Szukaj

Informacje o Dodge Intrepid

Lata produkcji: 1992 – 2004
Segment: Wyższa klasa średnia

Dodge Intrepid – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Oceny Dodge Intrepid

Liczba ocen: 36
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Poważne usterki - Skrzynia biegów - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

4,9
~wojtanio
Sedan 3.3 i V6 163KM 120kW
Dodge Intrepid I
Mam te auto od 2003 roku i ciągle nim jeżdżę. Miałem tylko dwie poważniejsze usterki w tym aucie a mianowicie problem z zmiana biegów (okazało się że to wina komputera) oraz pompa paliwa. Jedyny koszt jaki w niego wkładam to paliwo i raz na rok wymiana oleju i filtrów. Na liczniku mam 110tys mil i nie mam z niczym problemów i pewnie jeszcze tym autkiem długo pojeżdżę bo nie mam żadnej rdzy. Ostatnio miałem nim stłuczkę z audi a6 gościowi odleciał zderzak lampa się zbiła i błotnik połamany a u mnie tylko troche pekniety zderzak. Polecam te auto.
4,5
[email protected]
Sedan 2.7 i V6 24V SE 203KM 149kW
Dodge Intrepid II
Jeśli chcecie jeździć z maksymalną prędkością/np.gdzieś na autostradzie jedziecie na maxa przez parę godzin to radzę wstawić dodatkową chłodnice, mówili mi o tym wszyscy mechanicy,którzy znają ten model.W przeciwnym razie albo spalicie olej albo skrzynię biegów /niestety samochód nie jest zbyt drogi ale amerykański marketing okroił ten model ze wszystkiego co się dało, poza tym jest to związane z tym że skrzynia jest 4 biegowa/Ja wstawiłem małą chłodnicę od jeepa za 400zł i wszystko jest ok. Podobno w modelach z silnikami 3.3 i 3,5 już nie ma tego błędu.
4,5
~Krzysztoslaw
Sedan 3.5 i V6 24V 218KM 160kW
Dodge Intrepid I
Mam Intrepid wersje SPORT z wiekszym silnikiem i specjalnym zawieszeniem i jestem bardzo zadowolony bo wspaniale trzyma sie drogi i nie jest za miekki. Jak na SPORT to uwazam, ze jest ciut za duzy. Moim pierwszym problemem sa nawiewy klimatyzacji, ktorych nie sposob ustawic tak zeby nie dmuchaly na kierowce i pasazerow. W poprzednim wozie nie mialem tego problemu, bo nawiewy mozna bylo ustawic pionowo do gory i na nikogo nie dmuchalo bezposrednio. Moim drugim problemem sa pasy bezpieczenstwa. ktore sie manualnie zapina. Przez 10 lat mialem woz gdzie pasy automatycznie mi sie zapinaly i nie moge sie przyzwyczaic zeby samemu zapinac. aha, jeszcze jedno. Moj poprzedni woz, ktory wciaz mam i ma juz 13 lat nie ma sladu rdzy a Intrepid po 5 latach ma juz lekka rdze na spodzie drzwi.

Raporty spalania Dodge Intrepid

Liczba raportów: 27
Średnie spalanie dla Dodge Intrepid
10,7 – 18,6
l/100 km
12,5 – 13,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

14,8
Sedan 2.7 i V6 24V SE 203KM 149kW
Dodge Intrepid II
Witam. Auto bardzo wygodne, bezawaryjne jeśli oczywiście bedzie miało bezwypadkową przeszłość (o co trudno), wogóle nie słychać silnika, denerwuje tylko duży hałas powietrza już przy ok 120km/h. Zużycie gazu jak na tak duże auto jest niewielkie, obalam mit paliwożernych amerykańskich aut. Wszystko zależy od pojemności silnika i techniki jazdy. Europejskie o wiele mniejsze auta palą przy takiej samej pojemności tyle samo albo nawet wiecej, przypominam że jest to automat. Małe wady to duża kierownica, słabe hamulce, małe lusterka wsteczne.Ogólnie auto warte uwagi.
12,4
Sedan 3.5 i V6 24V ES 237KM 174kW
Dodge Intrepid II
Tylko idioci zakładają gaz w amerykańcach. Nie stać cię na utrzymanie amerykańca - kup sobie seicento. Szkoda niszczyć samochód gazem, chociaż widziałem talenty, gdzie ludzie do Daewoo Tico pakują gaz... Auto ciekawe i dużo przyjemności z jazdy :)
10,9
Sedan 2.7 i V6 24V SE 203KM 149kW
Dodge Intrepid II
Jazda trasą Wawa-Bydgoszcz, w dzień, nie szybciej niż 60 mil/godzinę. Podane dane to średnia z trzech przejazdów... 8.6 litra/100km... Wyprzedzanie z kickdown-em na max-a. Jechałem sam. 2.5 atm we wszystkich kołach... Te 60 mil jest ważne. Silniki aut amerykańskich są oszczędne do 60-ciu mil/godzinę. Nawet HEMI...