Szukaj

Dane techniczne Ford S-Max II Van 2.0 TDCi bi-turbo 210KM 154kW 2015-2018

Szczegóły nadwozia

Podstawowe parametry

Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Średnica zawracania
12.0 m
Promień skrętu
uzupełnij dane

Wymiary zewnętrzne

Długość
4796 mm
Szerokość
1916 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi
2137 mm
Wysokość
1658 mm
Rozstaw osi
2849 mm
Rozstaw kół - przód
1606 mm
Rozstaw kół - tył
1606 mm
Prześwit
128 mm
Prześwit 4x4
128 mm
Długość z hakiem holowniczym
uzupełnij dane
pokaż więcej brakujących danych

Wymiary wewnętrzne

Odległość oparcia przedniego od komory silnika
1081 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu
1022 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi
1046 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu
971 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu
1531 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu
1535 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu
1431 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu
1470 mm
Odległość oparcia fotela przedniego od kierownicy
uzupełnij dane
pokaż więcej brakujących danych

Wymiary bagażnika

Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone)
2200 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone)
1035 l
Szerokość pomiędzy nadkolami
1044 mm
Wysokość bagażnika
999 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy
1187 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą
1988 mm
Wysokość progu załadowczego
632 mm
Szerokość bagażnika
uzupełnij dane

Własności terenowe

Kąt natarcia
uzupełnij dane
pokaż więcej brakujących danych

Własności transportowe

Maksymalna ładowność
uzupełnij dane

Pozostałe parametry

Dopuszczalne obciążenie dachu
uzupełnij dane
pokaż więcej brakujących danych

Szczegóły silnika

Podstawowe parametry

Produkowany
od 2015 do 2018 roku
Pojemność skokowa
1997 cm³
Typ silnika
diesel
Moc silnika
210 KM (154 kW) przy 3750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
450 Nm przy 2000-2250 obr/min
Montaż silnika
z przodu, poprzecznie
Doładowanie
turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
Liczba cylindrów
4
Układ cylindrów
rzędowy
Liczba zaworów
16
Stopień sprężania
16.0 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka
85 × 88 mm
Typ wtrysku
bezpośredni Common Rail
Dodatkowe informacje
Sinik z podwójną sprężarką.
Zapłon
uzupełnij dane
Układ paliwowy
uzupełnij dane

Układ kierowniczy

Rodzaj układu kierowniczego
przekładnia zębatkowa ze wspomaganiem elektrycznym

Opony

Opony podstawowe
235/55 R17
Opony opcjonalne
235/35 R20; 235/50 R18; 245/45 R19

Felgi

Felgi podstawowe
7.5J x 17
Felgi opcjonalne
7.5J x 18
Rozstaw śrub
5x108

Hamulce

Rodzaj hamulców (przód)
tarczowe wentylowane
Rodzaj hamulców (tył)
tarczowe
Grubość tarcz hamulcowych (przód)
32 mm
Grubość tarcz hamulcowych (tył)
11 mm
Średnica tarcz hamulcowych (przód)
316 mm
Średnica tarcz hamulcowych (tył)
316 mm
Hamowanie (100 do 0km/h) z ABS
uzupełnij dane
Typ układu hamulcowego
uzupełnij dane

Zawieszenie

Rodzaj zawieszenia (przód)
kolumny McPhersona
Rodzaj zawieszenia (tył)
wielowahaczowe
Amortyzatory
uzupełnij dane

automatyczna PowerShift 6 stopniowa FWD Euro 6 Auto-Start-Stop

Przeniesienie napędu

Rodzaj skrzyni
automatyczna
Nazwa skrzyni
PowerShift
Liczba stopni
6
Rodzaj napędu
na przednią oś
Rodzaj sprzęgła
uzupełnij dane

Osiągi

Prędkość maksymalna
218 km/h
Przyspieszenie (od 0 do 100km/h)
8.8 s
400 metrów ze startu zatrzymanego
uzupełnij dane
1000 metrów ze startu zatrzymanego
uzupełnij dane

Zużycie paliwa

Średnie spalanie (cykl mieszany)
5.5 l/100km
Spalanie na trasie (na autostradzie)
5.1 l/100km
Spalanie w mieście
6.3 l/100km

Zasięg

Pojemność zbiornika paliwa
66 l
Zasięg (cykl mieszany)
1200 km
Zasięg (autostrada)
1294 km
Zasięg (miasto)
1048 km

Emisja spalin

Emisja CO₂
144 g/km
Norma emisji spalin
Euro 6

Masy

Minimalna masa własna pojazdu (bez obciążenia)
1766 kg
Maksymalna masa całkowita pojazdu (w pełni obciążonego)
2575 kg
Maksymalna masa przyczepy z hamulcami
2000 kg
Maksymalna masa przyczepy bez hamulców
750 kg
Maksymalny nacisk na hak
uzupełnij dane

Akumulator

Pojemność akumulatora
uzupełnij dane
Pojemność akumulatora w wersji z klimatyzacja
uzupełnij dane

Informacje dodatkowe

System start&stop
Auto-Start-Stop
Kod silnika
uzupełnij dane
Elektromobilność to obecnie jeden z głównych nurtów w rozwoju motoryzacji. Nic więc dziwnego, że praktycznie każdy z producentów chce mieć w swojej ofercie samochód elektryczny, a na rynku obserwujemy boom na elektryki.

Postanowiliśmy zatem przygotować specjalny dział poświęcony autom elektrycznym. Znajdziecie w nim informacje o zasięgach, ładowaniu i pojemnościach baterii, nasze testy samochodów elektrycznych, ciekawostki o nowych modelach aut na prąd, dopłatach do ich zakupu i nowych przepisach.
Ford S-Max II Van
Porównaj parametry
Ford S-Max II Van 2.0 TDCi bi-turbo 210KM 154kW (2015-2018)
Wybierz auta, które Cię interesują i sprawdź, jak różnią się ich parametry. Porównaj wymiary zewnętrzne, rozstaw osi, prześwit. Dowiedz się, ile miejsca jest wewnątrz i jak pojemny jest bagażnik. Możesz sprawdzić również parametry silnika i jego osiągi, rodzaj zawieszenia, napędu, hamulców, a nawet wymiary opon.
Chcesz sprawdzić, które auto w klasie średniej ma najniższe spalanie? A może jaki model w segmencie B ma największy prześwit? Albo który samochód sportowy najszybciej przyspiesza? Nasz ranking danych technicznych dostarczy Ci wszystkich potrzebnych informacji.

Dowiesz się, czy samochód, który wybrałeś, jest lepszy niż modele w ofercie konkurencji. Przekonasz się, czy w Twoim aucie jest więcej miejsca wewnątrz niż w innych samochodach z tego samego segmentu. Zobaczysz też, na którym miejscu w rankingu spalania jest model, który zamierasz kupić.
Ford S-Max II Van
Ford S-Max II Van