Szukaj

Dodge Durango III 3.6 V6 299KM 220kW od 2011

Informacje o Dodge Durango III 3.6 V6 299KM 220kW od 2011

Lata produkcji: 2011 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Trzecia, najnowsza generacja modelu produkowana od koÅ„ca 2010 roku (jako model rocznika 2011). Po zamkniÄ™ciu fabryki w Newark, Dodge przeniósÅ‚ jego produkcjÄ™ do Detroit – Durango III powstaje w niej obok m.in. nowej generacji Jeepa Grand Cherokee, z którym dzieli część rozwiÄ…zaÅ„ konstrukcyjnych i technicznych. W 2014 roku model zostaÅ‚ poddany lekkiej modernizacji. Durango III nie jest oferowany w Europie. Oprócz USA, Kanady i Meksyku, Dodge sprzedaje go również w Kolumbii, Peru, krajach Bliskiego Wschodu (oprócz Iranu) oraz w Egipcie.
czytaj więcej
Powagosław
Po niezbyt Å‚adnym i źle przyjÄ™tym Durango II, nowy SUV ma w sobie dobre cechy pierwszej generacji modelu i stanowi dość zgrabne połączenie masywnoÅ›ci z tÄ… charakterystycznÄ… dynamikÄ… dużych aut Dodge’a. Przyjemne zaskoczenie. ~PowagosÅ‚aw
Luzacjusz
Ma nowy Durango lepsze i gorsze momenty: przód jest spektakularny, tyÅ‚ i boki – dość nudne. W caÅ‚oÅ›ci jest bardzo amerykaÅ„ski, wiÄ™c taki, jaki ma być, tym bardziej żaÅ‚ujÄ™, że Dodge jako marka czmychnÄ…Å‚ z Europy. ~Luzacjusz
Produkowany od 2011 roku
Pojemność skokowa 3604 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 299 KM (220 kW) przy 6400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 353 Nm przy 4800 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
4,9 /5 Åšrednia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

5,0
~Bartek
Dodge Durango III
Terenowy 3.6 V6 299KM 220kW
Idealny samochód dla rodziny, mega komfortowe zawieszenie i nie jest to typowe amerykańskie auto gdzie się pływa na zakrętach, pomimo tego, że samochód z amerykańskiego rynku części są ogólnie dostępne. Komplet filtrów plus olej Mopar filtr oleju oryginalny za cały komplet 279 złotych więc jak za oryginalny olej dla mnie rozsądna cena, komplet amortyzatorów tył dałem ostatnio 1150 złotych, można kupić jakiś zamiennik, ale nie polecam bo to kilka stów taniej, ale wg mnie nie warto bo po przejechaniu 20000 km, chińskie amortyzatory poszły do wymiany. Jedyne co ważne przy zakupie samochodu to to żeby kupić dobry egzemplarz bez wywalonych poduch / bo regenerowanie tego to skrajna głupota, a nowe poduszki są kosmicznie drogie / sam oglądałem 10 samochodów i oczywiście handlarzyny próbowały upchnąć samochód z naprawianą deską, dlatego zanim pojedziecie polecam wpisać numer Vin do wyszukiwarki google i odrazu widać wszystkie fotki z aukcji USA. Zanim kupicie sprawdźcie czy gdzieś w pobliżu jest warsztat, który zajmuje się tylko jeepem, jeżdżenie do Mechanika Piotra co naprawia wszystkie samochody wg. mnie nie jest zbyt rozsądne i może pociągnąć za sobą ni potrzebne koszty, ja niestety na start zapłaciłem... W trasie przy normalnej jeździe można spokojnie zejść poniżej 10 litrów, więc nie do końca rozumiem montowanie gazu, jeżeli ktoś robi do 20000 km rocznie.
Dodane 3 lata temu
5,0
~Matki
Dodge Durango III
Terenowy 3.6 V6 299KM 220kW
Durango zawsze było moim marzeniem, kupiłem w ciemno praktycznie po kilku minutach jazdy próbnej. Silnik dynamiczny, gładko chodzi dopiero jak się mocniej przyciśnie to słychać przyjemny dźwięk, nie jest to V8, ale dla mnie i tak brzmi rewelacyjnie. Aktywny tempomat działa bez zarzutu, płynnie zwalnia i przyspiesza na autostradzie. Usterek brak, najlepiej serwisować w warsztatach specjalizujących się w JEEP'IE.
Dodane 3 lata temu
5,0
~DurangoFan
Dodge Durango III
Terenowy 3.6 V6 299KM 220kW
Solidny, pewny samochód, prosta konstrukcja, bez turbiny systemów start stop i innych wynalazków. Zaraz po zakupie założyłem gaz i nie żałuję, wg mnie silnik do tego stworzony , skrzynia biegów jest rewelacyjna, przy 120km/h nie przekracza 2000 obrotów. Jakość materiałów w środku rewelacyjna, ciężko uwierzyć, że samochód ma 300 tyś. km. Byłem ostatnio na przeglądzie silnik bez zarzutów, kupiłbym ponownie.
Dodane 3 lata temu
Åšrednie spalanie dla Dodge Durango III 3.6 V6 299KM 220kW od 2011
11,2
l/100 km
15,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

18,3
Dodge Durango III
Terenowy 3.6 V6 299KM 220kW
Autem śmigamy na codzień głównie po Gdańsku. Korki nie rozpieszczają więc patrząc na zużycie ok. 22 litrów lpg to i tak krzywdy nie ma. Przyjemnie się jeździ tym Autem nie mówiąc już o dłuższych trasach. Jak czytam raporty o niskim zużyciu ok 11/12 litrów w mieście to osobiście nie jestem w stanie nawet zbliżyć sie do takich wyników i mocno sie zastanawiam czy to jest możliwe. Tym co na to liczą chcąc kupić takie auto raczej niech biorą górną granicę spalania ppd uwagę aby sie milej zaskoczyć jak zejdą w korkach około litrów. Mimo wszytko super auto. Jeżdżę amcarami od 13 lat i nie żałuję.
Dodane 27 dni temu
16,2
Dodge Durango III
Terenowy 3.6 V6 299KM 220kW
Lpg jazda na trasie z prędkością 130km/h I duza aglomeracja z korkami
Dodane 11 miesięcy temu
14,9
Dodge Durango III
Terenowy 3.6 V6 299KM 220kW
Samochód pali o wiele mniej w mieście przy spokojnej jeździe niż na autostradzie przy 150 km/h. Przy 160 km/h pali około 20 litrów benzyny na 100 km
Dodane 4 lata temu
Dodge Durango III

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów