Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Fiat Croma w pigułce

Sprawdź numer VIN

Poznaj historię auta przed zakupem!

Informacje o Fiat Croma II

Lata produkcji: 2005 - 2010
Segment: Klasa średnia
Druga generacja Cromy pojawiła się na rynku w 2005 roku, po dziewięcioletniej przerwie od wycofania z produkcji Cromy I. Model oparto na płycie podłogowej Epsilon opracowanej wspólnie z General Motors i wykorzystanej również m. in. w Alfie Romeo 159 i Saabie 9-3. Croma II podobnie, jak jej poprzednik została zaprojektowana przez Giorgetto Giugiaro. Trudno jednak znaleźć stylistyczne podobieństwa pomiędzy oboma modelami. Pod koniec 2007 roku Croma II przeszła drobny face-lifting.
Pierwsza Croma była przebojem rynkowym na przełomie lat 80. i 90. Ta obecna jest tylko jej umowną kontynuatorką. Nie ma też mowy o powtórzeniu tamtego sukcesu. Bo Fiat w tej klasie został daleko z tyłu. ~Powagosław
Może mi ktoś wyjaśnić o co chodzi z tym kombi? To tak jakby słuchać piosenek od tyłu. Są tacy, którzy dzięki temu odkrywają w muzyce znanych zespołów satanistyczne treści. Co odkryjemy w Cromie? Nie wiem, może butlę gazową w bagażniku jako wyposażenie standardowe? ~Luzacjusz

Oceny Fiat Croma II

Ogólna ocena
4.47
Średnia dla segmentu 4.19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(90%) NIE(10%)
ZALETY + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Wyciszenie
WADY - Koszty utrzymania - Skrzynia biegów - Drobne usterki

Autorentgen Fiat Croma II

Liczba wpisów: 11
Awaria zamka klapy bagażnika - otwieranie ręczne.
dodał: cigiel, 6 lat temu
Bagażnik otwierał się tylko z pilota, przed udaniem się do serwisu spróbowałem naprawić to samodzielnie i się udało. Poniżej opis: 1. demontaż obicia klapy bagażnika: - wykręcić dwa wkręty po bokach i dwa w uchwytach do zamykania klapy - delikatnie podważyć uchwyty po przeciwnej stronie niż znajdują się wkręty, jak podważymy przy wkrętach, też wyjdzie ale wyłamują się zaczepy (to moje frycowe za samodzielny demontaż, na szczęście tu śruba trzyma i po zmontowaniu nie ma z tym problemu). - podważyć i wyjąć dwa plastikowe zaczepy mocujące obicie do klapy w okolicy zamka. - w tym momencie...
Elektronika zawora recyrkulacji spalin.
dodał: ~B.Syrek, 8 lat temu
Z zaworem EGR rzeczywiście są problemy. Mój padł po przebiegu 57000 (silnik 1.9 120KM) w 3 roku użytkowania. Koszty wymiany ~1000zł
Automat, elektronika i polskie drogi .
dodał: ~jip, 7 lat temu
nie wiem czy można nazwac to słabym punktem, (typowym - na pewno, jak w tytule ;) ale opis tego co się zdarzyło może komus sie przydać jadę sobie spokojnie tego dnia po p... polskich drogach po ostatniej zimie, chyba tysiąclecia, coś auto lekko traci moc - myślę - woda w paliwie albo paliwo, za chwilę - zapalją sie kontrolki: czerwona - automata, żółta - silnika, jeszcze parę zółtych, ale wspomaganie kierownicy działa; auto ma wyraźne wibracje jakby od skrzyni biegów, na poczatku jeszcze wrzuca z oporem biegi wyższe muląc się, potem juz tylko jedynkę - przechodzi chyba w stan awaryjny...

Dane techniczne Fiat Croma II

Moc silników 120–200 KM
Pojemność silników 1,8–2,4 l
Prędkość maksymalna 195–216 km/h
Przyspieszenie 0-100 8,5–11,3 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Fiat Croma II
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 1946
Koszt ogólny 27,02 PLN
LPG22.87 PLN
ON85.13 PLN
PB15.67 PLN
Wydatki serwisowe 12,70 PLN Pozostałe wydatki 11,34 PLN

Publikacje o Fiat Croma

Newsy o Fiat Croma

AUTOCENTRUM.PL S.A.