Szukaj

Informacje o Dodge Durango II 4.7 i V8 AWD 238KM 175kW 2004-2009

Lata produkcji: 2004 – 2009
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Pełnowymiarowy SUV (segment I) produkowany od 1998 do 2008 roku, a następnie od 2011 roku. Następca modelu Ramcharger, podobnie jak on, przeznaczony głównie na rynek amerykański. Dwie pierwsze generacje Durango powstały na płycie podłogowej Chrysler DN i stylistycznie bazowały na pick-upie Dodge Dakota. Bliźniaczym modelem Durango II był Chrysler Aspen. Słaba sprzedaż auta i zamknięcie jego fabryki w Newark doprowadziło do wstrzymania produkcji w 2008 roku i wycofania go z rynku w roku kolejnym. W roku 2010 Dodge reaktywował Durango w nowej fabryce w Detroit, wprowadzając jego trzecią generację.
Powagosław
Po niezbyt ładnym i źle przyjętym Durango II, nowy SUV ma w sobie dobre cechy pierwszej generacji modelu i stanowi dość zgrabne połączenie masywności z tą charakterystyczną dynamiką dużych aut Dodge’a. Przyjemne zaskoczenie. ~Powagosław
Luzacjusz
Ma nowy Durango lepsze i gorsze momenty: przód jest spektakularny, tył i boki – dość nudne. W całości jest bardzo amerykański, więc taki, jaki ma być, tym bardziej żałuję, że Dodge jako marka czmychnął z Europy. ~Luzacjusz

Dane techniczne Dodge Durango II 4.7 i V8 AWD 238KM 175kW 2004-2009

Produkowany od 2004 do 2009 roku
Pojemność skokowa 4701 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 238 KM (175 kW) przy 4800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 3600 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny

Raporty spalania Dodge Durango II 4.7 i V8 AWD 238KM 175kW 2004-2009

Liczba raportów: 6
Średnie spalanie dla Dodge Durango II 4.7 i V8 AWD 238KM 175kW 2004-2009
16,5
l/100 km
20,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,7
Terenowy 4.7 i V8 AWD 238KM 175kW
Dodge Durango II
Wszystko zależy od kierowcy i ciężkości jego nogi... auto ma kopa, więc kusi wciskaniem gazu.. Przy naprawdę oszczędnej jeździe w trasie - stała prędkość, tempomat, bez wariowania - spalanie spada do 10-11 litrów. Przy takiej pojemności to naprawdę mało. Oczywiście prędkość poniżej 100km/h. W mieście... hmmm. pewnie około 20 litrów, albo i więcej. W cyklu mieszanym - trochę po mieście, trochę w podrózy (chyba więcej na trasie) - średnie spalanie mniej niż 15 litrów. Cena benzyny spadła więc da się przeżyć. Zresztą na taką masę i silnik to i tak niewiele. W takiej cenie nie dostaniemy podobnego auta niemieckiego lub japońskiego (rocznikowo). Jeśli ktoś niewiele jeździ da się przeżyć. Jeśli dużo, trzeba mieć naprawdę sporo pieniędzy.. Stosunek cena/komfort: 6 z plusem!
21,0
Terenowy 4.7 i V8 AWD 238KM 175kW
Dodge Durango II
Części nie są drogie, na prawdę. Przykład: lampa tylna komplet 120zł, klocki przód 120zł, tarcze przód 277zł, amortyzator Monroł 250zł szt. itp. No tragedii nie ma. Wiadomo - silnik duży, masa spora - to i spalić musi swoje. Przy cenie gazy ~2zł koszt przejechania 100km w mieście (!) to 48zł. Na trasie jakieś 36zł.
21,6
Terenowy 4.7 i V8 AWD 238KM 175kW
Dodge Durango II
Duzy silnik musi duzo spalic. Ktos, kto mysli inaczej niech gazuje swoje Tico :) W miescie to auto bierze uczciwie 25l gazu. I nie ma mocnych. W zimie nawet 26-27. Choc to i tak niezly wynik. Aha - automat, ale nie mozna wybrac takiej skrzyni ;) POLECAM zdecydowanie.
Dodge Durango II