Szukaj

Dane techniczne - porównanie aut

Marka
Model
Generacja
Nadwozie
Silnik
Napęd

Parametry nadwozia

Podstawowe parametry

Liczba drzwi
5
5
Liczba miejsc
5
5
Średnica zawracania
12.5 m
11.8 m
+0.7 m
Promień skrętu
6.2 m
5.9 m
+0.3 m

Wymiary zewnętrzne

Długość
4946 mm
4890 mm
+56 mm
Szerokość
2043 mm
1920 mm
+123 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi
2209 mm
Wysokość
1820 mm
1695 mm
+125 mm
Rozstaw osi
2997 mm
2850 mm
+147 mm
Rozstaw kół - przód
1702 mm
1650 mm
+52 mm
Rozstaw kół - tył
1704 mm
1675 mm
+29 mm
Prześwit
274 mm
208 mm
+66 mm

Wymiary bagażnika

Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone)
1860 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone)
450 l
612 l
−162 l

Własności terenowe

Kąt natarcia
33.0 °
Kąt rampowy
24.5 °
Kąt zejścia
30.0 °
Głębokość brodzenia
900 mm

Pozostałe parametry

Dopuszczalne obciążenie dachu
100 kg

Parametry silnika

Podstawowe parametry

Produkowany
od 2022 roku
od 2022 roku
Pojemność skokowa
2996 cm³
2393 cm³
Typ silnika
hybrydowy plug-in
benzynowy
Moc silnika
510 KM (375 kW) przy 5500 obr/min
371 KM (273 kW) przy 6000 obr/min
+139 KM
Maksymalny moment obrotowy
700 Nm przy 1500-5000 obr/min
550 Nm przy 2000-3000 obr/min
+150 Nm
Moc silnika (elektryczny)
143 KM (105 kW)
Montaż silnika
z przodu, podłużnie
z przodu, podłużnie
Doładowanie
turbosprężarkowe
turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
DOHC
Liczba cylindrów
6
4
Układ cylindrów
rzędowy
rzędowy
Liczba zaworów
24
16
Stopień sprężania
10.5 : 1
11.0 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka
83 × 92.3 mm
87.4 × 99.6 mm
Zapłon
iskrowy
iskrowy
Typ wtrysku
bezpośredni
bezpośredni

Układ kierowniczy

Rodzaj układu kierowniczego
przekładnia zębatkowa ze wspomaganiem elektrycznym
przekładnia zębatkowa ze wspomaganiem elektrycznym

Hamulce

Rodzaj hamulców (przód)
tarczowe wentylowane
tarczowe wentylowane
Rodzaj hamulców (tył)
tarczowe wentylowane
tarczowe wentylowane
Średnica tarcz hamulcowych (przód)
400 mm
328 mm
Średnica tarcz hamulcowych (tył)
370 mm
328 mm

Zawieszenie

Rodzaj zawieszenia (przód)
wielowahaczowe double wishbone
niezależne typu McPherson, sprężyny śrubowe
Rodzaj zawieszenia (tył)
system o architekturze Multilink
wielowahaczowe double wishbone
Amortyzatory
gazowe
gazowe
Land Rover Range Rover Sport III SUV Plug-In
Aktualnie przeglądasz Land Rover Range Rover Sport III SUV Plug-In