Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Dacia Duster I

Lata produkcji: 2010 - 2017
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany od 2010 roku. Pierwszy samochód w tej klasie w historii rumuńskiej marki. Model w bardzo umowny sposób nawiązuje do prototypu Duster Concept zaprezentowanego w 2009 roku (wersja produkcyjna diametralnie różni się od studyjnej). Duster, zaprojektowany przez biuro Renault Design Central Europe, powstał na płycie podłogowej Dacii Logan (B0 platform). Kilka elementów zapożyczył też z Nissana Quashqaia. Auto nie ma nic wspólnego z modelem ARO 10, który w latach 80. i 90. na niektórych rynkach był oferowany pod nazwą Dacia Duster.
Powagosław
To w pewnym sensie nowa jakość, bo takich pieniędzy za pięciodrzwiowego SUV-a jeszcze się w Europie nie płaciło. I Duster wygląda mniej więcej na tyle, ile kosztuje. Może na kilkaset złotych więcej. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto na polskie drogi, przyda się na księżycowe wertepy. Jest brzydkie jak moje słowa podczas oglądania piłkarskiego meczu międzypaństwowego z udziałem Polaków. Ale czego się spodziewacie po Dacii, która co najwyżej ma ambicje zostania nową Ładą Nivą. ~Luzacjusz

Dacia Duster I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Dacia Duster I

Ogólna ocena
4,19
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(88%) NIE(12%)
ZALETY + Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena
WADY - Ergonomia - Wyciszenie - Karoseria

Autodiagnoza Dacia Duster I

Liczba wpisów: 5
Falujące obroty silnika/dławiący się silnik przy dodaniu gazu
dodał: szymqw, 2 miesiące temu
Szczególnie na zimnym silniku, po zapaleniu falują obroty. Ponadto gdy dodaje się gazu to silnik dławi się jakby miał zaraz zgasnąć. Jest to dosyć niebezpieczna usterka, bo przy ruszaniu ze skrzyżownia, czy też włączaniu się do ruchu, samochód zamiast jechać do dławi się i gaśnie. Przy rozgrzanym silniku jest trochę lepiej, ale też idzie zauważyć falujące obroty. Serwis Dacii na to, że to taki typ silnika. Wyczyścili przepustnicę oraz wgrali nowy soft - pomogło ale tylko na chwilę...Czy ktoś zna SKUTECZNY sposób na rozwiązanie tego problemu? Czytałem gdzieś, że ponoć winowajcą jest...
Bagażnik
dodał: ~duster, 2 lata temu
Podczas deszczu i mycia samochodu,woda dostaje się do bagażnika.Gromadzi się z lewej strony zagłębienia bagażnika od tylnej lampy.
Coś blokuje tylne koła
dodał: Szkrobi, 6 lat temu
Przyszedłem sobie na parking w niedzielne południe. Temp. -5,5C odpaliłem, wsteczny i... coś mnie trzyma, nie mogę ruszyć. Dodaję gazu zgrzyty, coś trzyma. W piątek przyjechałem na parking, po myciu, nie było jeszcze mrozu (jak jest mróz to nie myję). Ostatnia noc to ok. -10C. Mam wrażenie że mi zamarzły bębny albo ręczny. Teraz mróz ma trzymać 2 tyg. i co? Czy dobrze rozumuję? W poniedziałek dzwonię po Assistance - przecież nie będę czekał 2 tygodnie na odwilż. Ponad 20 lat jeżdżę i jeszcze takiego numeru nie miałem.

Dane techniczne Dacia Duster I

Moc silników 90–125 KM
Pojemność silników 1,2–1,6 l
Prędkość maksymalna 156–177 km/h
Przyspieszenie 0-100 10,4–14,2 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Dacia Duster I
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 37
Koszt ogólny 24,43 PLN
LPG19.77 PLN
PB75.03 PLN
Wydatki serwisowe 0,00 PLN Pozostałe wydatki 24,62 PLN

Publikacje o Dacia Duster

Newsy o Dacia Duster

Dacia Duster I
Aktualnie przeglądasz Dacia Duster I