Szukaj

Informacje o Daihatsu

Jeden z najstarszych japoÅ„skich koncernów motoryzacyjnych. Obecnie znany przede wszystkim ze swoich off-roadowych pojazdów, ale niegdyÅ› produkcja skupiaÅ‚a siÄ™ gÅ‚ównie na niewielkich ciężarówkach, autobusach i autach dostawczych. PrzedsiÄ™biorstwo zostaÅ‚o zaÅ‚ożone w 1907 roku w Osace. Od 1967 firma wspóÅ‚pracuje z ToyotÄ…, a w czerwcu 2016 roku zostaÅ‚a przez niÄ… w caÅ‚oÅ›ci przejÄ™ta.

Daihatsu – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Opinie Kierowców o Daihatsu

Sprawdź co kierowcy
myślą o Daihatsu

Oceny Aut 566 ocen

4,5
~Auto PDR
Daihatsu Materia
Hatchback 1.5 i 103KM 76kW
Zawsze mi się podobał ten samochód. Dopiero teraz trafił mi się fajny egzemplarz. Wygląd nietuzinkowy, wygodne wsiadanie i wysiadanie, ogromne wnętrze przy małych gabarytach zewnętrznych. Duże lusterka, pionowy przód, tył i boki - łatwość w parkowaniu. Wyposażenie mogło by być lepsze ale jeśli chodzi o awaryjność to im mniej tym lepiej. Przesiadłem się do niego z nowego auta. Brakuje chociażby automatycznej skrzyni biegów, bluetooth i zestawu głośnomówiącego. Świetne auto na miasto. Chociaż długi dach przeszkadza w obserwacji sygnalizacji świetlnej nad autem.
4,9
~Wielbiciel japończyków
Daihatsu Trevis
Hatchback 5d 1.0 58KM 43kW
Lider wśród maluszków ,ale wielkich w środku, mam porównanie , Fiesta MK6 jest tycia, a Trevisek "ogromny". Niejeden sceptyk się zdziwił i zmienił zdanie, kiedy usiadł sobie w środku :) Mega zwrotny, ekonomiczny i … ergonomii mogą się uczyć tzw. normalni bracia :) Niesamowite przyspieszenie i zrywność jak na taki silniczek pod maską i do tego automat. Autko idealne do miasta( chociaż wyjazd nad morze zaliczony i to z oceną BDB za ekonomię ;) Znów porównam z Toyotą , która ma co prawda 10KM więcej i jest w manualu , ale żadnych szans z braciszkiem , a właściwie kuzynem. Poza tym Daihatsu Trevis gwarantuje ogromne zainteresowanie, gdzie się tylko nim pojawimy :)
4,3
~ala
Daihatsu Sirion II
Hatchback 1.3 i 16V 87KM 64kW
Po kolejnym roku mogę tylko ponownie ocenić pozytywnie. Żadnych poważnych usterek, wymieniona tylko skorodowana część w tylnym kole (szurało przy skręcie). Oraz, to chyba wina sztywnego zawieszenia i dziurawych dróg, drugie już spawanie mocowania rury wydechowej. Ta sztywność jest ok jak jedzie się po dobrej nawierzchni, na zakrętach trochę jak w gokarcie, ale na dziurawych miejskich drogach to męczące i hałasujące. I to jest jedyna rzecz, która skłaniałaby mnie do zmiany auta (albo miejsca zamieszkania;)