Szukaj

DS 7 Crossback E-Tense 1.6 Hybrid 300KM 221kW 2020-2022

Informacje o DS 7 Crossback E-Tense 1.6 Hybrid 300KM 221kW 2020-2022

Lata produkcji: 2020 – 2022
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Na liście silników benzynowych znajdziemy 3 pozycje: THP 225 S&S EAT8, THP 180 S&S EAT8 oraz bazowy PureTech 130 S&S z 6-stopniową, manualną skrzynią biegów. Zwolennicy silników wysokoprężnych mają do wyboru dwie jednostki: BlueHDi 130 S&S z 6-stopniową, manualną skrzynią biegów oraz BlueHDi 180 S&S ze skrzynią biegów EAT8. Topowa wersja wyposażona zostanie w hybrydowy, benzynowy, doładowywany zespół napędowy E-TENSE o mocy 300 KM (450 Nm) z napędem na 4 koła i automatyczną, 8-stopniową skrzynią biegów.

czytaj więcej
Powagosław

Wszyscy wiemy, po co Citroen stworzył markę DS. Po trzech latach można powiedzieć, że doczekaliśmy się samochodu, który jest w stanie sprostać jej fundamentalnej idei. DS 7 może być dla marki DS tym samym, czym Citroen DS był dla marki Citroen.

~Powagosław
Luzacjusz

SUV XXI wieku jak z podręcznika. Jest majestat, jest zadziorność, jest wielki grill, groźne spojrzenie i dynamiczna sylwetka. Ale czy tylko ja oczekuję od „Deesów” choćby nuty obiecywanej przecież awangardy i szaleństwa? Tu awangardą mógłby być co najwyżej głos Carli Bruni zachęcający do zapięcia pasów.

~Luzacjusz
Produkowany od 2020 do 2022 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 300 KM (221 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 520 Nm przy 3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie + Karoseria

Wady

- Ergonomia - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Układ jezdny

Wybrane oceny

4,1
~PP
DS 7
Crossback E-Tense 1.6 Hybrid 300KM 221kW
Bardzo fajny, awangardowy projekt spowodował drobne zaniedbania w kwestii ergonomii. Jeździ się nim bardzo wygodnie, wręcz relaksująco. Wprawdzie nie ma hydropneumatyki (decyzja pana Tavaresa), ale zawieszenie adaptacyjne daje radę w większości przypadków. Są drobne braki tu i ówdzie, np. brak informacji o kończącym się płynie do szyb, kamera cofania o jakości gorszej niż w Fiatach, brak aktualizacji softu i map od ponad roku (stan na 12.2025). Mam nadzieję, że pan Filosa nie będzie kontynuował "dzieła" pana Tavaresa, bo premium to nie tylko skóry, design i cena, ale także bezkompromisowe rozwiązania techniczne i obsługa posprzedażowa. Tego Stellantis za kadencji portugalczyka zdaje się nie zrozumiał. Szkoda, bo samochód dość fajny, ale następnego Stellantisa prędko nie kupię. Poza tym drażni mnie podejście skutkujące wyciąganiem kasy od klienta: zróbmy złe zawieszenie adaptacyjne, niech klient przyjeżdża ciągle na ustawienie zbieżności. Albo: umieśćmy filtr oleju skrzyni biegów tak, aby trzeba było ją ściągać do wymiany oleju w skrzyni. Napiszmy w instrukcji, że oleju nie trzeba wymieniać, chociaż AISIN (producent skrzyni) pisze, że trzeba. Jak klient przyjedzie, to zapłaci. Taki drobny skok na kasę lub kreatywna księgowość, jak kto woli.
Dodane 2 dni temu
4,8
~Arti
DS 7
Crossback E-Tense 1.6 Hybrid 300KM 221kW
Oceniam bardzo dobrze, mimo kilku uwagom cena rekompensuje te kilka niedogodnień które mam nadzieję w następnej wersji będą poprawione. Jeżdziłem samochodami dwa razy droższymi co nie zawsze przekładało się na jakość. Tu mamy awangardę za rozsądne pieniądze (jeśli tylko komuś nie zależy na logo?!)
Dodane 2 lata temu
DS 7 Crossback E-Tense

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów