Szukaj

Cupra Leon II Sportstourer – wybierz silnik

Informacje o Cupra Leon II Sportstourer

Lata produkcji: 2021 – 2024
Segment: Niższa klasa średnia
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,5 m
Długość 4657 mm
Szerokość 1799 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1992 mm
Wysokość 1437 mm
Rozstaw osi 2683 mm
Rozstaw kół - przód 1554 mm
Rozstaw kół - tył 1520 mm
Zwis przedni 903 mm
Zwis tylny 1071 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1045 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 977 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1450 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 470 l
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Całokształt - Ergonomia - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,5
~bart
Cupra Leon II
Sportstourer 2.0 TSI 190KM 140kW
Moja trzecia ocena tego samochodu - po okazałych 65 kkm po 2 latach eksploatacji. 3 ocena na tym portalu. Tym razem bardziej trzeźwa. System infotaiment psuje i przesłania sporą ilość zalet tego auta, ale nawet dla kogoś to nie jest pedantem jego niestabilność, niepodświetlone pola pod ekranem, czy znikający pasek klimatyzacji z góry ekranu po włączeniu Android Auto - mogą skutecznie zgasić największy entuzjazm. Oprócz infotaiment najbardziej razi plastikowe wykonanie i imitacje...skóry, aluminium, rur wydechowych i innych szlachetnych materiałów. Może inne auta też takie są. Ale to nie jest zupełnie premium. Seat Leon poprzedniej generacji jest pod wieloma względami lepiej wykończony, wykonany, spasowany - a i wtedy narzekano na skrzypienia i trzaski.
Dodane 3 miesiące temu
4,7
~Damian
Cupra Leon II
Sportstourer 2.0 TSI 310KM 228kW
Stosunek ceny do osiągów w tym aucie jest po prostu rewelacyjny. W momencie zakupu oferowało najtańsze konie mechaniczne na rynku. Po przejechaniu niemal 50 tys. kilometrów w ciągu 3 lat wciąż dostarcza mi ogromną radość i niesamowitą frajdę z jazdy. Przed zakupem testowałem przez weekend Audi S3, aby porównać oba modele – ostatecznie wybrałem Cuprę i ani przez chwilę tego nie żałowałem (po prostu poczułem, że Audi nie oferuje absolutnie nic, w zamian za sporo wyższą cenę). Jeśli chodzi o zawieszenie, w trybie komfort w mojej opinii nie jest zbyt twarde, wbrew opiniom niektórych użytkowników. Natomiast w trybie Cupra zawieszenie staje się wyraźnie sztywniejsze, co sprawdza się szczególnie na trasach, gdzie auto prowadzi się wtedy jeszcze pewniej. Generalnie wydech jest stosunkowo cichy jak na ten segment aut, jednak z biegiem czasu „wypalił się” i stał się nieco głośniejszy. Szczególnie na drogach ekspresowych da się zauważyć większy hałas w kabinie, zwłaszcza na tylnej kanapie. Dla mnie osobiście jest to minus, ponieważ przy dłuższych trasach może być to męczące dla pasażerów z tyłu. Mimo wszystko, przy prędkości około 130 km/h auto wciąż oferuje przyzwoity komfort, a stosunek spalania do hałasu pozostaje na zadowalającym poziomie. Z drobnych minusów: zdarza się, że dwa razy do roku pojawiają się błędy systemowe, które po około 15 minutach same znikają. Do tego z wyrównawczego zbiorniczka płynu chłodniczego minimalnie ubywa płynu – to znana przypadłość w autach grupy VAG, ale serwis nie traktuje tego jako problem, dopóki ubytek nie jest znaczący. A ich próby szczelności niczego nie wykazały. Napęd to atut tego auta – czuć, jak tylna oś się aktywuje i pomaga wyciągnąć pojazd z zakrętu. Koła nie buksują przy intensywnym starcie z zera. Auto prowadzi się bardzo pewnie i trudno wyprowadzić je z równowagi. Na plus możliwość pełnego wyłączenia kontroli trakcji, co pozwala na trochę zabawy, np. kręcenie bączków na śniegu. Podsumowując, jestem bardzo zadowolony z tego samochodu i bez wahania zdecydowałbym się na jego zakup jeszcze raz.
Dodane 10 miesięcy temu
3,9
~Paweł
Cupra Leon II
Sportstourer 1.5 TSI 150KM 110kW
Uczciwie nie polecam - samochód ładnie się prezentuje, dobrze prowadzi i to by było na tyle... Silnik słaby, ergonomia zostawia wiele do życzenia, pojemność bagażnika (nieregularny kształt) znikoma(Golf rozwala system), Spalanie spore jak na taki silni (Ceed bije go na głowę większą mocą i mniejszym spalaniem o średnio 1 ltr), No i do tego fotel kierowcy - nieprzyjemny, niewygodny, na dłuższe trasy porażka.. NO I PARSZYWE PLASTIKOWE WYKONANIE - serce boli jak się dotyka tych chamskich plastików ( jak w Golfie)... Przestrzegam - są lepsze samochody w lepszym wykonaniu. Jak już się zastanawiacie - to kupujcie KIA Ceed w kombi - dobrze wykonany samochód, mocniejszy silnik, mniejsze spalanie, bagażnik większy i komfort codziennego użytkowania zdecydowanie lepszy.
Dodane ponad rok temu
Cupra Leon II Sportstourer

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów