Szukaj

DS 7 Crossback E-Tense – wybierz silnik

Pokaż silniki:
1.6 Hybrid 225KM 165kW (2020-2022)

Informacje o DS 7 Crossback E-Tense

Lata produkcji: 2020 – 2022
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
DS 7 to produkowany od 2017 roku model typu crossover SUV klasy średniej (segment I; grupa premium). Projektując ten samochód, wykorzystano niektóre rozwiązania zaprezentowane w prototypie DS. Divine z 2014, choć jego pierwowzorem bezpośrednim był koncept DS Wild Rubis z 2013 roku. Zajął miejsce kompaktowych DS 6 oraz DS 4 Crossback (od niego DS 7 otrzymał jeden z członów swojej nazwy), stając się flagowym modelem francuskiej marki. Pierwszy crossover tej francuskiej marki został zbudowany na płycie podłogowej PSA EMP2 Platform, podobnie jak m.in. Peugeot 3008 i 5008. Długo wyczekiwany przez fanów francuskiej marki DS 7 jest dużym crossoverem. Mierzy 4,57 m długości, 1,62 m wysokości, 1,89 m szerokości, a pojemność bagażnika to 555 litrów. Będzie zatem największym samochodem DS-a dostępnym w ofercie na polski rynek, zastępując w roli flagowego okrętu marki model DS 5.
czytaj więcej
Powagosław

Wszyscy wiemy, po co Citroen stworzył markę DS. Po trzech latach można powiedzieć, że doczekaliśmy się samochodu, który jest w stanie sprostać jej fundamentalnej idei. DS 7 może być dla marki DS tym samym, czym Citroen DS był dla marki Citroen.

~Powagosław
Luzacjusz

SUV XXI wieku jak z podręcznika. Jest majestat, jest zadziorność, jest wielki grill, groźne spojrzenie i dynamiczna sylwetka. Ale czy tylko ja oczekuję od „Deesów” choćby nuty obiecywanej przecież awangardy i szaleństwa? Tu awangardą mógłby być co najwyżej głos Carli Bruni zachęcający do zapięcia pasów.

~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,4 m
Promień skrętu 5,2 m
Długość 4573 mm
Szerokość 1906 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2098 mm
Wysokość 1621 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1625 mm
Rozstaw osi 2738 mm
Rozstaw kół - przód 1621 mm
Rozstaw kół - tył 1598 mm
Zwis przedni 925 mm
Zwis tylny 918 mm
Prześwit 200 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 628 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1030 mm
Wysokość bagażnika 581 mm
Szerokość bagażnika 1030 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 933 mm
Wysokość progu załadowczego 764 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 55 kg
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie + Karoseria

Wady

- Ergonomia - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Układ jezdny

Wybrane oceny

4,1
~PP
DS 7
Crossback E-Tense 1.6 Hybrid 300KM 221kW
Bardzo fajny, awangardowy projekt spowodował drobne zaniedbania w kwestii ergonomii. Jeździ się nim bardzo wygodnie, wręcz relaksująco. Wprawdzie nie ma hydropneumatyki (decyzja pana Tavaresa), ale zawieszenie adaptacyjne daje radę w większości przypadków. Są drobne braki tu i ówdzie, np. brak informacji o kończącym się płynie do szyb, kamera cofania o jakości gorszej niż w Fiatach, brak aktualizacji softu i map od ponad roku (stan na 12.2025). Mam nadzieję, że pan Filosa nie będzie kontynuował "dzieła" pana Tavaresa, bo premium to nie tylko skóry, design i cena, ale także bezkompromisowe rozwiązania techniczne i obsługa posprzedażowa. Tego Stellantis za kadencji portugalczyka zdaje się nie zrozumiał. Szkoda, bo samochód dość fajny, ale następnego Stellantisa prędko nie kupię. Poza tym drażni mnie podejście skutkujące wyciąganiem kasy od klienta: zróbmy złe zawieszenie adaptacyjne, niech klient przyjeżdża ciągle na ustawienie zbieżności. Albo: umieśćmy filtr oleju skrzyni biegów tak, aby trzeba było ją ściągać do wymiany oleju w skrzyni. Napiszmy w instrukcji, że oleju nie trzeba wymieniać, chociaż AISIN (producent skrzyni) pisze, że trzeba. Jak klient przyjedzie, to zapłaci. Taki drobny skok na kasę lub kreatywna księgowość, jak kto woli.
Dodane 17 dni temu
4,8
~Arti
DS 7
Crossback E-Tense 1.6 Hybrid 300KM 221kW
Oceniam bardzo dobrze, mimo kilku uwagom cena rekompensuje te kilka niedogodnień które mam nadzieję w następnej wersji będą poprawione. Jeżdziłem samochodami dwa razy droższymi co nie zawsze przekładało się na jakość. Tu mamy awangardę za rozsądne pieniądze (jeśli tylko komuś nie zależy na logo?!)
Dodane 3 lata temu
DS 7 Crossback E-Tense

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów