Elektryczne Audi Q5
Dane techniczne Audi Q5
Q5-e 2.0 50 TFSI e 299KM 220kW
automatyczna S tronic 7 stopniowa AWD Quattro Euro 6d
Moc silnika
220 kW
Prędkość maksymalna
239 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
6.1 s
Pojemność baterii brutto
14 kWh
Q5-e 2.0 55 TFSI e 367KM 270kW
automatyczna S tronic 7 stopniowa AWD Quattro Euro 6d
Moc silnika
270 kW
Prędkość maksymalna
239 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
5.3 s
Pojemność baterii brutto
14 kWh
Średni maksymalny zasięg
40 km
Q5-e Facelifting 2.0 50 TFSI e 299KM 220kW
automatyczna S tronic 7 stopniowa AWD quattro Euro 6d Start&Stop
Moc silnika
220 kW przy 5250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
450 Nm
Prędkość maksymalna
239 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
6.1 s
Pojemność baterii brutto
14 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
62 km
Q5-e Facelifting 2.0 55 TFSI e 367KM 270kW
automatyczna S tronic 7 stopniowa AWD quattro Euro 6d Start&Stop
Moc silnika
270 kW
Maksymalny moment obrotowy
500 Nm
Prędkość maksymalna
239 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
5.3 s
Pojemność baterii brutto
14 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
62 km
Q5-e Sportback 2.0 50 TFSI e 299KM 220kW
automatyczna S tronic 7 stopniowa AWD quattro Euro 6d Start&Stop
Moc silnika
220 kW
Maksymalny moment obrotowy
450 Nm
Prędkość maksymalna
239 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
6.1 s
Pojemność baterii brutto
14 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
56 km
Q5-e Sportback 2.0 55 TFSI e 367KM 270kW
automatyczna S tronic 7 stopniowa AWD quattro Euro 6d Start&Stop
Moc silnika
270 kW
Maksymalny moment obrotowy
500 Nm
Prędkość maksymalna
239 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
5.3 s
Pojemność baterii brutto
14 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
56 km
SUV-e 2.0 50 TFSI e-hybrid 299KM 220kW
automatyczna S-tronic 7 stopniowa AWD quattro Euro 6d Start&Stop
Moc silnika
220 kW przy 5250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
450 Nm
Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
6.2 s
Pojemność baterii netto
20 kWh
Pojemność baterii brutto
25 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
100 km
Średni maksymalny zasięg
82 km
SUV-e 2.0 55 TFSI e-hybrid 367KM 270kW
automatyczna S-tronic 7 stopniowa AWD quattro Euro 6d Start&Stop
Moc silnika
270 kW przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
500 Nm
Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
5.1 s
Pojemność baterii netto
20 kWh
Pojemność baterii brutto
25 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
93 km
Średni maksymalny zasięg
81 km
Sportback-e 2.0 50 TFSI e-hybrid 299KM 220kW
automatyczna S-tronic 7 stopniowa AWD quattro Euro 6d Start&Stop
Moc silnika
220 kW przy 5250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
450 Nm
Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
6.2 s
Pojemność baterii netto
20 kWh
Pojemność baterii brutto
25 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
100 km
Średni maksymalny zasięg
82 km
Sportback-e 2.0 55 TFSI e-hybrid 367KM 270kW
automatyczna S-tronic 7 stopniowa AWD quattro Euro 6d Start&Stop
Moc silnika
270 kW przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
500 Nm
Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
5.1 s
Pojemność baterii netto
20 kWh
Pojemność baterii brutto
25 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
82 km
Średni maksymalny zasięg
92 km
Oceny Audi Q5
4,9
~Michal
Audi Q5 II
Q5-e Sportback 2.0 50 TFSI e 299KM 220kW
Bardzo przyjemny w prowadzeniu samochod, nie ma jakiejs wiekszej ekscytacji ale bardzo przyjemnie sie go prowadzi. Bardzo fajna jazda na pradzie, w ustawienie dynamic potrafi pokazac pazur. Zawieszenie podstawowe sprezyste i dajace pewnosc w jezdzie. Silnik benzynowy i skrzynia daja rade, ale najfajniesze wrazenia z jazdy na pradzie. Czesc plastikow w srodku samochodu nie przystoi do ceny jaka trzeba zaplacic. Aplikacja to jakis zart....
Dodane 8 miesięcy temu
4,8
~sedael
Audi Q5 II
Q5-e Facelifting 2.0 50 TFSI e 299KM 220kW
Auto jest fantastyczne, napęd hybrydowy pozwala na poruszanie się po mieście (jak i na trasie) niemal bezszelestnie, a w połączeniu z silnikiem spalinowym daje ogromną frajdę przy przyspieszaniu.
Wykończenie na poziomie Audi, poza drobiazgami nie ma się do czego przyczepić.
Sporo systemów wspierania podczas jazdy, rekuperacja na podstawie danych z nawigacji i kamery
Dodane 3 lata temu
4,8
~chris
Audi Q5 II
Q5-e Facelifting 2.0 50 TFSI e 299KM 220kW