Szukaj

Informacje o Daihatsu Cuore

Lata produkcji: 1980 – teraz
Segment: Auta najmniejsze
Miejski samochód segmentu A, klasyfikowany również w klasie mikrovanów, produkowany od 1980 roku. Najmniejsze auto w ofercie japońskiej marki, wprowadzone jako następca dla modelu Fellow Max. Modelem przejściowym między nimi był oferowany bardzo krótko Daihatsu Max Cuore. Dotychczas powstało siedem generacji Cuore („cuore” to w jęz. włoskim „serce”), najnowsza debiutowała w 2007 roku. Na innych rynkach auto było lub jest oferowane również pod nazwami Mira (Azja) i Handi (Australia). Na licencji Daihatsu, Cuore produkowany jest w Malezji pod szyldem tamtejszej marki Perodua.
czytaj więcej
Powagosław
Specjalność zakładu Daihatsu. Japońska firma produkuje ten samochód już od prawie 30 lat! Nowy Cuore wygląda naprawdę nieźle, choć chyba za mocno kojarzy się z modelami konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Tak musi wyglądać Toyota Aygo po założeniu okularów ze zbyt grubymi szkłami. Jedna uwaga: jeśli widzisz dobrze bez tak zwanych „denek od jaboli”, nie ma sensu męczyć swojego wzroku. ~Luzacjusz

Daihatsu Cuore – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Daihatsu Cuore

Liczba ocen: 68
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(96%)

Zalety

+ Widoczność + Bezawaryjność (poważne usterki) + Stosunek jakość/cena

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

2,4
~kierowca
Hatchback 1.0 i 58KM 43kW
Daihatsu Cuore VI
auto zakupione dla córki jako pierwszy samochód - do nauki jazdy i obycie na drodze, skarbonka bez dna.... wahacz 650 zł....szok, te tanie z aledrogo nie pasują nawet nie zamawiajcie, po 1000 km wyciek płynu chłodniczego wyglądało na pompe, okazało sie że leci z pod głowicy...... wiadomo planowanie, uszczelki a przy okazji nowy rozrząd i tysiączek strzelił (po znajomości) , ogólnie auto juz zostanie u mnie raczej do końca swojego żywota bo kasy wtopionej w to cudo nigdy nie odzyskam, jeśli chodzi o walory jezdne to jest ich BRAK, trzęsie budą - trzy cylindry, jest głośne, jedyna zaleta to faktycznie prawie nic nie pali i przyspiesza w pewnym zakresie jak gokart , polecam tylko tym co mają rezerwę w portfelu na utrzymanie tego małego kiepskiego gada
4,2
~Karol
Hatchback 0.8 41KM 30kW
Daihatsu Cuore III
Auto przywiezione z Niemiec od znajomego delikatnie uderzone z przebiegiem 39000. Wymieniłem w nim 2 razy rozrząd, termostat, opony, klocki i tarcze hamulcowe. Nigdy nie zawiodło mnie na długiej trasie. Jeździł bym nim dalej lecz pękła kołyska na pół, a robota w ogóle się nie opłaca bo przewyższa koszt samochodu. Sprzedaję auto na części.
4,6
~Agnieszka
Hatchback 1.0 55KM 40kW
Daihatsu Cuore V
Przez prawie półtora roku użytkowania nie pojawiła się żadna usterka w samochodzie i nigdy mnie nie zawiódł. Po zakupie wymieniłam jedynie rozrząd i zrobiłam nadkola i próg, bo korodowały. Silnik chodzi bez zarzutu. Jestem bardzo zadowolona. Auto przeznaczone typowo do miasta, małe i bardzo ekonomiczne.
Średnie spalanie dla Daihatsu Cuore
4,6 – 5,8
l/100 km
6,1 – 6,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,2
Hatchback 0.8 i 44KM 32kW
Daihatsu Cuore IV
Spalanie zalezy głównie od dynamiki jazdy. Miasto, gwałtowne ruszanie spod świateł, kręcenie silnika do czerwonego pola:) i pali tyle ile zalejesz. Ekonomiczna jazda i można w mieście zejść nawet do 4l. w trasach nie jeździłem ale podejrzewam że niżej jak 4l Nie zejdzie, chyba że ktoś ma na prawdę mocne nerwy. Od roku do tej pory wymieniłem jedynie żarówki i olej, nie zepsuło się kompletnie nic, więc jak na "pełnoletnie" auto jest to rewelacyjny wynik. Nigdy nie zawiódł, odpala od strzała, stojąc całą noc na dworze, nawet w mrozy. Nie kupiłem najbardziej zadbanego egzemplarza na rynku, a przebieg na 100% przekręcony drugie tyle. Pozdrawiam i polecam.
6,6
Hatchback 0.8 i 44KM 32kW
Daihatsu Cuore IV
Małe autko,ale mam kłopot z tym spalaniem.Jak czytam inne komentarze to mnie ściska. Mam japończyka w automacie-Byłem na ustawianie mieszanki i kontole spalin,wynki rewalacja nawet miesci sie w normie Euro 5.Ale pali jak japoński a nawet wawelski smok .Może gdzies na lini od zbirnika podczas jazdy "gubi" nie mam pojęcia.Bo na postoju nawet 30min. suchutko pod spodem i w przedziale silnika.
5,3
Hatchback 0.8 41KM 30kW
Daihatsu Cuore III
Dużo ekonomiczniej niż u konkurencji w tym roczniku i nie tylko:) patrz matiz lub seicento :) spalanie gaz: 6,2 ( trasa przy 100 km )-7,0 ( miasto, lub z ogrzewaniem zimą )w ramce niżej benzyna Koszty serwisu nie wiem bo nie jeździłem ( nie ten rocznik i przebieg ), ale drogo bo trzeba do ASO Mazdy Części - jak to japończyk, osobiście nie wymieniałem bo mało na rynku

Usterki Daihatsu Cuore

Liczba wpisów: 13
Jak wymienić żarówki podświetlenia zegarów?
  • Daihatsu Cuore III 0.8 41KM 30kW 1990-1994
Aby wymienić podświetlenie zegarów, musimy wymontować je z deski rozdzielczej. Dużą wygodę daje demontaż kierownicy(osłona klaksonu na zatrzaski, klakson na 3 wkręty(+jeden od przewodu) krzyżak, kierownica na śrubę(klucz 19). 1. Zdemontować osłonę wnęki zegarów(2xwkręty-krzyżak) i wyciągnąć ją z zatrzasków. 2. Odkręcić 3xwkręty-krzyżak trzymające zegary. 3. Lekko wyciągnąć zegary i ręką pod deską rozdzielczą odłączyć linkę od prędkościomierza(zatrzask). 4. Wyciągnąć ostrożnie zegary z wnęki, odłączyć 2xkostki przewodów(zatrzask). Teraz możemy wymienić podświetlenie zegarów, oraz żarówki kontrolek.
Problem rozwiązany
Jak wymienić pasek alternator/pompa cieczy chłodzącej?
  • Daihatsu Cuore III 0.8 41KM 30kW 1990-1994
Jak większość czynności w tym samochodzie, tak i ta jest prosta dla kogoś kto potrafi rozróżnić klucze i śrubokręty. Aby wymienić pasek, który napędza alternator i jednocześnie pompę płynu chłodniczego, wystarczy poluzować śrubę trzymającą alternator(klucz 13) oraz śrubę trzymającą napinacz alternatora(klucz 13), alternator zsunąć jak najdalej, założyć pasek na koła, i dociągnąć alternator( następnie dokręcić śrubę) a następnie naciągnąć napinacz( i dokręcić śrubę). PS. Mi wygodnie było naciągać alternator kluczem 21 włożonym na płasko pod alternator działającego jako dźwignia.
Problem rozwiązany
Jak wymienić podświetlenie tablicy zegarów?
  • Daihatsu Cuore III 0.8 41KM 30kW 1990-1994
Aby wymienić żarówki, lub wykonać jakąkolwiek czynność z zegarami trzeba je wyjąć, jest to operacja bardzo prosta. Odkręcamy pierwszą osłonę(2 śrubki na krzyżak skierowane pionowo) wyjmujemy ją, następnie odkręcamy mocowanie zegarów(3 śrubki na krzyżak poziomo). Teraz mamy tablicę luźną, wkładamy rękę pod deskę rozdzielczą(nad pedały) odłączamy zatrzask trzymający linkę prędkościomierza, teraz już można wyjąć zegary(po częściowym wyjęciu odłączyć 2 wtyczki od kontrolek i reszty wskaźników). PS. Proponuję do wyjmowania zegarów zdjąć kierownicę, co bardzo ułatwia czynności przy zegarach :) PS2. Żarówki podświetlenia zegarów, są takie same jak żarówki świateł pozycyjnych(żarówki od kontrolek są mniejsze, nie przyglądałem się jakie)
Problem rozwiązany
Daihatsu Cuore