Szukaj

Informacje o Daihatsu

Jeden z najstarszych japońskich koncernów motoryzacyjnych. Obecnie znany przede wszystkim ze swoich off-roadowych pojazdów, ale niegdyś produkcja skupiała się głównie na niewielkich ciężarówkach, autobusach i autach dostawczych. Przedsiębiorstwo zostało założone w 1907 roku w Osace. Od 1967 firma współpracuje z Toyotą, a w czerwcu 2016 roku została przez nią w całości przejęta.

Daihatsu – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Opinie Kierowców o Daihatsu

Sprawdź co kierowcy
myślą o Daihatsu

Oceny Aut 576 ocen

4,1
~Robert
Daihatsu Sirion II
Hatchback 1.3 i 16V 87KM 64kW
Niezawodny japoński zawodnik o dość niepoważnym wyglądzie,kabina wyższa niż kunkurencja wiec wiecej miejsca,na nogi z tyłu tez zaskakująco dużo miejsca--wiecej niż w Octavii która wczesniej jezdziłem,bagażnik za to mały, tańsza i LEPSZA Toyota Yaris bo klepany w Japonii a nie Turcji czy Anglii jak Toyoty , ma trochę zalet i kilka wad-- jeżdżę niecały rok ale własnie wróciłem z wielkiego testu czyli 9000km roadtrip przez Danie,Szwecje ,całą Norwegie na Nordkapp i powrót przez Finladie,Estonie ,Łotwę itd-- test zdał śpiewająco,zero awarii ,nie wział ani grama oleju,jedynie kiepskie zawieszenie znowu stuka.
4,5
~Auto PDR
Daihatsu Materia
Hatchback 1.5 i 103KM 76kW
Zawsze mi się podobał ten samochód. Dopiero teraz trafił mi się fajny egzemplarz. Wygląd nietuzinkowy, wygodne wsiadanie i wysiadanie, ogromne wnętrze przy małych gabarytach zewnętrznych. Duże lusterka, pionowy przód, tył i boki - łatwość w parkowaniu. Wyposażenie mogło by być lepsze ale jeśli chodzi o awaryjność to im mniej tym lepiej. Przesiadłem się do niego z nowego auta. Brakuje chociażby automatycznej skrzyni biegów, bluetooth i zestawu głośnomówiącego. Świetne auto na miasto. Chociaż długi dach przeszkadza w obserwacji sygnalizacji świetlnej nad autem.
2,2
~xx
Daihatsu Terios II
Hatchback 5d 1.5 16V 105KM 77kW
Samochód porażka. W ciągu 1,5 roku spędził co najmniej 4 miesiące u mechanika. Jedna poważna awaria za drugą. Najpierw awaria skrzyni, potem elektroniki, a na koniec silnika. Do tego co chwila coś innego mniej poważnego: klocki i tarcze, pompa wodna, alternator itd. Znalezienie mechanika, który wiedziałby co robi to cud. Nigdy więcej takiego samochodu.