Szukaj

Informacje o Dodge Charger

Lata produkcji: 1966 – teraz
Segment: Auta sportowe
Usportowiony model wyższej klasy średniej (segment E) produkowany w latach 1966-1978, 1983-1987 oraz ponownie od 2005 roku. Historia auta sięga 1964 i 1965 roku, gdy Charger debiutował najpierw jako prototypowy roadster na bazie modelu Polara, a potem jako wersja coupe modelu Dart GT. Najważniejsze w historii Chargera są lata 60. i 70., gdy stał się jednym z najsłynniejszych przedstawicieli „muscle cars”. Wskrzeszony w kolejnej dekadzie był już tylko subkompaktowym hatchbackiem. Obecnie produkowany Charger (4-drzwiowa limuzyna) nawiązuje do legendarnego stylu „muscle cars”.
czytaj więcej
Powagosław
Ikona motoryzacji, auto-legenda wskrzeszone w atmosferze ekscytacji przemieszanej z niepewnością. Projektanci nowego Chargera postanowili nie bawić się w retro design, dlatego ich dzieło tylko umownie nawiązuje do oryginału. Jest efektowne, choć to już nie ta sama potworna maszyna, co kiedyś. ~Powagosław
Luzacjusz
Uwielbiam te światła wyglądające jak oko z zawadiacko podniesioną brwią The Rocka. Rozczulają mnie tak bardzo, aż sam przymykam oko na to, że Charger z bomby nabitej gwoździami z krótkim lontem stał się świątecznym filmem familijnym. ~Luzacjusz

Oceny Dodge Charger

Liczba ocen: 44
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Skrzynia biegów

Wady

- Widoczność - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,1
~uzytkownik
Dodge Charger VII
Sedan 5.7 HEMI V8 375KM 276kW
Charger robi to co do niego należy - zwraca na siebie uwagę. ludzie oglądają się, dzieciaki robią zdjęcia i kręcą tiktoki) Tym wszystkim przysłania swoje wady. Auto polecam kupił bym jeszcze raz nie żałuję decyzji. Z tym, że jest 1 problem teraz jak przyszedł czas na zmianę to nie wiem co wybrać z 1 strony chcę mieć coś bardziej nowoczesnego ale z 2 strony prosta konstrukcja chargera to jego zaleta - łatwość i taniość serwisu. Następna sprawa, że jest to auto ustawisz na parkingu obok panamery e klasy czy a6 lub bmw 5 to i tak on najbardziej zwraca na siebie uwagę i teraz co wybrać na nastepne auto w tak rozsądnych pieniądzach
Dodane ponad rok temu
5,0
~Tomasz
Dodge Charger VII
Sedan 5.7 HEMI V8 375KM 276kW
Samochód ten zauroczył mnie od pierwszego wejrzenia. czyli od dawna :) Kupiłem go rok temu. Nie lubię samochodów dwu drzwiowych. Więc w momencie pojawienia się wersji cztero drzwiowej chciałem do mieć. Mam go w wersji R/T z silnikiem 5,7 HEMI. Doznania z jazdy fantastyczne. Rodzina zadowolona z wielkości wnętrza. A syn z frajdy jazdy. Już samo uruchomienie silnika i jego basowy pomruk wskazują na moc. Spalanie w mieście 13 litrów mieszana jazda 11 litrów, trasa (autostrady i drogi krajowe 10 litrów na 100 km. Pozytywnie mnie zaskoczył, liczyłem się ze spalaniem w granicach 15-16 litrów. Jednakże HEMI działa bez zarzutu. Przy stałej prędkości i ustabilizowania obrotów, przełącza się na 4 cylindry i spalanie spada do 6-7 litrów na 100/km. Ten silnik to rewelacja. Dużo frajdy z ostrzejszej jazdy (jeśli jadę sam) lub wersja ekonomiczna jeśli z boku lub z tyłu siedzi hamulcowy (żona) :) Polecam dla osób lubiących dynamiczną jazdę kultowym samochodem, a jednocześnie mając w dyspozycji rasowego sedana. Pragnienia zaspokojone a rodzina nie narzeka na ciasnotę. Jak to ma miejsce w sportowych samochodach. Nie montuje LPG bo to nie mam sensu. Pomimo że to sadan, na ulicy oglądają się mali jak i duzi chłopcy. Przy obecnych mandatach za prędkość, jakoś zauważyłem, że samochód zaczął mniej spalać.
Dodane 3 lata temu
4,6
~Max
Dodge Charger VI
Sedan Facelifting 3.6 V6 296KM 218kW
Na wstępie mam ten samochód z LPG i nie wiem skąd te dane spalania. Po mieście nigdy nie spaliłem więcej niż 14-15l LPG. Na trasie około 12,5-14l gazu, ale z jazdą na tempomacie maksymalnym 160km/h oraz szybciej około 180-200km/l. Jeźdzę około 90-140km dziennie minimum, a średnio około 200km i zazwyczaj na autostradzie mam tempomat na max (160) plus nożnie więcej. Jeżdżę dość dynamicznie - przyspieszając mocno itd. Nigdy nie spalił mi więcej LPG jak 14-15l. Jest jedno ale, ja mam wersję z 8 biegowym automatem, a ten sprawia, że dodge jest szybszy i ekonomiczniejszy. Przyspieszenie około 6,6-6,9s. Innych tematów nie poruszam... przesiadłem się z aut europejskich (fiat, Volvo, BMW) i dla mnie najlepszy samochód. Zakup był trochę zaspokojeniem marzeń o amerykańcu i zarazem testem, czy mi się to spodoba.... obecnie nie widzę możliwości wrócić do europejczyka. A co do jakości wykonania, to po ponad 220tyś km - w środku jak nowy... a w zawieszeniu nic jeszcze nie robiłem (jedynie na wszelki wypadek wymieniłem gumy stabilizatora za 90zł oryginały - wymiana była dlatego, że szarpakach podobno zaczynały mieć oznaki wybicia.). Aha - standardowo co 100tyś wymiana tarcz hamulcowych oraz co około 40tyś klocki albo przód albo tył. Ponadto zgodnie z zaleceniami producenta skrzyni co 80-120 tyś olej (skrzynia ZF - tak powiedział mi technik, jak zadzwoniłem do nich na infolinię - producenta skrzyni). Reasumując bardzo dobry samochód.
Dodane 7 lat temu
Średnie spalanie dla Dodge Charger
9,1 – 39,8
l/100 km
13,0 – 24,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

19,0
Dodge Charger VII
Sedan 6.4 HEMI V8 492KM 362kW
Dopóki jeździmy w trybie eco/normal i nie wciskamy gazu do podłogi to auto pali rozsądnie jak na 500 koni, 2 tony masy i to że płacimy dwa razy mniej bo jeździmy na LPG. Drogi krajowe do 90 km/h - 11 l. Trasa tempomat 140 km/h - 14 l. Zakorkowana Warszawa - 30 l. Pusta Warszawa w długi weekend - 20 l. Tryb mieszany - przejazd Bemowo - Centrum - Góra Kalwaria - Bemowo - 17 l. Gdy wrzucamy tryb sport/track i używamy auta zgodnie z przeznaczeniem silnik spali każde ilości paliwa. Trasa Warszawa - Gdańsk w wakacje z butem w podłodze gdy tylko to możliwe - 23 l. Reset spalania i wykręcenie dobrego wyniku na ostatnich 300 km typu 14 l / 100 km a później sprint 0-200 sprawia że średnie spalanie skacze o 1 litr w górę. Auto zużywa około 10% więcej LPG niż benzyny.
Dodane 1 miesiąc temu
11,6
Dodge Charger VII
Sedan 6.4 HEMI V8 492KM 362kW
Mam ten samochód od ponad roku. Trzeba nauczyć się nim jeździć. Przy technice pędzel do skrzyżowania i hamulec to spalanie będzie z księżyca - przy normalnej jeździe w miarę normalne. Przy jeździe "przepisowej" na autostradzie bądź "S"-ce ostatni średni wynik mam 10,7 (1000 km po autostradzie i jakieś 150-200 po mieście) i to przy ponad godzinie w korku. Drogi krajowe na trasie- w granicach 9 (sama trasa). Oczywiście jak uruchomi się fantazja to spalanie dochodzi do 35 :-) - kto co lubi. Jeden musi zapierdzielać - i wtedy czuje się królem innemu wystarczy świadomość, że po horyzont nie ma nikogo mocniejszego i szybszego :-)
Dodane ponad rok temu
10,5
Dodge Charger VII
Sedan 3.6 V6 296KM 218kW
Autostrada 140km/h- 10l,powyzej 140 rosnie ponad ,ale 13l to juz trzeba sie postarac, ekspresówka/krajowa 220km 50/50% - 8.5l, miasto dynamicznie/korki ponad 13l, "normalnie" miasto -12l, krótkie odcinki na zimnym silniku -ponad 15l.
Dodane ponad rok temu
Dodge Charger

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów