Szukaj

Dodge Durango – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Informacje o Dodge Durango

Lata produkcji: 1998 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Pełnowymiarowy SUV (segment I) produkowany od 1998 do 2008 roku, a następnie od 2011 roku. Następca modelu Ramcharger, podobnie jak on, przeznaczony głównie na rynek amerykański. Dwie pierwsze generacje Durango powstały na płycie podłogowej Chrysler DN i stylistycznie bazowały na pick-upie Dodge Dakota. Bliźniaczym modelem Durango II był Chrysler Aspen. Słaba sprzedaż auta i zamknięcie jego fabryki w Newark doprowadziło do wstrzymania produkcji w 2008 roku i wycofania go z rynku w roku kolejnym. W roku 2010 Dodge reaktywował Durango w nowej fabryce w Detroit, wprowadzając jego trzecią generację.
czytaj więcej
Powagosław
Po niezbyt ładnym i źle przyjętym Durango II, nowy SUV ma w sobie dobre cechy pierwszej generacji modelu i stanowi dość zgrabne połączenie masywności z tą charakterystyczną dynamiką dużych aut Dodge’a. Przyjemne zaskoczenie. ~Powagosław
Luzacjusz
Ma nowy Durango lepsze i gorsze momenty: przód jest spektakularny, tył i boki – dość nudne. W całości jest bardzo amerykański, więc taki, jaki ma być, tym bardziej żałuję, że Dodge jako marka czmychnął z Europy. ~Luzacjusz

Oceny Dodge Durango

Liczba ocen: 55
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(95%)

Zalety

+ Silnik + Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Widoczność - Układ jezdny - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,8
~Jary
Dodge Durango I
Terenowy 4.7 i V8 AWD 238KM 175kW
Prawdziwy amerykański samochód . Wygodny, przestronny.Prosty ,jak konstrukcja cepa.Ma jeździć i jeździ , a nie stać w warsztatach. Silnik V8 brzmi bajecznie .Skrzynia idealna . Zawieszenie jak w ciężarówce ,solidne i mocne, .Wnętrze w skórach ,funkcjonalne .Auto olbrzymie w wewnątrz, każdy się zmieści wygodnie. Spalanie 20 l LPG i więcej ,prz jeździe - miasto - krótkie trasy .Autostrada 14- 16 l , prz ekonomicznej jeździe z górki z żaglem i z wiatrem.Dodge ma ponad 200 koni , to i mówi swoje zjeść . Auto praktycznie bezawaryjne .Wygląd powalający . Polecam . Polecam , to auto z duszą .
Dodane 2 lata temu
5,0
~Bartek
Dodge Durango III
Terenowy 3.6 V6 299KM 220kW
Idealny samochód dla rodziny, mega komfortowe zawieszenie i nie jest to typowe amerykańskie auto gdzie się pływa na zakrętach, pomimo tego, że samochód z amerykańskiego rynku części są ogólnie dostępne. Komplet filtrów plus olej Mopar filtr oleju oryginalny za cały komplet 279 złotych więc jak za oryginalny olej dla mnie rozsądna cena, komplet amortyzatorów tył dałem ostatnio 1150 złotych, można kupić jakiś zamiennik, ale nie polecam bo to kilka stów taniej, ale wg mnie nie warto bo po przejechaniu 20000 km, chińskie amortyzatory poszły do wymiany. Jedyne co ważne przy zakupie samochodu to to żeby kupić dobry egzemplarz bez wywalonych poduch / bo regenerowanie tego to skrajna głupota, a nowe poduszki są kosmicznie drogie / sam oglądałem 10 samochodów i oczywiście handlarzyny próbowały upchnąć samochód z naprawianą deską, dlatego zanim pojedziecie polecam wpisać numer Vin do wyszukiwarki google i odrazu widać wszystkie fotki z aukcji USA. Zanim kupicie sprawdźcie czy gdzieś w pobliżu jest warsztat, który zajmuje się tylko jeepem, jeżdżenie do Mechanika Piotra co naprawia wszystkie samochody wg. mnie nie jest zbyt rozsądne i może pociągnąć za sobą ni potrzebne koszty, ja niestety na start zapłaciłem... W trasie przy normalnej jeździe można spokojnie zejść poniżej 10 litrów, więc nie do końca rozumiem montowanie gazu, jeżeli ktoś robi do 20000 km rocznie.
Dodane 3 lata temu
4,9
~Kamil Cz.
Dodge Durango III
Terenowy 3.6 V6 294KM 216kW
Samochód kupiłem 3 lata temu, robię rocznie koło 30000 i jak na razie nic poważnego się nie wydarzyło, zmieniłem tylko rolkę osprzętu za 100 złotych ( część oryginalna, zamiennik można kupić nawet za 50 złotych) poza tym leję benzynę i jeżdżę. Dla mnie samochód relatywnie ekonomiczny, cała rodzina się mieści, a jak jadę sam też można trochę mocniej przycisnąć na trasie. Skrzynia chodzi bez zarzutu, 8 biegów daje radę. Wykończenie wnętrza jest naprawdę na wysokim poziomie, wentylowane fotele są mega przydatne w lecie. Dotykowy monitor działa mega sprawnie, nagłośnienie robi pozytywne wrażenie. Kolejnym auto na bank będzie Durango.
Dodane 4 lata temu
Średnie spalanie dla Dodge Durango
9,5 – 21,1
l/100 km
13,8 – 25,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

18,3
Dodge Durango III
Terenowy 3.6 V6 299KM 220kW
Autem śmigamy na codzień głównie po Gdańsku. Korki nie rozpieszczają więc patrząc na zużycie ok. 22 litrów lpg to i tak krzywdy nie ma. Przyjemnie się jeździ tym Autem nie mówiąc już o dłuższych trasach. Jak czytam raporty o niskim zużyciu ok 11/12 litrów w mieście to osobiście nie jestem w stanie nawet zbliżyć sie do takich wyników i mocno sie zastanawiam czy to jest możliwe. Tym co na to liczą chcąc kupić takie auto raczej niech biorą górną granicę spalania ppd uwagę aby sie milej zaskoczyć jak zejdą w korkach około litrów. Mimo wszytko super auto. Jeżdżę amcarami od 13 lat i nie żałuję.
Dodane 27 dni temu
18,6
Dodge Durango II
Terenowy 5.7 i V8 AWD 350KM 257kW
Moj zyciowy rekord! przejechalem ponad 200km z ustawionym tempomatem na 85km/h i komputer pokazal mi wlasnie 11.1L/100km. Ruszalem z pelnym bakiem i gdy dojezdzalem do domu wskazowka od paliwa nawet nie opadla (bylo pod korek). Jestem pod wrazeniem MDSu! Gornej granicy spalania nigdy nie znalazlem, dlatego te 29L/100km jest orientacyjne, ale wiem, ze ma zadatki na wiecej niz 35L/100km. Albo lepiej: "Spali tyle ile moze" - najlepsza odpowedz. Nie wiem, czy inni wlasciciele to zauwazyli, ale gdy nie zwraca sie na ekonomie jazdy na trasie, czyli wyprzedzanie jest szybkie i sprawne, to im szybciej sie jedzie, tym mniej pali. Jechalem ostatnio do Szczyrku, ok. 380km. Gdy jechalem 100km/h, komputer pokazywal 13.7L, gdy przyspieszylem do 120km/h, komp pokazal 13.5L. A gdy za Czestochową trzymalem go tak 130-140km/h, spalanie wyszlo 13.0L/100km. I juz wiele razy tak mialem. Ale oczywiscie jest pewna granica tego. Rozpedzilem go do 185km/h (wiecej juz odciecie paliwa nie pozwolilo - mial rowne 3 tys obrotow) spalanie wzroslo do 15,2L/100km. Srednio bez szalenstw utrzymuje sie 16.7-18.1L/100km (jezdzac do 2,800 obrotow). (Do tej trasy wymienilem wszystkie 16 swiec na Championy, filtr powietrza i napompowalem kola azotem do 2.4 bara). Gdy raz wysiadla mi prawa sonda, spalanie nie schodzilo ponizej 21.0 litrow. Przyjemnosc z jazdy niesamowita! Przerazaja jedynie typowe koszta eksploatacyjne: zalecane jest wymienianie swiec wraz z filtrem powietrza co 20 tys mil, czyli co druga wymiana oleju w silniku. Kolejna rzecz, to ilosc oleju do wymiany i w silniku i w skrzyni. o ile dobrze pamietam, to 8L silnik, 7L skrzynia. Co wiecej, kazdy silnik HEMI bierze olej. ok.1,5L od wymiany do wymiany. Ale te informacje, to juz na inny dzial. Jak znajde chwile, to napisze i tam. Pozdrawiam i polecam wszystkim chetnym kupna Durango!
Dodane 15 lat temu
9,6
Dodge Durango III
Terenowy 3.6 V6 294KM 216kW
Jadąc 100-120 km/h na odcinku 750 kilometrów wyszło mi tylko 8,2 litra. Tankowałem do oporu kilka razy aby były dokładne pomiary. Trasa którą często robię Warszawa - Gdańsk nie przekracza spalanie 9 litrów. Mam mały przebieg auta i wszystko działa zadziwiająco dobrze.
Dodane 4 miesiące temu
Dodge Durango

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów