Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Fiat 125p Sedan

Fiat 125p Sedan
Lata produkcji: 1967 - 1983
Segment: Niższa klasa średnia

Fiat 125p I Sedan – wybierz silnik

Dane techniczne Fiat 125p Sedan

Podstawowe parametry Fiat 125p Sedan
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Wymiary zewnętrzne Fiat 125p Sedan
Długość 4226 mm
Szerokość 1630 mm
Wysokość 1440 mm
Rozstaw osi 2506 mm
Rozstaw kół - przód 1298 mm
Rozstaw kół - tył 1275 mm
Zwis przedni 670 mm
Zwis tylny 1050 mm
Szkic techniczny Fiat 125p Sedan

Autorentgen Fiat 125p

Liczba wpisów: 7

Kłopotliwe fletnery.

dodał: Tabur, 6 lat temu
Dość denerwującym, ale funkcjonalnym - ze względu na dodatkową możliwość przewietrzania wnętrza - wyposażeniem dużych fiatów produkowanych do roku 1976 była obecność szyb obrotowych drzwi przednich tzw. fletnerów. Mechanizm ich otwierania był jednak na tyle delikatny, że nie zapewniał należytej szczelności. Szum wiatru i krople wody we wnętrzu auta, nawet podczas drobnych opadów, należały do zjawisk tak powszechnych, że użytkownicy przestali na to zwracać uwagę. Producent poradził sobie z tymi niedogodnościami w sposób nadzwyczaj radykalny. Od maja 1976 roku fletnery zastąpiono... szybami...

Zawór nagrzewnicy.

dodał: 161go657, 4 lata temu
Wraz z nastaniem chłodniejszych dni w dużym fiacie dźwignię ogrzewania przesuwa się na maksa w lewo i tu się zaczyna problem, mokra wykładzina. To nie szczelny zawór nagrzewnicy który trzeba wymienić. Naprawić się go nie da. Przypadłość ta praktycznie pojawia się co sezon. Problemem jest jakość wykonania i zastosowane tworzywo w miejscu wchodzącej dźwigienki.

Zużywające się kocki hamulcowe.

dodał: Tabur, 6 lat temu
W pierwszych produkowanych egzemplarzach PF 125p następowało bardzo szybkie zużycie klocków hamulcowych zamontowanych przy kołach tylnych. Przyczyna tego zjawiska była zupełnie prozaiczna. Po prostu zanieczyszczenia pochodzące z nawierzchni drogi dostawały się pomiędzy współpracujące elementy i następowało przyspieszone zużycie klocków. Problem usunięto wprowadzając osłony z blachy profilowanej, których zadaniem była ochrona tylnych mechanizmów hamujących.

Publikacje o Fiat 125p