Szukaj

Informacje o Chrysler Voyager V Grand Voyager 2.8 CRD 163KM 120kW 2005-2010

Lata produkcji: 2005 – 2010
Segment: VANy
W busie niezłym wyborem są diesle. W tym aucie wszystkie mają raczej spokojny charakter. Zamiast 2.5 CRD lepiej skusić się na 2.8 CRD 150/163KM. Nie jest najcichszy, ale do około 100-120km/h zachowuje wystarczającą dynamikę, choć mocy momentami brakuje. Sama w sobie jest za to równomiernie rozwijana. Coś mocniejszego? W takim przypadku zostają już tylko warianty benzynowe. 2.4 147KM jest leniwy i ma słaby dół. Najlepiej zainteresować się 3.8l V6, którego moc dochodzi do 224KM, ale i tak nie jest specjalnie wyczuwalna.
czytaj więcej
Powagosław
Voyager wrócił do swoich korzeni – po opływowych poprzednikach znów jest kanciasty jak kiedyś, a do tego muskularny jak nigdy. Ten samochód to drogowskaz dla wszystkich innych pojazdów typu MPV na rynku. ~Powagosław
Luzacjusz
Gdyby nie niż demograficzny i ludzie mnożyli się na potęgę, Chrysler wymyśliłby pewnie wersję Grander Voyager z tuzinem siedzeń. Na szczęście, jest antykoncepcja, a Grand już jest bardzo duży. ~Luzacjusz
Produkowany od 2005 do 2010 roku
Pojemność skokowa 2768 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 163 KM (120 kW) przy 3800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 360 Nm przy 1600-3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (poważne usterki) - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

3,9
~Tomasz
Grand Voyager 2.8 CRD 163KM 120kW
Chrysler Voyager V
Piękny, zwłaszcza w Limited, z super wyposażeniem, ale poza silnikiem wykonany z marnej jakości materiałów + wada konstrukcyjna skrzyni; nie należy jeździć powyżej 130 km/h. Bierze go z czasem korozja, ale starsze modele też na to cierpiały. Remont skrzyni min. 7000 tys. + przekładnia (wada fabryczna) i z czasem komplet poduszek podbijają koszty. Tylnie amory niezłe, ale jak polecą wtedy min. 3500 zł itd. Cena zakupu, tzn. rynkowa nijak się ma do jakości tego super wygodnego, komfortowego auta. Plastiki marnej jakości, pękające itd. Jednak samo wnętrze; skóry nawet przy 230 tys wyglądają jak z salonu, także nie jest najgorzej. Spalanie bardzo niskie, średnio z 10,5 litra w mieście. Przed kupnem do sprawdzenia w wyspecjalizowanym serwisie; skrzynia i przekładnia, bo może wam zaraz po zakupie pęknąć 8,5 koła, nie licząc rozrządu i innych rzeczy, które się robi po kupnie. Zresztą jak sprzedawca zaleje wam świeży olej na jazdę testową, to i nawet specjaliści się nie połapią, że skrzynia się kończy. Jeśli kupować, to polecam tylko z pewnego źródła, nawet 10 tys więcej niż inne perełki z allledrogo ;). Poza wymienionymi przeze mnie wadami konstrukcyjnymi w sumie jest całkiem niezawodny. Silniki te robią lekko 500 tys w manualu, a z automatem to chyba pod 800 tys się podejdzie. Super trwały osprzęt silnika. Jeśli będzie dla ciebie problemem wsadzenie nagle raz 7 tysięcy, raz 2, a raz 3 to lepiej szukaj Hondy Oddysey, która jest średnio 7 tysięcy droższa na roczniku i na 95% walona z USA; problemy z elektryką, korozją itd a i tak o całe niebo trwalsza i bardziej niezawodna. Nie ma co Voyagera porównywać do Japońca, bo dostaje nokaut Amerykaniec w pierwszej rundzie !
Chrysler Voyager V Grand Voyager