Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Fiat 125p Sedan 1.3 60KM 44kW 1967-1983

Fiat 125p Sedan 1.3 60KM 44kW 1967-1983
Lata produkcji: 1967 - 1983
Segment: Niższa klasa średnia

Dane techniczne Fiat 125p Sedan 1.3 60KM 44kW 1967-1983

Podstawowe parametry Fiat 125p Sedan 1.3 60KM 44kW
Produkowany od 1967 do 1983 roku
Pojemność skokowa 1295 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 60 KM (44 kW) przy 5400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 103 Nm przy 3200 obr/min
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 72 x 79,5 mm
Przeniesienie napędu Fiat 125p Sedan 1.3 60KM 44kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny

Autorentgen Fiat 125p

Liczba wpisów: 7

Kłopotliwe fletnery.

dodał: Tabur, 6 lat temu
Dość denerwującym, ale funkcjonalnym - ze względu na dodatkową możliwość przewietrzania wnętrza - wyposażeniem dużych fiatów produkowanych do roku 1976 była obecność szyb obrotowych drzwi przednich tzw. fletnerów. Mechanizm ich otwierania był jednak na tyle delikatny, że nie zapewniał należytej szczelności. Szum wiatru i krople wody we wnętrzu auta, nawet podczas drobnych opadów, należały do zjawisk tak powszechnych, że użytkownicy przestali na to zwracać uwagę. Producent poradził sobie z tymi niedogodnościami w sposób nadzwyczaj radykalny. Od maja 1976 roku fletnery zastąpiono... szybami...

Mało wydajne ogrzewanie.

dodał: Tabur, 6 lat temu
System ogrzewania wnętrza pierwszych dużych fiatów nie należał do najlepszych. Uległ on znacznej poprawie w samochodach produkowanych od marca 1975 roku dzięki zastosowaniu nowej nagrzewnicy i dwubiegowego silnika dmuchawy

Sprzęgło elektromagnetyczne wentylatora chłodnicy.

dodał: Tabur, 6 lat temu
W egzemplarzach, w których wentylator chłodnicy napędzany jest za pośrednictwem sprzęgła elektromagnetycznego zdarza się nader często, że urządzenie to zawodzi. Wówczas wentylator nie obraca się wcale, co może doprowadzić do przegrzania jednostki napędowej. Wyjściem z sytuacji jest dokręcenie śrub regulujących szczelinę elektromagnesu i połączenie wentylatora na stałe z kołem pasowym.

Publikacje o Fiat 125p