Szukaj

Elektryczny Nissan Leaf

Dane techniczne Nissan Leaf

Hatchback 5d Facelifting Elektryczny 109KM 80kW

zautomatyzowana 1 stopniowa FWD

Moc silnika
80 kW przy 3008 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
254 Nm
Prędkość maksymalna
144 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
11.5 s
Pojemność baterii brutto
30 kWh
Średni maksymalny zasięg
172 km

Hatchback 5d Elektryczny 109KM 80kW

automatyczna FWD

Moc silnika
80 kW przy 3008 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
254 Nm
Prędkość maksymalna
144 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
11.5 s
Pojemność baterii brutto
24 kWh
Średni maksymalny zasięg
117 km

Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW

zautomatyzowana 1 stopniowa FWD

Moc silnika
110 kW przy 3283 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
320 Nm
Prędkość maksymalna
144 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
7.6 s
Pojemność baterii brutto
40 kWh
Czas ładowania: stacja szybkiego ładowania
0.7 h
Czas ładowania: gniazdko 3F
7.5 h
Czas ładowania: gniazdko 1F
21.0 h
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
378 km
Średni maksymalny zasięg
270 km

Hatchback Elektryczny e+ 62kWh 218KM 160kW

automatyczna 1 stopniowa FWD

Moc silnika
160 kW przy 4600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
340 Nm
Prędkość maksymalna
157 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
7.3 s
Pojemność baterii brutto
62 kWh
Czas ładowania: stacja szybkiego ładowania
1.5 h
Czas ładowania: gniazdko 3F
11.5 h
Czas ładowania: gniazdko 1F
32.0 h
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
385 km
Średni maksymalny zasięg
330 km

Hatchback Facelifting 39kWh 150KM 110kW

automatyczna 1 stopniowa FWD

Moc silnika
110 kW
Maksymalny moment obrotowy
320 Nm
Prędkość maksymalna
144 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
7.9 s
Pojemność baterii brutto
39 kWh
Czas ładowania: stacja szybkiego ładowania
7.0 h
Czas ładowania: gniazdko 3F
12.5 h
Czas ładowania: gniazdko 1F
20.0 h
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
285 km
Średni maksymalny zasięg
270 km
Średni minimalny zasięg
235 km

Hatchback Facelifting 59kWh 217KM 160kW

automatyczna 1 stopniowa FWD

Moc silnika
160 kW
Maksymalny moment obrotowy
340 Nm
Prędkość maksymalna
157 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
6.9 s
Pojemność baterii brutto
59 kWh
Czas ładowania: stacja szybkiego ładowania
10.0 h
Czas ładowania: gniazdko 3F
18.0 h
Czas ładowania: gniazdko 1F
30.0 h
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
385 km
Średni maksymalny zasięg
366 km
Średni minimalny zasięg
340 km

e-Newsy

Najciekawsze informacje ze świata e-mobility.

Testy

Nasze testy samochodów z napędem alternatywnym.

Oceny Nissan Leaf

Raporty zużycia prądu Nissan Leaf

243
Nissan Leaf II
Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
głupio opisywać wg schematu gdyż wiele zależy od temperatury za oknem i stylu (oraz prędkości) jazdy. zasięg 210km to mroźna zima z włączonym ogrzewaniem itp. przy spokojnej jeździe w terenie mieszanym lub mieście (większy odzysk) przejechanie 270 jest możliwe, zaś w skrajnych przypadkach można też jeszcze trochę ten zasięg zwiększyć (najwyższe moje wskazanie komputera to 282km). [podobno jeden ze znanych youtooberów przekroczył wartość 300]. na trasie lepiej planować ładowania co max 200km. należy pamiętać, że nie wyjeżdżamy aku do "0" więc (przynajmniej w moim przypadku) maksymalny zasięg jest teoretyczny (realnie przejechałem 252 km i zostało 7% aku (1%= ~2,7km) ) obecne średnie moje spalanie [po ponad 2 latach wolnego ładowania z 230W / częste szybkie ładowanie jest uznawane przez nissana za jedną z głównych przyczyn spadku mocy aku (u mnie nadal 100% sprawności, co dalej zobaczymy)] to 14,9kWh /100km (po zmianie stylu jazdy zeszło z 15,2) średni czas ładowania podałem orientacyjny dla wartości z 20-30% do ponad 90-100%, realnie bywa różnie: po przyjeździe do domu decyzję o ładowaniu podejmuję w zależności od przewidywanych w danej chwil potrzeb jazdy z uwzględnieniem zapasu na nieprzewidziane km - zazwyczaj doładowuję nocą przy 20-30% ale jak trzeba (lub jest okazja w dzień gdy na fotowoltaikę pada słonko) to doładowuję i przy 60% naładowania - wymaga to przywyknięcia ale zapewniam nie jest upierdliwe; pomaga przycisk otwarcia klapki gniazd na kokpicie - nie trzeba szukać przycisku na pilocie kluczyka ;).
207
Nissan Leaf I
Hatchback 5d Elektryczny 109KM 80kW
Średni minimalny zasięg to trasa równo 170km z miasta przez kręte drogi wiejskie do miejsca docelowego i z powrotem, zimą przy dużych różnicach wysokości i odczuwalnym wietrze czołowym. Po trasie komputer wskazywał 5 mil pozostałego, orientacyjnego zasięgu. Średni maksymalny zasięg 220km to trasa kilkukrotnie pokonywana w przeciągu roku w różnych warunkach pogodowych wyjazd z miasta, podróż autostradą, ładowanie w punkcie przy drodze. Komputer wskazuje 10 mil pozostałego zasięgu. Maksymalny zasięg 230km to ta sama trasa, co w średnim maksymalnym, ale inny punkt ładowania. Samochód z w pełni naładowaną baterią bez dodatkowego bagażu, pasażerów dotarł do punktu ładowania z pozostałym zasięgiem 2 mil. Na czas ładowania duży wpływ ma temperatura baterii, aktualny stan załadowania i poziom, do którego chcemy załadować baterię. Optymalnie czasowo to ładować baterię z okolic 20% do 80% (specjalna funkcja ładowania) ze zwykłych garażowych gniazdek.
140
Nissan Leaf I
Hatchback 5d Facelifting Elektryczny 109KM 80kW
Minimalny zasięg to zima, maksymalny lato. Prędkość w trasie koło 90-100 km/h. Super auto do miasta, nie polecam na trasy. Podane szybkie ładowanie w zakresie 10-90%.
Nissan Leaf