Szukaj

Informacje o Dodge Durango III 3.6 V6 299KM 220kW od 2011

Lata produkcji: 2011 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Trzecia, najnowsza generacja modelu produkowana od końca 2010 roku (jako model rocznika 2011). Po zamknięciu fabryki w Newark, Dodge przeniósł jego produkcję do Detroit – Durango III powstaje w niej obok m.in. nowej generacji Jeepa Grand Cherokee, z którym dzieli część rozwiązań konstrukcyjnych i technicznych. W 2014 roku model został poddany lekkiej modernizacji. Durango III nie jest oferowany w Europie. Oprócz USA, Kanady i Meksyku, Dodge sprzedaje go również w Kolumbii, Peru, krajach Bliskiego Wschodu (oprócz Iranu) oraz w Egipcie.
Powagosław
Po niezbyt ładnym i źle przyjętym Durango II, nowy SUV ma w sobie dobre cechy pierwszej generacji modelu i stanowi dość zgrabne połączenie masywności z tą charakterystyczną dynamiką dużych aut Dodge’a. Przyjemne zaskoczenie. ~Powagosław
Luzacjusz
Ma nowy Durango lepsze i gorsze momenty: przód jest spektakularny, tył i boki – dość nudne. W całości jest bardzo amerykański, więc taki, jaki ma być, tym bardziej żałuję, że Dodge jako marka czmychnął z Europy. ~Luzacjusz

Dane techniczne Dodge Durango III 3.6 V6 299KM 220kW od 2011

Produkowany od 2011 roku
Pojemność skokowa 3604 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 299 KM (220 kW) przy 6400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 353 Nm przy 4800 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8

Oceny Dodge Durango III 3.6 V6 299KM 220kW od 2011

Liczba ocen: 1
Ogólna ocena
5,0 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Drobne usterki - Poważne usterki - Karoseria

Wybrane oceny

5,0
~Wenders
Terenowy 3.6 V6 299KM 220kW
Dodge Durango III
Dla mnie samochód idealny. Szybki, oszczędny, pojemny, wygodny. Większy brat Jeepa, większy bagażnik, lepiej się prowadzi.