Szukaj

Informacje o Dodge Intrepid II 2.7 i V6 24V SE 203KM 149kW 1998-2004

Lata produkcji: 1998 – 2004
Segment: Wyższa klasa średnia
Produkowany od 1998 do 2004 roku
Pojemność skokowa 2736 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 203 KM (149 kW) przy 5800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 257 Nm przy 4850 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Całokształt

Wady

- Widoczność - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Dodge Intrepid II 2.7 i V6 24V SE 203KM 149kW 1998-2004
11,5
l/100 km
13,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

14,8
Sedan 2.7 i V6 24V SE 203KM 149kW
Dodge Intrepid II
Witam. Auto bardzo wygodne, bezawaryjne jeśli oczywiście bedzie miało bezwypadkową przeszłość (o co trudno), wogóle nie słychać silnika, denerwuje tylko duży hałas powietrza już przy ok 120km/h. Zużycie gazu jak na tak duże auto jest niewielkie, obalam mit paliwożernych amerykańskich aut. Wszystko zależy od pojemności silnika i techniki jazdy. Europejskie o wiele mniejsze auta palą przy takiej samej pojemności tyle samo albo nawet wiecej, przypominam że jest to automat. Małe wady to duża kierownica, słabe hamulce, małe lusterka wsteczne.Ogólnie auto warte uwagi.
10,9
Sedan 2.7 i V6 24V SE 203KM 149kW
Dodge Intrepid II
Jazda trasą Wawa-Bydgoszcz, w dzień, nie szybciej niż 60 mil/godzinę. Podane dane to średnia z trzech przejazdów... 8.6 litra/100km... Wyprzedzanie z kickdown-em na max-a. Jechałem sam. 2.5 atm we wszystkich kołach... Te 60 mil jest ważne. Silniki aut amerykańskich są oszczędne do 60-ciu mil/godzinę. Nawet HEMI...
11,5
Sedan 2.7 i V6 24V SE 203KM 149kW
Dodge Intrepid II
Duzy, przestronny, olbrzymi bagaznik. To co lubie w nim to cisze, nawet przy wiekszych predkosciach (140) oraz to, ze wlasnie przy 140 silnik wciaz ma male obroty - okolo 2800. Calkiem elastyczny, cichy, rowno pracuje. Na nic nie narzekam, jedynie moze na dlugi czas nagrzewania silnika. Ale za to nie ma problemow z przegrzewaniem sie. No, spalanie nie jest male....
Dodge Intrepid II