłę je targać, a gdzie je trzymać jak je już wytargasz, a wg. tabeli ADAC to jeden huk bo jeden i drugi zajmują ostatnie miejsca w statystyce bezawaryjności - ale wszystkie VAN\'y tam są, może taki ich ciężki los, iż jeżdżą wszyscy aż się coś urwie, nie dbają itd. Uwaga, masa pojazdów z US to topielce i po dzwonach z ubezpieczalni, chcecie kupić nie oszczędzajcie na wizycie w ASO, sprawdzą Wam je dogłębnie, ponad 75% ofert to trupy. Części są tańsze niż do inych kompaktów, ale też są droższe np. termostat kosztuje ca. 200 pln. Aha co by niebło CRD to mariaż MB, VM i amerykańskiej myśli.. wiecie co pada w CRD... osprzęt Boscha (czujniki, przekaźniki itp), ach ta niemiecka precyzja. Całe szczęście części również pasują od Opla, Reno i innych typowo europejskich taczek. To samo z pompami, wtryskami czy świecami żarowymi.
2,5
~zawiedziony
Grand Voyager 2.8 CRD 150KM 110kW
Chrysler Voyager V
nikomu nie polecam i nigdy bym juz takiego samochodu nie kupil

Raporty spalania Chrysler Voyager V Grand Voyager

Liczba raportów: 13
Średnie spalanie dla Chrysler Voyager V Grand Voyager
8,6 – 9,4
l/100 km
9,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,8
Grand Voyager 2.8 CRD 150KM 110kW
Chrysler Voyager V
W mieście smok, w korkach warszwskich potrafi wypić 10,5l ON. Na trasie przy przelotach jakie robię po autostradzie (bak non-stop) wychodzi 6,9-7l, staram się nie przekraczać 130 km/h po trasie, średnio ustawiam tempomat na 120 km/h wg. GPS'a. Jeżdząc po Polsce i naszych pięknych krętych drogach (nie używam polskich autostrad bo są drogie i niewarte swej ceny) średnie zużycie paliwa oscyluje między 6,7l, a 8l jadąc dość zdecydowanie. Nie wierzcie że Grand spali mniej, sam waży na sucho ponad 2,1 tony to nie ufo i hiper napęd musi swoje wypić, nie dość, że masa to jeszcze automat weźmie swoje.
8,6
Grand Voyager 2.8 CRD 163KM 120kW
Chrysler Voyager V
Remonty skrzyni, poduszki, przekładnie, korozja to wszytko kosztuje. Wsadzić w to auto 15 tysięcy to żaden problem; i to nie w ASO rzecz jasna. Mało pali to jest plus, bo jakieś 10,5 - 11 litrów w mieście, a na trasie nawet 6,9; tu wielki plus, zresztą miły tembr pracy dużego diesla uprzyjemnia podróż; warto poduszki wymienić, z czasem je poprawili i auto prawie wcale nie drga; pięknie pracuje.
9,7
Grand Voyager 2.8 CRD 150KM 110kW
Chrysler Voyager V
Przy bardzo ekonomicznej jeździe po mieście silnik spala okolo 10 do 11 litrów ropy. Przy jeździe na trasie jest w stanie spalić jedyne 6,5 litra (do 90km/h), zaś 7 litrów spali przy prędkości do 110km/h. Zalecam tankowanie ropy dobrej jakości. Silnik pracuje stailniej, ciszej i przy przyspieszaniu nie sprawia wrażenia jak by był żyłowany.
Chrysler Voyager V Grand Voyager